Tijdens of na het optreden zou een spannende gok zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zet 10 euro in op het feit dat Sarina zo weer gaat huilen![]()
Wordt het dan wet-t-shirt ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zet 10 euro in op het feit dat Sarina zo weer gaat huilen![]()
nou ja zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wint toch elk jaar de fokawards qua fokidioot?
ernaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens of na het optreden zou een spannende gok zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nou ja zeg
zo praat je niet tegen me idool
De rest van de kandidaten heeft er minder moeite mee. En ze treedt zogenaamd elk weekend op? Waar? In zo'n karaoke hokje dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef Marlalala het volgende:
aaaahhh Sarina is leuk! Ik zou jullie wel eens willen zien optreden onder zoveel druk
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat Paul dan ook vallen tijdens zijn optreden?
Vraag ik me dus ok afquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik snap het even niet: Dony is al door, waarom moet hij dan nu weer zingen?
ik heb niets te verliezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef Marlalala het volgende:
aaaahhh Sarina is leuk! Ik zou jullie wel eens willen zien optreden onder zoveel druk
Wat heb jij tegen karaoke?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest van de kandidaten heeft er minder moeite mee. En ze treedt zogenaamd elk weekend op? Waar? In zo'n karaoke hokje dan?
mooi!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rustig maar, jij hebt 'm gewonnen
Omdat hij het leuk vindt?quote:
Das toch andersquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
De rest van de kandidaten heeft er minder moeite mee. En ze treedt zogenaamd elk weekend op? Waar? In zo'n karaoke hokje dan?
Als je straks nuchter bent praat je wel andersquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nou ja zeg
zo praat je niet tegen me idool
quote:
Wat heb jij tegen mij johquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als je straks nuchter bent praat je wel anders
ik ben nuchter dionquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als je straks nuchter bent praat je wel anders
Hebben die andere kandidaten dan flink aan een joint lopen heisen om enigszins te ontzenuwenquote:
Soms, maar niet superstorend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt soms wat valsig, of ligt dat aan mij?
Ze is ook niet echt toptalent...quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt soms wat valsig, of ligt dat aan mij?
pics van jezelf?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb niets te verliezen
en ik ben hotter dan Dony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |