Wel een beetje photoshoppen Kees!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik alleen al dinnetje tik dan gaat ze al bijna meppen.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik alleen al dinnetje tik dan gaat ze al bijna meppen.![]()
Een ex was nog erger, die stond wel eens stenen op de ruiten te gooien als ik via Fok! een toertochtje plande.![]()
Beter lezen ze niet mee.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat dus, tevens halfbakken tvpquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Das wel klote, dit weekend nog wel ritje maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!quote:
Waar staat dat nummer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie de neuk is paula, waarom plak je die stikkers scheef en je vorige nummer was idd nogal onleesbaar,
,
Een ex was nog erger, die stond wel eens stenen op de ruiten te gooien als ik via Fok! een toertochtje plande.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!
Iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter lezen ze niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
Hm opvoeden is niet mijn sterkste kant..
Wil ik de kleine van twee een stukje kaas geven.
Heerlijke jonge kaas.![]()
Blijft'ie zeuren voor Franse kaas.![]()
Ik wil het zelf op mijn brood.
Zie hier bewijsstukken A en B.quote:
Dat ik niet even overlegde, en alweer een weekend zonder haar plande.quote:
Als jij niet kan dan wel. Incl uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef cageon2 het volgende:
Das wel klote, dit weekend nog wel ritje maken?
Mierenneuker.quote:
Dacht dat dit een uitspraak van -XX- was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Bunnybeater het volgende:
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie hier bewijsstukken A en B.
[ afbeelding ]
Bewijsstuk A. Het getrainde oog ziet hier 482, het ongetrainde ook.![]()
[ afbeelding ]
Ook bij bewijsstuk B zou het getrainde oog de 482 kunnen herkennen. Het ongetrainde oog kan in verwarring raken door de overdosis aan bestickering die op zijn netvlies wordt afgevuurd. De waarneming wordt gedesorienteerd en de volgende dag staat er in de krant; "Rijder 542 maakte een spectaculaire inhaalactie in ronde 3 waarbij hij de g8Z op een ronde zette."![]()
Jij denkt nu WTF![]()
en bent bij deze bewijsstuk C.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:Van motorrijden wordt je toch niet zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Idd
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt/krijgt vervelende schoonouders
![]()
![]()
pffffffffquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ik niet even overlegde, en alweer een weekend zonder haar plande.
Tja sex is niet beter dan motorrijden, maar het duurt wel langer.![]()
quote:[..]
Als jij niet kan dan wel. Incl uitgebreid verslag.![]()
Rijdenquote:Nee het weer lijkt er dit moment niet op.![]()
Net al helemaal nat geregend @boodschappies en de UPC mediabox halen.
Maandag paasbrunch bij de schoonouders, ga ik apart met de motor.![]()
Daarna nog een rondje doen.![]()
Superstrak en doorzichtig voor over je leren pak.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef cageon2 het volgende:
WB jij had nog zo'n mooie regenstring toch? Inleveren die hap!![]()
wil m daar iig niet kopenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Superstrak en doorzichtig voor over je leren pak.![]()
El Cheapo en profi look.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
"Rijder 542 maakte een spectaculaire inhaalactie in ronde 3 waarbij hij de g8Z op een ronde zette."![]()
quote:
quote:Props is short for "propers" as in, "proper respect"
On 13 Dec 2001, Joe M**** answered the question on Deja News. Here is how it is explained:
Props, short for Propers, -Don't forget that the entire word "propers" is used in the song "Respect", written by Otis Redding and most famously recorded by Aretha Franklin in 1967. At least, I think it is ("all I'm askin' in return honey is to give me my propers when I get home")
quote:
thanks, wandelende encyclopediequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Props waarschijnlijk, niet problemen:
[..]
[..]
Beter lezen ze niet mee.
Beter gewoon maandag rijden. Mooi weer + iedereen vrij. Ik wordt toch pas wakker als jij al gebrunched hebt.quote:
Da's 2e paashaasdag; dat wordt stapvoets slalommen op de dijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter gewoon maandag rijden. Mooi weer + iedereen vrij. Ik wordt toch pas wakker als jij al gebrunched hebt.
Slalommen ja, stapvoets nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's 2e paashaasdag; dat wordt stapvoets slalommen op de dijk
Was even kwijt dat jij daar ook gaat rijden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:27 schreef cageon2 het volgende:
wil m daar iig niet kopenvind het al erg zat dat ik de 20e bij die gasten moet rijden
Avondrit.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:41 schreef BazzieK het volgende:
Beter gewoon maandag rijden. Mooi weer + iedereen vrij. Ik wordt toch pas wakker als jij al gebrunched hebt.
Afgelopen week tentamens gehad dus nu twee weken de tijd om:quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Avondrit.Moet je dinsdag niet gewoon de burger uithangen.
![]()
![]()
Hij's officieel ingeruild bij de dealert. jvs. nVrijdag eind v/d dag ga ik de oude inleveren en de nieuwe ophalen en dan 's avonds een rondje rijden om em beter te leren kennen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
BVVT voor hoeveel gaat je sv weg? 300 euro?
Dan had 'ie in onderdelen ws 1500 gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hij's officieel ingeruild bij de dealert. jvs. nVrijdag eind v/d dag ga ik de oude inleveren en de nieuwe ophalen en dan 's avonds een rondje rijden om em beter te leren kennen.
heb er nog 1.000 voor gekregen zeg maar.
Dat was ie ook waard volgens de dagwaarde van de verzekering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef BazzieK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In jouw geval is het vervelend dat je pa meeleest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:16 schreef cageon2 het volgende:
ging ik niet, vandaag overgenomen van iemand anders.
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
Dan had 'ie in onderdelen ws 1500 gedaan
Aantrekkelijke motor om terug te draaien of wegens schade een andere teller op te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar BWT .. feli met de nieuwe Walvis.
Jij ook gefeliciteerd met de nieuwe bike.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
motor rijdt super. Maandag een tochtje?![]()
En wat heeft dat nu allemaal gekost? Blijft een koopje lijkt me.![]()
![]()
Hoe lief is dat!!! De naam van haar op je motor...quote:
Haha, gekkenhuis!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter lezen ze niet mee.
Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Afgelopen week tentamens gehad dus nu twee weken de tijd om:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihi
Sowieso schrijf je zo.![]()
Gefeliciteerd met je aankoop bvvt![]()
Vrolijk pasen allemaal
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Bij Aktiesport kan je ALLEEN vandaag running en andere artikelen voor 25% extra korting kopen.
Een beetje sporten is issentieel voor een veilig en snel motorseizoen.![]()
Alleen via deze link met aktiecode.
Net sportschoenen, sokken, en een bidon gekocht.
Alles in de aanbieding + nog eens 25% eraf.![]()
![]()
En geen verzendkosten.![]()
Nu nog voetje helen.. vrijdag toch wel weer hardlopen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met de nieuwe bike.![]()
En wat heeft dat nu allemaal gekost? Blijft een koopje lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best te doen dacht ik zo![]()
![]()
Zo verslagje eindelijk online, had wat gekloot met mijn windows live writer implementatie:
http://www.pruim-racing.nl/verslag.aspx?rid=2![]()
je mag wel 10 euro lenen, kan je een nieuw blok kopen?quote:Op zondag 4 april 2010 12:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Salaris nog niet gestortik wil men GS blok weer opknappen
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
Bij Aktiesport kan je ALLEEN vandaag running en andere artikelen voor 25% extra korting kopen.
Een beetje sporten is issentieel voor een veilig en snel motorseizoen.
quote:Aangekomen op het circuit was het gelijk alweer gezellig en het duurde niet lang voordat de hamburgers en frikadellen gebakken werden, om daarna met een broodje en wat saus naar binnen gewerkt te worden.
pakkingsetje 70 euro bij polo, ebay iets goedkoper... Maar rijd liever ff naar Klevequote:Op zondag 4 april 2010 12:56 schreef cageon2 het volgende:
[..]
je mag wel 10 euro lenen, kan je een nieuw blok kopen?Als er dan iets is kan ik makkelijk terug.
![]()
beetje fout iddquote:quote:[..]
pakkingsetje 70 euro bij polo, ebay iets goedkoper... Maar rijd liever ff naar KleveAls er dan iets is kan ik makkelijk terug.
![]()
Je kan nu toch nergens meer wat halen?quote:Op zondag 4 april 2010 12:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
pakkingsetje 70 euro bij polo, ebay iets goedkoper... Maar rijd liever ff naar KleveAls er dan iets is kan ik makkelijk terug.
![]()
zal straks ff wat uppen naar youtubequote:Op zondag 4 april 2010 13:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wel leuk om te lezenBen benieuwd hoe het op de droge baan vergaat
![]()
![]()
Nu nietquote:Op zondag 4 april 2010 13:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Je kan nu toch nergens meer wat halen?komende week hoop ik... Mijn technisch duits is niet compleet, help aub
![]()
Kompletter Dichtsatz inklusive der Feststoffdichtungen, O-Ringe, Ventilabstreif- und Auspuffdichtringe in Erstaussrüsterqualität.Der Lieferumfang variiert natürlich von Motorrad zu Motorrad.Wellendichtringe sind nicht im Lieferumfang enthalten.
zijn Ventilabstreifringe klepseals?![]()
Hey de polo website is omgegaan van http://www.polo-motorrad.de naar https://www.polo-motorrad.com/Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: