Je bent te laatquote:Op woensdag 7 april 2010 13:36 schreef Deceit het volgende:
hey jongens ik wil kaarten bestellen.. waar kan ik dat doen of ben ik weer te laat?!?!?!?!?!?
Ja, dat snapte ikquote:Op woensdag 7 april 2010 13:56 schreef Deceit het volgende:
ja ik bedoel voor aanstaande liveshows ofcourse :/
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:55 schreef Rauzer het volgende:
Kunnen nog niet besteld worden, ze zijn er namelijk nog niet over uit of ze in 2012 wel weer X Factor willen gaan doen.
Tegen mij heeft ze ook nog nooit wat gezegd, de arrogante kutquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Aarti het volgende:
ik kan het niet kijken vanavond
ik hoop dat maaike er als eerste uitvliegt, ze spreekt me niet aan
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tegen mij heeft ze ook nog nooit wat gezegd, de arrogante kut
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat betekent dat voor de muziekkeuze? Vrije keuze?
ik zeg eruit stemmen die hapquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
eruit stemmen? Dat gaat zo makkelijk niet... Een stem is vóor de kandidaat en niet tegen...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
eruit stemmen? Dat gaat zo makkelijk niet... Een stem is vóor de kandidaat en niet tegen...
Love is a battlefield, when the going gets tough, foo fighters.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat betekent dat voor de muziekkeuze? Vrije keuze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |