Hallo! Ik ben Kiara

Ik ben 9 weken oud en woon sinds woensdagavond in Rijswijk bij DirtyHarry en Chanty. Ik voelde me meteen helemaal thuis toen ik hier kwam. Ze hebben hier heel veel toffe dingen zoals een supergrote krabpaal tot aan het plafond, heel veel muisjes en balletjes, een speelrails en lekkere plekjes om te slapen. Ik hou ervan om te knuffelen en te spelen. Dat doe is het liefste de hele dag en slapen vind ik nergens voor nodig! Mijn baasjes denken daar anders over, dus s nachts ben ik heel lief en stil

Donderdag was ik naar de dokter en die zei dat ik helemaal gezond ben

Ik moet wel nog wat aankomen en daarom krijg ik nu supervoer. Ik ben sinds ik hier woon al 40 gram aangekomen en weeg nu 630 gram. De dokter zei dat ik wormpjes heb en daarom niet zo hard ben gegroeid.
Er wonen hier ook nog twee andere poezen. Romey is een jaar oud en vindt mij geloof ik wel tof. We hebben al samen met de speelrails gespeeld! En Poes is 3 jaar oud. Ik noem haar oma brombeer omdat ze zo tegen me bromt

Volgens mij moet ze nog een beetje aan mij wennen. Ik vraag soms gewoon of ze wil spelen en laat zien dat ik niet bang ben en dan komt het vast wel goed.
Hier ga ik jullie vertellen wat ik allemaal meemaak, hoe hard ik groei en natuurlijk komen er wat foto s en filmpjes.
Mijn eerste filmpje toen ik nog in mijn vorige huis woonde
Hier vond Romey mij nog maar een vreemde hamster!
![]()
Privacy please

![]()
![]()
Mijn batterijtjes zijn nog laaaaaaaaang niet op hoor!
Voor het eerst samen spelen met Romey

Spelen met Romey op de krabpaal
![]()
Of in het tentje
![]()
Whoooohaaaa!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nif Nif Nif
![]()