Hé ze zoeken wel elk jaar een knuffelgehandicaptequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook dan de debielen er weer uitknippen
Ik ben geen mongooltje ik ben een topzanger, hallo ik zing elke week bij de karaoke in de kroegquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hé ze zoeken wel elk jaar een knuffelgehandicapte
Ik ook: drinken gepakt en vrouw rap tonijnsalade gemaakt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopsakee, ik geniet weer van het reclameblok!
Joh! lachen hè....quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopsakee, ik geniet weer van het reclameblok!
Oja, da's waarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hé ze zoeken wel elk jaar een knuffelgehandicapte
Ik stem wel op jequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geen mongooltje ik ben een topzanger, hallo ik zing elke week bij de karaoke in de kroeg
Jij bent wel een mongooltje, je vindt Giel leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geen mongooltje ik ben een topzanger, hallo ik zing elke week bij de karaoke in de kroeg
ja en als er nou ananas in de gootsteen valtquote:
Nou heb ik zin in tonijnsaladequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook: drinken gepakt en vrouw rap tonijnsalade gemaakt.
Beter dan andersom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook: drinken gepakt en vrouw rap tonijnsalade gemaakt.
Na zo'n blikje open te hebben gemaakt heb ik zin in echte tonijn. Nog anderhalve maand en ik kan me weer lam eten aan fatty tunaquote:
Een man met vreetbuien zo te zien.quote:
Je hebt nep-tonijn?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na zo'n blikje open te hebben gemaakt heb ik zin in echte tonijn. Nog anderhalve maand en ik kan me weer lam eten aan fatty tuna
Dat blikgoed is toch eigenlijk niets in vergelijking met versequote:
ja? ik vind 't echt afgrijselijk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Marlalala het volgende:
Oh dat accent van KelvinIk houd van dat Zuidhollandse gedoe
hahaha ahum..je het is wel uitnodigendquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Ik zit gefixeerd naar het kruis van Ewbank te staren.
Ach, het is toch Goede Vrijdag, het mag.
Je mag geen vlees etenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Geen idee, ik heb nooit versequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat blikgoed is toch eigenlijk niets in vergelijking met verse
[x] geschikt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Oh nee, ik vin dhet geweldigquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja? ik vind 't echt afgrijselijk!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:58 schreef Cee het volgende:
Nee, hij is nog jongquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Dion is echt wel gay, kan niet anders.
Dion is irritant.quote:
ik praat soms zelf ook nog en beetje zo (categoriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal gymnasium in Den Haagquote:
Als een cocosmat.quote:
Een soort Dony.quote:
Leek wel een Henk Jan Smitquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Oh man wat zag hij eruit!
Nou de jongens van 15/16 die ik weleens zie, praten echt niet zo hoor en dan heb ik het niet over van die straatschoffies.quote:
mwaquote:
Doeg!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik moet er weer vandoor helaas.Tot later!
![]()
Neuk zequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, ik moet er weer vandoor helaas.Tot later!
![]()
Yepquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
Mmm is me nooit opgevallen eigenlijk, maar die Ewbank is eigenlijk best wel een lekker ding.
Hij is nog jong voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de jongens van 15/16 die ik weleens zie, praten echt niet zo hoor en dan heb ik het niet over van die straatschoffies.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
Mmm is me nooit opgevallen eigenlijk, maar die Ewbank is eigenlijk best wel een lekker ding.
Als je van gladjakkers houdt wel jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
makkelijk? zo heb ik mn jongens t liefst
Ik hoop het niet, we hebben Gordon al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |