Wel een beetje photoshoppen Kees!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik alleen al dinnetje tik dan gaat ze al bijna meppen.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik alleen al dinnetje tik dan gaat ze al bijna meppen.![]()
Een ex was nog erger, die stond wel eens stenen op de ruiten te gooien als ik via Fok! een toertochtje plande.![]()
Beter lezen ze niet mee.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat dus, tevens halfbakken tvpquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Das wel klote, dit weekend nog wel ritje maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Kijk hem staan dan! Niets houdt hem tegen! De regen doet hem niks! Gewoon als een echte straatsoldaat gefocussed op zijn doel! Ik zeg je mensen, deze man is keihard! Hij gaat het worden dit jaar, hou het in de gaten! WAT EEN BIKKOL!!quote:
Waar staat dat nummer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Wie de neuk is paula, waarom plak je die stikkers scheef en je vorige nummer was idd nogal onleesbaar,
,
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
Een ex was nog erger, die stond wel eens stenen op de ruiten te gooien als ik via Fok! een toertochtje plande.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |