Kunnen ze die vent niet ontslaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef misteriks het volgende:
Maatschappij
Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat dit hele bericht een 1 April grap is. Zo niet, ik had direct mijn kinderen van die school afgehaald.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat dit hele bericht een 1 April grap is. Zo niet, ik had direct mijn kinderen van die school afgehaald.
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat dit hele bericht een 1 April grap is.
het bericht is op verschillende nieuwssites geplaatst, op 2 aprilquote:
Misschien zat er vertraging in?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:28 schreef misteriks het volgende:
[..]
het bericht is op verschillende nieuwssites geplaatst, op 2 april
Ja, om te beginnen met het personeel van hun school, dat lijkt me opvoedkundig echt briljant, dat kleuters al leren dat de juf gewoon keihard staat te liegenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef IHVK het volgende:
Een goede les voor kinderen dat ze niet zomaar alles moeten geloven.
En dat dat gewoon okay en om te lachen is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:
Ja, om te beginnen met het personeel van hun school, dat lijkt me opvoedkundig echt briljant, dat kleuters al leren dat de juf gewoon keihard staat te liegen
Baasquote:Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
Als ik kinderen zou hebben zouden ze op deze school terechtkomen.quote:Directeur Guy Medats relativeert de zaak. “Wij wilden de kinderen voorbereiden op de maatschappij waarin ze later terechtkomen. Ze zullen later nog dikwijls met teleurstelling te maken krijgen.”
Het doet denk ik meer schade dan dat de kinderen er wat aan hebben. Als de kinderen hun eigen leerkracht al niet kunnen vertrouwenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou hebben zouden ze op deze school terechtkomen.
Een zoon die hier niet mee om kan gaan zal niet de mijne zijn, hij mag dezelfde dag nog zelf zijn koffer inpakken en de deur uit gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het doet denk ik meer schade dan dat de kinderen er wat aan hebben. Als de kinderen hun eigen leerkracht al niet kunnen vertrouwen![]()
De teleurstellingen komen vanzelf hoor, die hoef je niet zelf te creëeren.
Het gaat om basisschoolkinderenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Een zoon die hier niet mee om kan gaan zal niet de mijne zijn, hij mag dezelfde dag nog zelf zijn koffer inpakken en de deur uit gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |