ik ken je wel, ik post niet veel meer, maar ik lurk veelquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jou ken ik ook idd niet boeiuh!!! en de meeste hier kennen mij waarschijnlijk ook niet of iig niet goed
ook goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik ken je wel, ik post niet veel meer, maar ik lurk veel
whehehequote:
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:48 schreef Fha het volgende:
Waar moet je ook alweer je UI veranderen? Ik vind dat de sneeuw nou wel op kan rotten namelijk
ik heb er geen last van, het meeste gespam is toch s'nachts samen met indaquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zonder jouw posts zou het inderdaad rustig worden.
Dankquote:
Nijnsquote:
Ik leefquote:
Ik ga vandaag de mijlpaal bereiken dat ik al mijn cds op Itunes heb gezetquote:
Gelukkigquote:
quote:
Heb je daar 4 dagen over gedaan? Werk je langzaam of heb je zo ontzettend veel cd's?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de mijlpaal bereiken dat ik al mijn cds op Itunes heb gezetEen moment waar ik al vier dagen op wacht
Hoe is het daar?
Veel cd's en ik ben alleen 's avonds mee bezig over het algemeenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je daar 4 dagen over gedaan? Werk je langzaam of heb je zo ontzettend veel cd's?
Hier alles goedlekker lang weekend!
Hulde dat het klaar is dan! Hoe is het met je school?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Veel cd's en ik ben alleen 's avonds mee bezig over het algemeen
jaa lang weekendnog plannen?
Drukdrukdruk.. pffquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hulde dat het klaar is dan! Hoe is het met je school?
Pasen he, je kent het wel: de familiebezoekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |