Dat viel ons dus ook meteen op, moet zeggen dat ik wel een paar dagen nodig had om aan de gedachte te wennen. Bounty trappelde altijd met zijn pootjes als hij zich prettig voelde, dat doet Kiara ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Nou echt zeg! Die witte vlekken bij het snoetje ook!
Nee totaal niet. Bounty was een kruising Maine Coon/ Heilige Birmaan en Kiara is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers/ 1/2 iets anders. Dus twee totaal verschillende rascombinaties leiden toch tot een soortgelijk ietsquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Zijn ze familie dan? Ze lijken inderdaad wel erg veel op elkaar. En wat is Romey toch een prachtig lief wezen.
Dat hoef Poes van dr moederquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Bounty was een kruising Maine Coon/ Heilige Birmaan en Kiara is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers/ 1/2 iets anders. Dus twee totaal verschillende rascombinaties leiden toch tot een soortgelijk ietsDe dierenartsassistentes vonden Kiara ook veel weghebben van een Maine Coon.
Romey doet inderdaad al snel erg lief, we hadden eigenlijk verwacht dat ze eerst flink jaloers zou worden. Poes heeft altijd wat langer nodig om te wennen aan nieuwe situaties maar over een week lebbert ze Kiara denk ik helemaal af
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:36 schreef Chanty het volgende:
Laatste om het af te leren, madame was weer wakker na 2,5 uur slaap
[ afbeelding ]
Voor vandaag leg ik de camera maar weg, ik blijf foto's maken
Kiara zo heet een leeuwtje in The Lion King 2quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:34 schreef cyberterrorist het volgende:
Ach wat een snoepje![]()
Vooral die foto met die dikke staart waar ze oma-brombeer in de deuropening ziet staan vind ik grappig,
doet me denken aan die katten van ons, toen ze elkaar voor het eerst zagen![]()
Hoe ben je op de naam gekomen?
Jup, die mensen hadden t overduidelijk niet erg breed, maar het zijn geen broodfokkers. Broertje van Kiara dat ziek is, was aan het opknappen toen we haar ophaalden en die wordt ook niet verkocht zo lang hij ziek is. En aan Kiara en de andere katten daar te merken krijgen ze gewoon enorm veel liefde daar. Maar was wel blij van onze DA te horen dat ze gezond is. Alleen dus ondergewicht door die wormen hoewel ze zeiden dat ze wel ontwormd zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Awww wat een schatjeis dit nu het katje wat je van particulieren had gehaald die niet met dr naar de dierenarts wilden enzo?
Als ze veel over de bank is gestuiterd, is ze statischquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
De knuffelfoto's!![]()
En die laatste foto ook in de vensterbank, wat een heerlijk sprietenkapsel!
Jajaquote:
Haha dat van je neus herken ik wel. Mijn poesje is nu bijna 12 weekjjes en die is ook gek op neuzen als ze slaapt. Het liefst zit haar neusje in mijn neus hahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:13 schreef Chanty het volgende:
Ik zal sowieso elke paar dagen een update plaatsenDe afgelopen dagen niet echt foto's gemaakt, heb het behoorlijk druk gehad met mijn afstuderen. Met dit mooie weer is Kiara wel voor het eerst op het balkon geweest en dat was natuurlijk best eng
Vooral de onderbuurvrouw in de tuin was angstaanjagend. Helaas heb ik het niet op film staan, maar toen ze die de tuin in zag komen lopen schoot ze meteen naar binnen en onder de bank en wilde er ook niet onder vandaan komen
Filmpje van het balkonavontuur![]()
Vannacht hebben we Kiara voor het eerst bij ons op de slaapkamer gelaten. Dat hebben we gewetenHet liefst was ze onder de dekens gekropen. Ze kwam steeds weer spinnend naar ons hoofd toe gelopen en begon kopjes te geven en probeerde zich onder je deken door te wurmen... Of door je haar... of ze probeerde je neus in te kruipen
Voel je zo'n klein nat koud neusje dat zich in de jouwe boort. En ze is best sterk met dat kleine koppie.
Hebben haar tig keer weer achter op bed gezet en uiteindelijk wel vijf uurtjes kunnen doorslapen maar toen begon ze weer. Over een paar weken nog maar eens proberen als ze wat beter weet wat 'nee' is. Ze houdt in ieder geval wel heel erg veel van ons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |