Wel een beetje photoshoppen Kees!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik alleen al dinnetje tik dan gaat ze al bijna meppen.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik alleen al dinnetje tik dan gaat ze al bijna meppen.![]()
Een ex was nog erger, die stond wel eens stenen op de ruiten te gooien als ik via Fok! een toertochtje plande.![]()
Beter lezen ze niet mee.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat dus, tevens halfbakken tvpquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Das wel klote, dit weekend nog wel ritje maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!quote:
Waar staat dat nummer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie de neuk is paula, waarom plak je die stikkers scheef en je vorige nummer was idd nogal onleesbaar,
,
Een ex was nog erger, die stond wel eens stenen op de ruiten te gooien als ik via Fok! een toertochtje plande.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!
Iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter lezen ze niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
Hm opvoeden is niet mijn sterkste kant..
Wil ik de kleine van twee een stukje kaas geven.
Heerlijke jonge kaas.![]()
Blijft'ie zeuren voor Franse kaas.![]()
Ik wil het zelf op mijn brood.
Zie hier bewijsstukken A en B.quote:
Dat ik niet even overlegde, en alweer een weekend zonder haar plande.quote:
Als jij niet kan dan wel. Incl uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef cageon2 het volgende:
Das wel klote, dit weekend nog wel ritje maken?
Mierenneuker.quote:
Dacht dat dit een uitspraak van -XX- was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Bunnybeater het volgende:
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie hier bewijsstukken A en B.
[ afbeelding ]
Bewijsstuk A. Het getrainde oog ziet hier 482, het ongetrainde ook.![]()
[ afbeelding ]
Ook bij bewijsstuk B zou het getrainde oog de 482 kunnen herkennen. Het ongetrainde oog kan in verwarring raken door de overdosis aan bestickering die op zijn netvlies wordt afgevuurd. De waarneming wordt gedesorienteerd en de volgende dag staat er in de krant; "Rijder 542 maakte een spectaculaire inhaalactie in ronde 3 waarbij hij de g8Z op een ronde zette."![]()
Jij denkt nu WTF![]()
en bent bij deze bewijsstuk C.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:Van motorrijden wordt je toch niet zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Idd
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt/krijgt vervelende schoonouders
![]()
![]()
pffffffffquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ik niet even overlegde, en alweer een weekend zonder haar plande.
Tja sex is niet beter dan motorrijden, maar het duurt wel langer.![]()
quote:[..]
Als jij niet kan dan wel. Incl uitgebreid verslag.![]()
Rijdenquote:Nee het weer lijkt er dit moment niet op.![]()
Net al helemaal nat geregend @boodschappies en de UPC mediabox halen.
Maandag paasbrunch bij de schoonouders, ga ik apart met de motor.![]()
Daarna nog een rondje doen.![]()
Superstrak en doorzichtig voor over je leren pak.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef cageon2 het volgende:
WB jij had nog zo'n mooie regenstring toch? Inleveren die hap!![]()
wil m daar iig niet kopenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Superstrak en doorzichtig voor over je leren pak.![]()
El Cheapo en profi look.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
"Rijder 542 maakte een spectaculaire inhaalactie in ronde 3 waarbij hij de g8Z op een ronde zette."![]()
quote:
quote:Props is short for "propers" as in, "proper respect"
On 13 Dec 2001, Joe M**** answered the question on Deja News. Here is how it is explained:
Props, short for Propers, -Don't forget that the entire word "propers" is used in the song "Respect", written by Otis Redding and most famously recorded by Aretha Franklin in 1967. At least, I think it is ("all I'm askin' in return honey is to give me my propers when I get home")
quote:
thanks, wandelende encyclopediequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:31 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Props waarschijnlijk, niet problemen:
[..]
[..]
Beter lezen ze niet mee.
Beter gewoon maandag rijden. Mooi weer + iedereen vrij. Ik wordt toch pas wakker als jij al gebrunched hebt.quote:
Da's 2e paashaasdag; dat wordt stapvoets slalommen op de dijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter gewoon maandag rijden. Mooi weer + iedereen vrij. Ik wordt toch pas wakker als jij al gebrunched hebt.
Slalommen ja, stapvoets nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's 2e paashaasdag; dat wordt stapvoets slalommen op de dijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |