quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
Weet je wel hoe lekker eten isquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Julis het volgende:
[..]
en bokkenpootjes
![]()
Ik ben in één maand 5 kilo afgevallen! Ik heb de laatste tijd geen eetlust meer
!
Leuk tochquote:
Dat weet ik welquote:
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef Julis het volgende:
Dat weet ik wel![]()
. Maar ik kan de laatste tijd ook zonder lekker eten leven. Vreemd.
Dat zal het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
Is best normaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is best normaal hoor
Voor haar misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Vreetzak!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Mevlut is pas echt leuk als je lahmacun krijgt op het einde.
Dan kan je toch net zo goed naar de lokale Turk gaan en een lahamcun scoren, scheelt je weer een feest waar je niet naartoe wilt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Oké, zal ik doen. Ik twijfelde omdat ik er een paar negatieve recensies over had gelezen, waarin ze ook zeiden dat het nogal een trage film is, maar ik zal het dan toch maar eens checken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
TM, je moet The Road maar eens downloaden. Een goede film. Wel wat langzaam van opzet, maar mooie beelden.
Ik heb 'm gezien. Ondanks wat de vele negatieve recensies zeiden, vond ik het best een aardige film. Het is natuurlijk geen topper en we zijn natuurlijk wel wat beter gewend van Peter Jackson, maar toch.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef Rookert het volgende:
Ik ga The Lovely Bones vandaag nog kijken, vond de trailer best ok, film scheen af en toe te vaag te zijn, maar dat beslis ik zelf wel
Ok, goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Ondanks wat de vele negatieve recensies zeiden, vond ik het best een aardige film. Het is natuurlijk geen topper en we zijn natuurlijk wel wat beter gewend van Peter Jackson, maar toch.
Hoi schreeuwlelijkquote:
Toevallig heb ik een supermooie stem. natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, goed genoeg voor mij![]()
[..]
Hoi schreeuwlelijk
Pics?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een supermooie stem. natuurlijk.
Hij heeft hem vorig jaar ook gewonnen, hij is nu de enige veteraan in een verder compleet nieuwe bootquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:46 schreef msnk het volgende:
Sjoerd Hamburger, vreemd zo bekakt klinkt zijn naam niet
lol die kregen we ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef IHVK het volgende:
Hier staan er 3 vertalingen onder elkaar (waaronder Yusuf Ali), dus kun je ze vergelijken...quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef msnk het volgende:
Weet iemand trouwens welke Engelse vertalingen van de Koran als betrouwbaar, of op zijn minst redelijk betrouwbaar worden erkend?
Zijn Yusuf Ali en/of Pickthal oké?
Die site gebruik ik inderdaad ook, maar vandaar ook mijn vraag of deze vertalingen erkend worden door islamitische theologen als betrouwbaar en zo niet welke dan wel. Want ik weet dat moslims graag moeilijk doen over het "vertalen van het woord van God"quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier staan er 3 vertalingen onder elkaar (waaronder Yusuf Ali), dus kun je ze vergelijken...
http://www.usc.edu/school(...)/texts/muslim/quran/
Volgens mij is het wel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Die site gebruik ik inderdaad ook, maar vandaar ook mijn vraag of deze vertalingen erkend worden door islamitische theologen als betrouwbaar en zo niet welke dan wel. Want ik weet dat moslims graag moeilijk doen over het "vertalen van het woord van God"
Ik ben bang dat ik vandaag zo'n hele zak op ga eten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, je brengt me op ideeën; we hebben thuis nog een zak met eitjes liggen.
Jij doet er dus ook moeilijk over omdat andere moslims er moeilijk over doen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Die site gebruik ik inderdaad ook, maar vandaar ook mijn vraag of deze vertalingen erkend worden door islamitische theologen als betrouwbaar en zo niet welke dan wel. Want ik weet dat moslims graag moeilijk doen over het "vertalen van het woord van God"
Het geeft niet Wik, je bent niet dik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vandaag zo'n hele zak op ga eten.
Waar doe ik moeilijk over dan? Ik ben gewoon benieuwd welke vertalingen van de Koran ik als betrouwbaar zou kunnen bestempelen volgens theologen, omdat ik zelf geen woord Arabisch spreek en zeker niet de intentie heb de taal te leren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij doet er dus ook moeilijk over omdat andere moslims er moeilijk over doen?
Ieder pondje gaat door het mondje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het geeft niet Wik, je bent niet dik.
Je eerste bericht deed lijken alsof je het irritant vindt dat ze moeilijk doen over verschillende vertalingen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar doe ik moeilijk over dan? Ik ben gewoon benieuwd welke vertalingen van de Koran ik als betrouwbaar zou kunnen bestempelen volgens theologen, omdat ik zelf geen woord Arabisch spreek en zeker niet de intentie heb de taal te leren.
ik heb heel veel foto's van jou...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat door het mondje.
En hoe weet jij dat nou weer, misschien ben ik wel een trotse dikkerd.
Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar ik kan niet kiezen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Een 'fotodilemma'? Wat houdt dat in?
Ik niet. snif snifquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, nooit. Ik ben zo fotogeniek dat ik altijd overal perfect opsta.
ik ook.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, nooit. Ik ben zo fotogeniek dat ik altijd overal perfect opsta.
Kiezen voor wat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar ik kan niet kiezen.
Hebben jullie dat ook wel?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Boks, ouwe.
Beauty is in the eye of the beholder, hè.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ow maj gaddddddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vind je ze elke keer toch weer.
Cool story, Hansel.
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je ons verblijden met je foto?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Maak gewoon een enkele foto en kies die, dan heb je het hele probleem niet.
Enjoy!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:
The Road is klaar. Gelijk maar kijken dan.![]()
Erg deprimerend (vanwege de sfeer) en sloom, maar toch best goed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Dankje! Hoe was de film die Wik je aanraadde?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erg deprimerend (vanwege de sfeer) en sloom, maar toch best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |