Kan hier een reeks van gemaakt worden? We zitten al op 156 en wil het volgend jaar niet missenquote:
Donequote:Op zondag 31 maart 2013 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan hier een reeks van gemaakt worden? We zitten al op 156 en wil het volgend jaar niet missen
Ja maar het duurt ook weer een jaar voordat die race komt en soms is een update tussen door wel welcome, maar als ie dan per ongeluk vol gespammed is... Mis je dat dus weer en ben je het kwijt. Maar bij deze bedanktquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
DoneMaar duurt nog wel even tot hij vol zit hoor.
Roeien is echt een topsport, je gebruikt echt je hele lichaam ... Petje af voor die mensenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:05 schreef tong80 het volgende:
Weinig spanning. Wel geweldige sportmannen en atleten.
Grand National hier op zaterdag. Stuk of 20x groter event. Dus boot race zou dan (bijna) geen aandacht krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Iemand enig idee waarom het dit jaar op zondag is ipv op zaterdag? Googelen heeft nog niks opgeleverd.
Ah, dat is het! Dank je.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:45 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Grand National hier op zaterdag. Stuk of 20x groter event. Dus boot race zou dan (bijna) geen aandacht krijgen.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/rowing/31708693quote:History will be made on 11 April on the waters of the Thames when the men's and women's Boat Race teams race on the same day for the first time.
It is nearly 90 years since the first women's Cambridge v Oxford University Boat Race and finally they are being allowed to compete on the same tideway course as the men and have equal television coverage and funding from sponsors.
Zal best en geloof ik ook wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Die vrouwen zijn toch net zo serieus met hun sport bezig als de mannen?
Je meent het.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:01 schreef baggerbaas het volgende:
Dit zie ik Cambridge niet meer terughalen
oeps.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is nu bezig hoor.
Het ging over de vrouwenwedstrijd hierboven.
Moest optijd thuis zijn na het voetballen.quote:
Ik zit klaarquote:
Met die vuile overloper?quote:
Hup Oxfordquote:
Ja dat was echt triestquote:Op zondag 2 april 2017 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die de start van de vrouwen zag? Oxford bleef tien seconden bijna stil liggen
En dat gekut waar Cambridge tegen Oxford aan kwamquote:
Dat was niet gebeurd met een betere start lijkt me. Dan hadden ze ook wat meer uit elkaar gelegen denk ikquote:Op zondag 2 april 2017 18:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat gekut waar Cambridge tegen Oxford aan kwam
Ja maar wel een bomquote:Op zondag 2 april 2017 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En een keer geen gelul met lui in het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |