Helaas geen nieuwe lakjes maar even de collecties opgezocht van China Glazequote:
Het zit er nog op!!quote:Op zondag 4 april 2010 10:42 schreef romika het volgende:
[..]
Ja denk dat de SV er wel dik genoeg voor is. Ik heb hem met David gedaan en die is toch een stukje minder dik. Na mijn haren wassen stonden er weer allemaal sprietjes omhoog :-(
Hoop dat het er bij jou goed op blijft zitten en anders een nieuw laagje SV er over heen doen!
Middelbruin met een iets rode gloed...quote:Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat voor kleur? Ik ga binnenkort maar weer naar de kapper, anders valt het altijd anders uit![]()
Ook fijne pasen van mij allemaal !
Whehehhequote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Mijn vriend heeft net me haren geverfd, mijn hele nek, oren en voorhoofd zijn zwart en mijn kleren zitten onder maar voor de rest heeft hij het goed gedaan!
Mooi!!!! Goed gedaan dus!!!quote:Op zondag 4 april 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het zit er nog op!!
[..]
Middelbruin met een iets rode gloed...
[..]
WhehehheWel lief van m!
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
nou zijn jullie er klaar voor
hierbij mijn nieuwe aanwinsten van dit weekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb de foto's verkleind maar dat is zo te zien niet gelukt
![]()
Wat een buit!quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dan moet je de kolom waar het om gaat selecteren en bij rechtermuisknop celeigenschappen de datumweergave wijzigen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier met zo'n Google doc die dit weet: ik heb een kolom waarin data vermeld staan, sommige past 'ie automatisch aan naar 4/3/2010, en sommige laat 'ie staan als bijv. 5 januari 2010. Ik wil graag dat laatste, maar hoe zorg ik dat alles zo benoemd wordt?
Dat ziet er leuk uit !quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier mijn updated stashfoto's![]()
[ afbeelding ]
Lade 1: nailartspullen, Konad & drugstore lakjes.
[ afbeelding ]
Lade 2: Color Club, mijn 3 P2 lakjes, Barry M, Diamond Cosmetics, mijn 2 Orly's, L.A Girl Rockstar, Illamasqua & Sinful Colors
[ afbeelding ]/
Mijn 6 OPI's, Essie & China Glaze lakjes.
[ afbeelding ]
Topcoats & treatments, aceton en m'n manicure tasje met bokkepoot enzo![]()
Ja, dat is dus het probleem, dat zit er bij Google Docs niet bij, of ik ben scheelquote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dan moet je de kolom waar het om gaat selecteren en bij rechtermuisknop celeigenschappen de datumweergave wijzigen.
Als je er niet uit komt hoor ik het wel
Ooh sorry ik dacht dat je het over gewoon excel had. Kan je ook niet de celopmaak kopiëren naar andere cellen? verder ben ik niet bekend met Google docs.quote:Op zondag 4 april 2010 12:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem, dat zit er bij Google Docs niet bij, of ik ben scheel.
[ afbeelding ]
Geeft niksquote:Op zondag 4 april 2010 12:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh sorry ik dacht dat je het over gewoon excel had. Kan je ook niet de celopmaak kopiëren naar andere cellen? verder ben ik niet bekend met Google docs.
Wow! Wat een hoop leuke lakjes!!quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een stash!!quote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier mijn updated stashfoto's![]()
[ afbeelding ]
Lade 1: nailartspullen, Konad & drugstore lakjes. en mijn 1 nfu.oh![]()
[ afbeelding ]
Lade 2: Color Club, mijn 3 P2 lakjes, Barry M, Diamond Cosmetics, mijn 2 Orly's, L.A Girl Rockstar, Illamasqua & Sinful Colors
[ afbeelding ]/
Mijn 6 OPI's, Essie & China Glaze lakjes.
[ afbeelding ]
Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijkquote:Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Ik maak ook maar een googledocs documentje.
Ik ben boos geworden op excel. We hebben een haat/haat verhouding. Dus dan maar via docsquote:Op zondag 4 april 2010 @ 14:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me ook wel handig, zal er binnenkort eens naar kijken. Heb geen excel op mijn computer (nou ja, heb het wel, maar ingewikkeld verhaal), dus heb alles in een kladblok documentje staan, haha. Kan natuurlijk ook gewoon op mijn werk even een excel bestandje maken, eigenlijk net zo makkelijk
Dankjewelquote:Op zondag 4 april 2010 10:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ze zijjn mooi geworden zeg, je zal wel commentaar gekregen hebben? Of niet.
Hoop dat je het leuk hebt gehad.
@SQ geen interessante mannen helaas, zelfs de barkeeper werkte niet mee. Maar gezellig geouwehoerd met het vriendengroepje.
thnx Romika![]()
ook vanaf hier fijne paasdagen
![]()
![]()
Ja, echt mooi!! En The Sting hangt vol met allemaal truitjes in die kleur, haha, dus mooi matchen.quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
DankjewelWe waren met 2 dames en tig mannen op stap dus niet echt veel nagelcommentaar gehad
Wat betreft het leuk gehad hebben; de foto's waar ik al een kwartier lang keihard om zit te lachen, zeggen dat het leuk was.. ik heb vooral een verschrikkelijke kater en weet het echt niet meer
Leuk om te lezen dat jij het ook naar je zin hebt gehad!![]()
@ Miss-Moana; vette buit![]()
@ DeltaCephei; leuke stashfoto's! Vind dat altijd zo leuk om te zien
@ Debsterr; mooie rode kleur *schrijft bij op de wishlist
@ mirannie; mooi is Atlantis he![]()
Mooie konad ook!!! Zoiets heb ik nog niet, maar dat komt wel. Ik hou trouwens wel van bruin en zeker met glittertjesquote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Ik vind ze ook leuk!quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig.
Ooit eens van Libresse/Always gekregenquote:Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heh, dat roze tasje met die oranje pailletjes heb ik ook
Ik zag het, ik zal ze eens mailen dat de site het niet doet.. Mja hun e-mailadres is ook @colorclub.eu dus mss doet die het ook nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Zag een link op je site naar colorclub.eu, maar die doet het niet bij mijJammer, want die prijzen klonken wel heel aantrekkelijk!
Beauty Company!quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef Mehehelzs het volgende:
Hoe heet de groothandel in veldhoven en hebben ze een website?![]()
Misschien dat ik toch maar een uitstapje ga maken vanuit Amsterdam![]()
![]()
![]()
thank you dearquote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Beauty Company!
www.beautycompany.nl
Nee.... ik heb een avond 3 uur zitten kutten met opnemen, en ķf het beeld was prut, ķf het geluid was 3x niks... het werd m niet dus. En mijn goede videocamera is uitgeleend, dus het ging hem helaas niet worden...quote:
Wat mooi!!!quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Spring10 het volgende:
Mirannie, mooi, dat Konadpatroontje. Ik heb die plate ook, maar twijfelde nog een beetje om hem te gebruiken, maar nu ik het zie, doe ik dat binnenkort ook eens.
Princess-a, mooie mani, en jammer van de rimpeltjes. zou best eens shrinkage kunnen zijn. Nav de opmerking van MiMu heb ik nog eens critisch mijn eigen topcoat bestudeerd (SV) en ik denk dat ik idd shrinkage daarvan heb. Lekker.. Ik heb er nog een backup bottle van. Die gaat richting swaptopic denk ik, zodra ik een goede nieuwe gevonden heb.
NOTD
[ afbeelding ]
Catrice Clay-ton My Hero met Konad Art de Lautrec 7B
IATL 07B. Bruin met glitters. Ik geloof dat hier best wat bruin-haters zitten, maar ik vind ze geweldig. Volgens mijn kleurenkaart die ik ooit eens kreeg bij een kleuranalyse is het ook mijn kleur.
Detail
[ afbeelding ]
Macro
Tof!! Waarmee heb je dat gedaan? Is dat een konad-plate?quote:Op zondag 4 april 2010 16:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk!
Ik heb deze gefabriekt vandaag, wat moet je anders doen
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee met de faal?? Ik vind ze wel cute.quote:Op zondag 4 april 2010 16:14 schreef Joysa het volgende:
leuk moussy!!
Mijn konad fail van vandaag (Gelukkig over oude mani heen):
[ afbeelding ]
CG refresh mint met revvvolution ( die wel heerlijk is om te stempelen, maar niet als je er eigenlijk geen geduld voor hebt)
*gaat smeren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |