Mjah dat is absoluut zondequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonde... twee leuke users weg vanwege een discussie over niks.
Uitrusten van de rest van de weekquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
nee wij doen niet aan Pasen dus ik doe met pasen nooit iets bijzonders![]()
tja... dat is het leven fokquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonde... twee leuke users weg vanwege een discussie over niks.
Dat is dan wel weer goed geregeld... moet je alleen nog even je eigen paasontbijt mee nemen naar werk!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed tv kijken en vroeg slapen... ben moe... en moet voor maandag fit zijn
slowmo polonaise bij de betere meubelboulevardquote:
Leuk! Feliciteer haar en doe haar de groetjesquote:
Balen zeg..valt het zo tegen? Ja, dat snap ik ja...quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Met mijn huidige studie ben ik meer dan klaar, maar dat komt ook omdat het niet is wat ik wil. Ik wil wel verder studeren, maarja dat hangt een beetje van de plannen van de regering af ook ;')
Ja dat sowiesoquote:
een afspraakjequote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker in bed tv kijken en vroeg slapen... ben moe... en moet voor maandag fit zijn
Veel plezier dan alvastquote:
Hoijequote:
Als je het nou lang genoeg laat staan, droogt het vanzelfquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
Zo, eindelijk die afwas gedaan!
Nu alleen nog afdrogen.
Kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het nou lang genoeg laat staan, droogt het vanzelf...
Dan kan je beter nog wat langer wachten. Paddestoelen krijg je makkelijker weg dan zo'n slijmerige algenkorstquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
Daar kan ik juist iets te goed tegenDan staat het er na drie dagen nog haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
idd een slechte baasquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat voor baas... jou een beetje vroeg je bed uit laten komen op een dag waarop je paasontbijt zou moeten eten.
Als he dan maar wel dubbel betaald krijgt!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je beter nog wat langer wachten. Paddestoelen krijg je makkelijker weg dan zo'n slijmerige algenkorstNee schat, na het afwassen, zodat het vanzelf droogtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oh juistquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee schat, na het afwassen, zodat het vanzelf droogt
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
tring tring
met wok?
wok! je moet ons helpen!![]()
![]()
dus.......
werk koffie
je zou je telefoon ook uitzettenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
tring tring
met wok?
wok! je moet ons helpen!![]()
![]()
dus.......
werk koffie
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zou je telefoon ook uitzetten
ze hebben gewoon gewacht tot je hem weer hebt aangezetquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
daarom stond ie uit vanochtend
Bitses!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben gewoon gewacht tot je hem weer hebt aangezet
preciesquote:
Knip hem door!quote:
geheim nummer aanvragenquote:
quote:
die heb ik (doorgegeven aan pz)quote:
Daar kan je nu toch ook niet van genietenquote:
Dan moet je WOK bellen! Die helpt je welquote:
wel hoor, anders zat ik niet hierquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar kan je nu toch ook niet van genieten
Maar je was toch op je werk en we hadden het toch over thuis internet?quote:
nee joh.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar je was toch op je werk en we hadden het toch over thuis internet?
Ohw dan snap ik het nu weerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |