quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
Weet je wel hoe lekker eten isquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Julis het volgende:
[..]
en bokkenpootjes
![]()
Ik ben in één maand 5 kilo afgevallen! Ik heb de laatste tijd geen eetlust meer
!
Leuk tochquote:
Dat weet ik welquote:
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef Julis het volgende:
Dat weet ik wel![]()
. Maar ik kan de laatste tijd ook zonder lekker eten leven. Vreemd.
Dat zal het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Is best normaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is best normaal hoor
Voor haar misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Vreetzak!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Mevlut is pas echt leuk als je lahmacun krijgt op het einde.
Dan kan je toch net zo goed naar de lokale Turk gaan en een lahamcun scoren, scheelt je weer een feest waar je niet naartoe wilt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Oké, zal ik doen. Ik twijfelde omdat ik er een paar negatieve recensies over had gelezen, waarin ze ook zeiden dat het nogal een trage film is, maar ik zal het dan toch maar eens checken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
TM, je moet The Road maar eens downloaden. Een goede film. Wel wat langzaam van opzet, maar mooie beelden.
Ik heb 'm gezien. Ondanks wat de vele negatieve recensies zeiden, vond ik het best een aardige film. Het is natuurlijk geen topper en we zijn natuurlijk wel wat beter gewend van Peter Jackson, maar toch.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef Rookert het volgende:
Ik ga The Lovely Bones vandaag nog kijken, vond de trailer best ok, film scheen af en toe te vaag te zijn, maar dat beslis ik zelf wel
Ok, goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Ondanks wat de vele negatieve recensies zeiden, vond ik het best een aardige film. Het is natuurlijk geen topper en we zijn natuurlijk wel wat beter gewend van Peter Jackson, maar toch.
Hoi schreeuwlelijkquote:
Toevallig heb ik een supermooie stem. natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, goed genoeg voor mij![]()
[..]
Hoi schreeuwlelijk
Pics?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een supermooie stem. natuurlijk.
Hij heeft hem vorig jaar ook gewonnen, hij is nu de enige veteraan in een verder compleet nieuwe bootquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:46 schreef msnk het volgende:
Sjoerd Hamburger, vreemd zo bekakt klinkt zijn naam niet
lol die kregen we ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |