Nee zeg, stel je voor dat je van iets populairs zou houdenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Jaen niet t bekende werk van bruce hoor..born in the U.S.A enzo
maar 'paradise' en incident on 57th street enzo![]()
ik hou van zat populaire muziekquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee zeg, stel je voor dat je van iets populairs zou houden
Whateverquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]Whatever mag de backstageshow presenteren
![]()
Keivet!
Getvurrrrr! Dat wordt zeker zappen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
![]()
Keivet!
Je hoeft er niet eens voor te zappenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Getvurrrrr! Dat wordt zeker zappen...
Ohhhhh nou kijk dat scheelt weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hoeft er niet eens voor te zappen
Het is op internet
Ik denk dat we het beste voor elk deel van X Factor een apart topic openen. Dus ook met reclames ertussen ezoquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef iBenny het volgende:
Moet er eigenlijk voor het backstage gedeelte weer een aparte topic gemaakt worden? of lullen we er hierover?
vergeet ook de trailers niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat we het beste voor elk deel van X Factor een apart topic openen. Dus ook met reclames ertussen ezo
Hier staat eigenlijk weer heel wat andersquote:Op woensdag 7 april 2010 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
Gordon zet lid uit 'X Factor'-groep
HILVERSUM - Gordon heeft een zangeres van Fierce uit de groep gezet. Het 'X Factor'-jurylid heeft de groep onder zijn hoede in de talentjacht. Door een 'typische vrouwenruzie' in de driekoppige band werd de situatie onwerkbaar. "Ik heb iemand uit de groep gezet wegens onjuist gedrag", legt Gordon uit in 'RTL Boulevard'.
"Toen leek het even goed te gaan, maar nu is het weer hommeles." Gordon dreigt zelfs met een diskwalificatie. "Zoals het er nu naar uitziet heb ik geen zin om met deze groep de uitzending in te gaan. Dus het zou ook zomaar kunnen dat ik de groep terugtrek."
Inmiddels zou de goede sfeer weer zijn teruggekeerd in het gezelschap. Dat betekent dat Fierce en hun coach deze week gewoon de strijd aangaan met de concurrentie. De eerste liveshow wordt vrijdag uitgezonden.
Bron: AD.nl
Eigenlijk staat er toch gewoon hetzelfdequote:Op woensdag 7 april 2010 09:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hier staat eigenlijk weer heel wat anders
http://www.telegraaf.nl/p(...)straat__.html?p=21,2
Vroeg ik me dus ook af... vrijdag een duo of een trio?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:40 schreef ranja het volgende:
Kun je op verschillende manieren lezen. Meest logisch lijkt mij:
- Gordon gooit een dame uit de groep
- sfeer verbetert tijdelijk
- sfeer wordt weer minder
- gordon dreigt met uitsluiting
- vrede wordt getekend en het duo mag weer meedoen
als de 3e dame weer terug zou zijn, zou dat er toch wel duidelijker staan?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
![]()
Keivet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |