abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:34:01 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79873984
Hallo! Ik ben Kiara Ik ben 9 weken oud en woon sinds woensdagavond in Rijswijk bij DirtyHarry en Chanty. Ik voelde me meteen helemaal thuis toen ik hier kwam. Ze hebben hier heel veel toffe dingen zoals een supergrote krabpaal tot aan het plafond, heel veel muisjes en balletjes, een speelrails en lekkere plekjes om te slapen. Ik hou ervan om te knuffelen en te spelen. Dat doe is het liefste de hele dag en slapen vind ik nergens voor nodig! Mijn baasjes denken daar anders over, dus s nachts ben ik heel lief en stil

Donderdag was ik naar de dokter en die zei dat ik helemaal gezond ben Ik moet wel nog wat aankomen en daarom krijg ik nu supervoer. Ik ben sinds ik hier woon al 40 gram aangekomen en weeg nu 630 gram. De dokter zei dat ik wormpjes heb en daarom niet zo hard ben gegroeid.

Er wonen hier ook nog twee andere poezen. Romey is een jaar oud en vindt mij geloof ik wel tof. We hebben al samen met de speelrails gespeeld! En Poes is 3 jaar oud. Ik noem haar oma brombeer omdat ze zo tegen me bromt Volgens mij moet ze nog een beetje aan mij wennen. Ik vraag soms gewoon of ze wil spelen en laat zien dat ik niet bang ben en dan komt het vast wel goed.

Hier ga ik jullie vertellen wat ik allemaal meemaak, hoe hard ik groei en natuurlijk komen er wat foto s en filmpjes.

Mijn eerste filmpje toen ik nog in mijn vorige huis woonde

Hier vond Romey mij nog maar een vreemde hamster!

Privacy please

Mijn batterijtjes zijn nog laaaaaaaaang niet op hoor!

Voor het eerst samen spelen met Romey

Spelen met Romey op de krabpaal

Of in het tentje

Whoooohaaaa!

Nif Nif Nif

"Dag oma brombeer"
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_79874056
Mooi beestje hoor
pi_79874279
Aaahw wat een cutiej
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 april 2010 @ 16:51:34 #4
163650 Greys
pi_79874494
Da's echt één en al cuteness!

Die foto van de karatesprong voor het tentje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:57:37 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_79874634
TVP.

Ik wil namelijk weten hoe 'lang' dat tentje het volhoudt met dat terroristje.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_79874697

Omg
Noot noot.
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:12:13 #7
52229 Chanty
pi_79874989
Ze is echt heel erg lief Wil ook continu in je nek liggen en door je haar kroelen. Maar er zit behoorlijk wat leven in Ze slaapt nu eindelijk. Ligt al bijna twee uur op mijn schoot en ik moet eigenlijk naar de wc

Die tentjes zijn trouwens behoorlijk stevig, die gaan wel even mee
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:12:23 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_79874992
Wat een schatje

En wat lief, die witte wenkbrauwen en snorharen
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 17:18:52 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_79875168
Aawww, Kiara
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:23:06 #10
52229 Chanty
pi_79875290
Even twee fotootjes van Bounty die we ruim een jaar geleden wegens FIP moesten laten inslapen. Ze lijken echt bizar veel op elkaar. Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter zien we overeenkomsten

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 april 2010 @ 17:25:43 #11
163650 Greys
pi_79875357
Nou echt zeg! Die witte vlekken bij het snoetje ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:29:39 #12
52229 Chanty
pi_79875472
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Nou echt zeg! Die witte vlekken bij het snoetje ook!
Dat viel ons dus ook meteen op, moet zeggen dat ik wel een paar dagen nodig had om aan de gedachte te wennen. Bounty trappelde altijd met zijn pootjes als hij zich prettig voelde, dat doet Kiara ook
pi_79876135
Zijn ze familie dan? Ze lijken inderdaad wel erg veel op elkaar. En wat is Romey toch een prachtig lief wezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:58:38 #14
52229 Chanty
pi_79876299
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Zijn ze familie dan? Ze lijken inderdaad wel erg veel op elkaar. En wat is Romey toch een prachtig lief wezen.
Nee totaal niet. Bounty was een kruising Maine Coon/ Heilige Birmaan en Kiara is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers/ 1/2 iets anders. Dus twee totaal verschillende rascombinaties leiden toch tot een soortgelijk iets De dierenartsassistentes vonden Kiara ook veel weghebben van een Maine Coon.

Romey doet inderdaad al snel erg lief, we hadden eigenlijk verwacht dat ze eerst flink jaloers zou worden. Poes heeft altijd wat langer nodig om te wennen aan nieuwe situaties maar over een week lebbert ze Kiara denk ik helemaal af
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:22:08 #15
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79876970
Hoe lief
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:36:53 #16
52229 Chanty
pi_79877337
Laatste om het af te leren, madame was weer wakker na 2,5 uur slaap

Voor vandaag leg ik de camera maar weg, ik blijf foto's maken
pi_79877620
Wat een beauty
Ik wil ook weer een kitten in huis
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 april 2010 @ 19:01:11 #18
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79878106
Wat een liefs poesje
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79878174
Lieffff
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:24:36 #20
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_79879044
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Bounty was een kruising Maine Coon/ Heilige Birmaan en Kiara is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers/ 1/2 iets anders. Dus twee totaal verschillende rascombinaties leiden toch tot een soortgelijk iets De dierenartsassistentes vonden Kiara ook veel weghebben van een Maine Coon.

Romey doet inderdaad al snel erg lief, we hadden eigenlijk verwacht dat ze eerst flink jaloers zou worden. Poes heeft altijd wat langer nodig om te wennen aan nieuwe situaties maar over een week lebbert ze Kiara denk ik helemaal af
Dat hoef Poes van dr moeder Die heeft 't ook niet zo op 'nieuw'
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_79881716
Ach wat een snoepje

Vooral die foto met die dikke staart waar ze oma-brombeer in de deuropening ziet staan vind ik grappig,
doet me denken aan die katten van ons, toen ze elkaar voor het eerst zagen

Hoe ben je op de naam gekomen?
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:34:46 #22
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79881736
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef Chanty het volgende:
Laatste om het af te leren, madame was weer wakker na 2,5 uur slaap

[ afbeelding ]

Voor vandaag leg ik de camera maar weg, ik blijf foto's maken
pi_79885877
Oh wat is ze lief en mooi!!

Geweldig ook hoe relaxed Romey erbij ligt tijdens het spelen met die rail
pi_79886676
Awww wat een schatje is dit nu het katje wat je van particulieren had gehaald die niet met dr naar de dierenarts wilden enzo?
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:46:32 #25
52229 Chanty
pi_79887126
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef cyberterrorist het volgende:
Ach wat een snoepje

Vooral die foto met die dikke staart waar ze oma-brombeer in de deuropening ziet staan vind ik grappig,
doet me denken aan die katten van ons, toen ze elkaar voor het eerst zagen

Hoe ben je op de naam gekomen?
Kiara zo heet een leeuwtje in The Lion King 2 Vond het altijd al een erg mooie naam
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Awww wat een schatje is dit nu het katje wat je van particulieren had gehaald die niet met dr naar de dierenarts wilden enzo?
Jup, die mensen hadden t overduidelijk niet erg breed, maar het zijn geen broodfokkers. Broertje van Kiara dat ziek is, was aan het opknappen toen we haar ophaalden en die wordt ook niet verkocht zo lang hij ziek is. En aan Kiara en de andere katten daar te merken krijgen ze gewoon enorm veel liefde daar. Maar was wel blij van onze DA te horen dat ze gezond is. Alleen dus ondergewicht door die wormen hoewel ze zeiden dat ze wel ontwormd zijn.
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:43:05 #26
52229 Chanty
pi_79890974
Romey heeft Kiara vanavond voor het eerst gewassen

En verder breken de dames de tent hier compleet af We moeten Romey wel wat afremmen want ze is met haar 5 kilo wel erg lomp voor zo'n klein mormel. Filmpje is de eerste 2 minuten nog wat rustig, maar daarna gaan ze los

pi_79892449
Ochhh wat een klein ding is het ook * Mama_Mia smelt

En wat een lieve video dat Romy dr aan het wassen is
pi_79894096
Wat 'n schatje, en lieve/leuke foto's en filmpjes
pi_79894166
Dit is TE lief gewoon! De filmpjes en foto's zijn zooo leuk, en wat is Romey een lieverd, die is duidelijk blij met Kiara. Prachtige katten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_79901160
Dat ravottenfilmpje..

2.06 ATTAAAAAAACK
Noot noot.
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:02:32 #31
52229 Chanty
pi_79902850
Romey leeft helemaal op ja. Poes is niet zo speels dus ze heeft nu eindelijk een vriendje om mee rond te stuiteren Poes gromt inmiddels niet meer, dus dat gaat ook de goede kant op.
Kiara woog vanochtend 660 gram Ze heeft vandaag ook haar ontwormingspilletje gehad en dat nam ze heel braaf in. Verder slaapt madame nu wel iets meer en als ze wakker is dan klautert ze overal op, in en overheen

Hier was Kiara via de gitaar de boekenkast ingeklommen

En ze knuffelt ons helemaal plat af en toe Vooral in de gang wordt ze erg aanhankelijk, waarschijnlijk omdat ze weet dat als zij in de gang moet blijven, wij weggaan.

Knuffelsessie, ik werd compleet afgelebberd

Lekker in de vensterbank
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 april 2010 @ 15:08:28 #32
163650 Greys
pi_79903079
De knuffelfoto's!
En die laatste foto ook in de vensterbank, wat een heerlijk sprietenkapsel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:14:49 #33
52229 Chanty
pi_79903322
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
De knuffelfoto's!
En die laatste foto ook in de vensterbank, wat een heerlijk sprietenkapsel!
Als ze veel over de bank is gestuiterd, is ze statisch
pi_79904707
Och, wat een mooi lief beestje.
pi_79907105
wat een melig beestje, hebben hier samen net echt enorm moeten lachen om dit spelende ukkie op film
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:54:43 #36
52229 Chanty
pi_79910157
En weer een nieuwe mijlpaal bereikt Ik was eerst heel verbaasd toen ik dit zag:

Romey en Poes hebben nog nooit langer dan 20 seconden zo dicht tegen elkaar aangelegen Vervolgens hebben we Kiara erbij gelegd, eigenlijk in de veronderstelling dat Poes hem zou peren maar....

Romey legt beschermend haar pootje op Kiara

Volgens mij zit het nu wel helemaal snor tussen de drie dames Dit is zo heerlijk om te zien!
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:58:26 #37
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79910264
pi_79910314
Ziet er superschattig uit!

Een mooi drietal heb je.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_79915502
ooooh ik wil ook zo'n kleintje en knuffelfoto's maken
pi_79915684
omg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79917727
Dan schieten woorden tekort.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_79988421
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:02:59 #43
52229 Chanty
pi_79989327
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef CartWOman het volgende:

Jaja Net wat foto's bewerkt.
Benieuwd welke kleur ogen ze gaat krijgen, denk dat ze toch groen worden, dus niet papa's mooie blauwe ogen.

Morgen meer foto's en zo Nu eerst maar bedtijd
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:53:15 #44
52229 Chanty
pi_80016424
Onze dame (vandaag 10 weken oud) weegt nu 745 gram Ik voel haar ribbetjes ook niet meer zo uitsteken dus ze sterkt goed aan. Inmiddels is de grootste nieuwigheid er vanaf en slaapt ze ook wat meer overdag. Leuk detail is dat ze graag in het hangmandje ligt waar Bounty graag lag en waar Poes en Romey nooit naar omkeken.

Qua kattenkwaad uithalen valt het nog reuze mee Ze zit niet aan de kabels en de planten (vooralsnog) en volgens mij begint ze te begrijpen wat we bedoelen met NEE. Helaas wil ze wel nog steeds de bank als krabpaal misbruiken dus af en toe volgt er nu een sproei water

Tussen Romey en Kiara is het Romey loopt veel achter haar aan om op haar te letten of met haar te spelen (daar blijven wij wel bij want Romey wil haar gewicht nogal eens in de strijd gooien ). Kiara geeft Romey af en toe kopjes Poes is op haar gemak maar houdt zich meestal nog afzijdig van Kiara en laat haar merken wie de baas is als ze weer eens een aanval op haar staart opent

En ik maak vooral nog teveel foto's

Doing some serious thinking

Verstopt!

Romey kijkt omhoog naar Kiara om op te letten dat ze nergens vanaf dondert

En ze vergeet weer eens haar bekkie dicht te doen

Bij mama op de arm

Eergisteren heeft Kiara ook kennis gemaakt met onze laatste huisgenoot: de hamster. We hebben onze katten altijd netjes aangeleerd dat kijken met de oogjes is en niet met de pootjes. Al mogen ze nooit alleen bij de hamster. We hebben nog wel een opvoedkundige taak hier... het jachtinstinct werkt uitstekend. Romey meende overigens ook ineens op de kooi te mogen zitten Vooruit, voor het filmpje dan.

Agent Kiara en agent Romey hebben de verdachte in het vizier en hebben zijn huis omsingeld
pi_80024358
Heerlijke foto's, keep 'em coming!
Die serious thinking-foto
pi_80031917
Wat een schatje!! En wat een lieve filmpjes ook! Onwijs leuk om te volgen, over zes weken krijgen wij ook een kitten die dan 9 weken oud is en samen moet gaat leven met een poes van 3 jaar, dus ik hoop dat het net zo goed gaat als met deze drie!
pi_80135628
Prachtige foto's, thx Chanty.

Miami Vice Cats

Blijven updaten please, ik vind ze zó leuk en lief.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:13:52 #48
52229 Chanty
pi_80158684
Ik zal sowieso elke paar dagen een update plaatsen De afgelopen dagen niet echt foto's gemaakt, heb het behoorlijk druk gehad met mijn afstuderen. Met dit mooie weer is Kiara wel voor het eerst op het balkon geweest en dat was natuurlijk best eng Vooral de onderbuurvrouw in de tuin was angstaanjagend. Helaas heb ik het niet op film staan, maar toen ze die de tuin in zag komen lopen schoot ze meteen naar binnen en onder de bank en wilde er ook niet onder vandaan komen

Filmpje van het balkonavontuur

Vannacht hebben we Kiara voor het eerst bij ons op de slaapkamer gelaten. Dat hebben we geweten Het liefst was ze onder de dekens gekropen. Ze kwam steeds weer spinnend naar ons hoofd toe gelopen en begon kopjes te geven en probeerde zich onder je deken door te wurmen... Of door je haar... of ze probeerde je neus in te kruipen Voel je zo'n klein nat koud neusje dat zich in de jouwe boort. En ze is best sterk met dat kleine koppie. Hebben haar tig keer weer achter op bed gezet en uiteindelijk wel vijf uurtjes kunnen doorslapen maar toen begon ze weer. Over een paar weken nog maar eens proberen als ze wat beter weet wat 'nee' is. Ze houdt in ieder geval wel heel erg veel van ons
pi_80163351
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:13 schreef Chanty het volgende:
Ik zal sowieso elke paar dagen een update plaatsen De afgelopen dagen niet echt foto's gemaakt, heb het behoorlijk druk gehad met mijn afstuderen. Met dit mooie weer is Kiara wel voor het eerst op het balkon geweest en dat was natuurlijk best eng Vooral de onderbuurvrouw in de tuin was angstaanjagend. Helaas heb ik het niet op film staan, maar toen ze die de tuin in zag komen lopen schoot ze meteen naar binnen en onder de bank en wilde er ook niet onder vandaan komen

Filmpje van het balkonavontuur

Vannacht hebben we Kiara voor het eerst bij ons op de slaapkamer gelaten. Dat hebben we geweten Het liefst was ze onder de dekens gekropen. Ze kwam steeds weer spinnend naar ons hoofd toe gelopen en begon kopjes te geven en probeerde zich onder je deken door te wurmen... Of door je haar... of ze probeerde je neus in te kruipen Voel je zo'n klein nat koud neusje dat zich in de jouwe boort. En ze is best sterk met dat kleine koppie. Hebben haar tig keer weer achter op bed gezet en uiteindelijk wel vijf uurtjes kunnen doorslapen maar toen begon ze weer. Over een paar weken nog maar eens proberen als ze wat beter weet wat 'nee' is. Ze houdt in ieder geval wel heel erg veel van ons
Haha dat van je neus herken ik wel. Mijn poesje is nu bijna 12 weekjjes en die is ook gek op neuzen als ze slaapt. Het liefst zit haar neusje in mijn neus haha
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:32:40 #50
52229 Chanty
pi_80285657
11 weekjes oud vandaag en 840 gram

Vandaag zag ik Poes heel lief Kiara wassen Het is wel overduidelijk dat Poes de opperbaas hier in huis is. Kiara heeft ontzettend veel respect voor haar. Ze daagt haar nooit uit en als Poes een keer blaast omdat haar iets niet aanstaat, verdwijnt Kiara meteen. Romey daarentegen is ze continu aan het uitdagen en soms gaat het er behoorlijk pittig aan toe tussen die twee. Een hoop show ook want Kiara ligt al te piepen als Romey alleen over haar heen staat en niks doet. Maar zodra ze haar rug naar Kiara keert, spring die weer op haar af Wel grappig om dat verschil te zien met Poes, hoop wel dat Romey binnenkort naar Kiara toe duidelijk maakt dat zij het kleine opdondertje is

Verder likt Kiara je graag van top tot teen af. Vooral de vingers zijn favoriet (met name na het eten van chips of zo ), maar ze heeft na het douchen ook al mijn voeten afgelebberd, likt aan mijn oren en gisteravond kroop ze in mijn badjas en begon onder mijn oksels te likken

Tijd voor foto's

Haar oogjes worden nu overduidelijk groen

Kiekeboe!

Kiara studeert voor jachthond

Lekker warm tegen Romey aan liggen

En tegelijkertijd anders gaan liggen natuurlijk

Even wassen

En het jachtseizoen op Romey is weer geopend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: