Nat daarquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker op het balkon gaan zitten dan
Het zit je ook echt niet mee ook hequote:
Flikker toch op met die banner, murp had toch gezegd dat er geen vaste OP mocht komenquote:
Jonge!quote:
Nopequote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit je ook echt niet mee ook he
Ouderwets gezellig toch!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang dat elke bejaarde vanaf maandag naar koffietijd gaat kijken en dan ben ik wel gedwongen om mee te kijken
Nou wat een feestquote:
Ochtendhumeurtje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op met die banner, murp had toch gezegd dat er geen vaste OP mocht komen
Ik kan precies de toon horen hoe je dat zou zeggenquote:
Jouw vriendin heeft daar zeker geen last van.quote:
Inderdaad jij hebt hier ervaring mee arme cOn?quote:
Helaas wel..quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad jij hebt hier ervaring mee arme cOn?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah die is geweldigquote:
Ach gossiequote:
Zullen we een praatgroep oprichten voor slachtoffers van dit leed?quote:
Goed plan, zullen we zeggen morgenavond 20u? Ik zorg voor het bier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroep oprichten voor slachtoffers van dit leed?
Ik neem de knabbels wel mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed plan, zullen we zeggen morgenavond 20u? Ik zorg voor het bier.
Was hij weg dan?quote:
Zekersquote:
Nee, moet van 17:00 tot 19:00 nog werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
maar jullie hebben nu ook weekend begrijp ik uit het feit dat jullie hier zijn ?
Ik? Was het maar waar. Post de afgelopen paar dagen alleen tijdens telefoongesprekken die me te lang durenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
maar jullie hebben nu ook weekend begrijp ik uit het feit dat jullie hier zijn ?
Dat is wat minder, mja die 2 uurtjes zijn zo voorbij toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, moet van 17:00 tot 19:00 nog werken
Ja dat wel. Ga zo eerst de sportschool van binnen bekijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat is wat minder, mja die 2 uurtjes zijn zo voorbij toch?
haha zit je dan de telefoon te klemmen tussen je hoofd en oor om vervolgens te kunnen typenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik? Was het maar waar. Post de afgelopen paar dagen alleen tijdens telefoongesprekken die me te lang duren
voor de 1e x ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ga zo eerst de sportschool van binnen bekijken
Nee ik ben op het werk maar het is erg rustig weinig klanten die bellen en heel veel collega's zijn vrijquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
Jij hebt echt veel vrije tijd op werk, is dat normaal en mag je dan gewoon je eigen dingen doen of eigenlijk nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik ben op het werk maar het is erg rustig weinig klanten die bellen en heel veel collega's zijn vrij
Dat doe ik ook, maar ik KIJK alleen ik sport nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ga zo eerst de sportschool van binnen bekijken
we mogen wel op internet zolang het werk er niet onder leidquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel vrije tijd op werk, is dat normaal en mag je dan gewoon je eigen dingen doen of eigenlijk niet?
Waar was ik?!quote:
Nee dus!quote:
Ja werk en zulksquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet zo vaak meerdat bedoel ik eigenlijk
Was het maar zoeen feestquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
Nee, hoor, headsetquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha zit je dan de telefoon te klemmen tussen je hoofd en oor om vervolgens te kunnen typen
Callcentermutsquote:
Chillquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
we mogen wel op internet zolang het werk er niet onder leid
Vandaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waar was ik?!
[..]
Nee dus!
[..]
Ja werk en zulks![]()
Ook aan 't werk?quote:
Zie je me zitten?quote:
quote:
Jep!quote:
wat doe je als ik vragen mag ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jep!
Maar er is bijna niemand en heb gister overgewerkt tot laat dus ik mag wel even wat ontspannen
Huppel je bent er weerquote:
Hm, ik heb geen bolletje om mijn micquote:
quote:
Je booty is toch al übersexy?quote:
Fudge?quote:
Koeienstalquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik heb geen bolletje om mijn mic
En ik heb mijn eigen bureau, niet zo'n koeienstal waar iedereen naast elkaar zit.
Mjah, ik wil het nog net geen zwijnenstal noemenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen daarvoor heb ik het ook gedaan he!
Lijkt me ook niks, 2 collega's naast je die dicht tegen je aan zitten en ook bellen..zou er gek van worden, althans dat denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik wil het nog net geen zwijnenstal noemen.
nog eitjes gehad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
De paashaas is bij ons lang geweest hij vond het alleen niet zo leuk dat mijn collega aan zijn staart en vervolgens aan zijn beide oren trok.
Je collega is 5?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
De paashaas is bij ons lang geweest hij vond het alleen niet zo leuk dat mijn collega aan zijn staart en vervolgens aan zijn beide oren trok.
nee een paashaas van chocoladequote:
Nee ze is gewoon gekquote:
zekersquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
Ez is ook goed hoorquote:
*Hey Luna*quote:
Lady Marmelade?quote:
Nee dat nietquote:
Hm, ken ik niet. Vanavond maar eens luisteren als ik weer thuis benquote:
Blegh.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Waar zal ik mee gaan lunchen, na een lange ochtend hard studeren?
Pannenkoeken?
English Breakfast?
Frituur?
French toast?
Broodje kroketquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Pannenkoeken?
English Breakfast?
Frituur?
French toast?
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Pannenkoeken?
English Breakfast?
Frituur?
French toast?
HARAM!quote:
Dat hoeft helemaal niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je wil vast vet eten en ik hou daar niet van.
halal shoarma?quote:
Nee, hotdogsquote:
Wafelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Witte chocolaquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WatermeloenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik heb witte chocolade eitjesquote:
Ik ookquote:
Ik wil wel wafels voor je maken, ik kan dat goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Het moet iets zijn wat ik in huis heb. Ik heb ook nog wat tonijn, gehakt, sla en paprika. Dat is het wel.
En ik heb geen wafelijzer.
Tegen de tijd dat jij in Roosendaal bent om mijn eten te maken, is het al avondeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel wafels voor je maken, ik kan dat goed
Dat is waar. En daar heb ik geen geld voor. Ik ga niet lager dan utrecht, jeweet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij in Roosendaal bent om mijn eten te maken, is het al avondeten.
Ohja, jij woont zo'n pokke eind weg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij in Roosendaal bent om mijn eten te maken, is het al avondeten.
ik hoef dan ook geen quotes aan te passen, ik kan posts aanpassen, en die quotenquote:
Jij vuile godvergeten klapjostie met het brein van een pinda en het gewicht van een ofifant! Dat je langzaam en pijnlijk moge sterven!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben bang dat we onze internetrelatie moeten staken. DeLuna, ik ben nu virtueel verloofd met Myraela
ja en wij zijn al een hele tijd wakker dus wij hebben trek. Wij kunnen er toch niks aan doen dat jij zolang in jouw nest ligt te meurenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
PatatuurIk ben net een half uur m;n bed uit ja!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij vuile godvergeten klapjostie met het brein van een pinda en het gewicht van een ofifant! Dat je langzaam en pijnlijk moge sterven!
Ik ben een monogame internetkasanova.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet mijn virtuele harem maar weer eens uitbreiden vind ik
Ik las ik ben weg troelasquote:
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet mijn virtuele harem maar weer eens uitbreiden vind ik
Ik was om 9 uur al wakker jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja en wij zijn al een hele tijd wakker dus wij hebben trek. Wij kunnen er toch niks aan doen dat jij zolang in jouw nest ligt te meuren![]()
owhquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Ik was om 9 uur al wakker ja
Maakt niet uitquote:
Dat krijg je als je ;t over patatuur hebt op de vroege morgenquote:
Nee dat krijg je als je een hele zak kaaspepsels leeg vreet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ;t over patatuur hebt op de vroege morgen
* DevilsWhore geeft panda theequote:
Ga niet meer naar Ezquote:
Ik wel.quote:
Matthijsquote:
Dan breidt ik mijn RL harem uit.quote:
Ik weet het.quote:
Doen! Motorrijden is fijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef justmattie het volgende:
Ik ga in/na de zomer motorrijles nemen denk ik
echt niet, of... ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het.Ez wilt me niet meer
Ik wou het 3 jaar terug al doen, gelijk achter mn rijbewijs auto aandoen maar ja, het bleef er elke keer bijquote:
Met de motor touren lijkt me wel coolquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wou het 3 jaar terug al doen, gelijk achter mn rijbewijs auto aandoen maar ja, het bleef er elke keer bij
Natuurlijk welquote:
Ga het gewoon doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wou het 3 jaar terug al doen, gelijk achter mn rijbewijs auto aandoen maar ja, het bleef er elke keer bij
Mij ook, maar ik heb al een auto dus mocht ik mn rijbewijs A halen koop ik niet nog eens een motor erbij. Ik ben ook maar een studentquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:51 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Met de motor touren lijkt me wel cool
Eerst even extra werken deze zomer. Wil in oktober/november ook nog op vakantiequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga het gewoon doenHet is echt fijn
Ja dat is logischquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb al een auto dus mocht ik mn rijbewijs A halen koop ik niet nog eens een motor erbij. Ik ben ook maar een student
Waarom haal je je rijbewijs dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb al een auto dus mocht ik mn rijbewijs A halen koop ik niet nog eens een motor erbij. Ik ben ook maar een student
BMW E36 coupéquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja dat is logisch![]()
Welke auto heb je?
Wat je hebt nemen ze je niet afquote:
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef RikKer93 het volgende:
Maar ik heb gisteren Darryl (ja die kutrapper) de boks gepast![]()
Ali B, Yes-R Sjaak en Darryl waren bij ons op school
Voor huren heb je toch zoveel jaar rijervaring nodig?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat je hebt nemen ze je niet af
Motor voor en dag huren kan ook he. En dan spaar ik lekker voor een motor, heb ik 1 en waar moet dat ding staan... het hok hier is al vol
Mijn vriend heeft al die rappers de boks gepast en gevraagd aan Ali-B of hij een kind wou van hem.quote:
quote:
Oh ik dacht uitgaanquote:
Maar vandaag hebben we vrijquote:
Dat moet je zelf doenquote:
Dat is waar jaquote:
Sorry ik zal het komende kwartier mijn mond dicht houdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
willen jullie niet zoveel kletsen als ik aan het pauzeren ben
dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Sorry ik zal het komende kwartier mijn mond dicht houden
Hierzo staat mijn broertje lekker eitjes te bakkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
ondanks dat ik misselijk was heb ik toch saucijzenbrood gegeten.
Okee gelukkig maarquote:
ook lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hierzo staat mijn broertje lekker eitjes te bakken
Dit eet ik ook wel eens tussen de middagquote:
jij bent ook tof,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een stommerds zijn die nieuwe users. Alleen 3keernix niet, die vind ik wel tof.
Maak er maar 2 eitjes van, ik wil ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hierzo staat mijn broertje lekker eitjes te bakken
Is goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maak er maar 2 eitjes van, ik wil ook
hihihiquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een stommerds zijn die nieuwe users. Alleen 3keernix niet, die vind ik wel tof.
hohohoquote:
ook lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Dit eet ik ook wel eens tussen de middag
[ afbeelding ]
nee hoor, wel goed doorbakkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Is goed![]()
Wil je nog met kruiden ofzo?
Nou dat is dan 3,99 euroquote:
Een beetje leuke motor kost +- 1200 eurie. Verzekering is dan weer 80 per jaar of zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor huren heb je toch zoveel jaar rijervaring nodig?
Een motor hoeft niet duur te zijn hoor
Panda betaalt voor me...in naturaquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nou dat is dan 3,99 euro
Nog iets te drinken?
Is goedquote:
Dream onquote:
* Panda72 gooit ei naar hoofdquote:
Eigenlijk heb ik het ei zelf al opgegetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef 3keernix het volgende:
ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goed nummerquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het ei zelf al opgegeten![]()
Ik had honger
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef RikKer93 het volgende:
maar goed ik ga maar weer eens opruimen hier
Doei
quote:
Ez heeft geen bad.quote:
Wat voor motor wil je dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een beetje leuke motor kost +- 1200 eurie. Verzekering is dan weer 80 per jaar of zo
Johquote:
tour of snel?quote:
BMWquote:
Nah, ik vind hem meer een type voor dit:quote:
Veel plezier met je plastic fietsje danquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
BMW
Die is veel te duurMaar wel zoiets qua model. Geen chopper geval
De broer van mijn homie heeft er 2 vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik vind hem meer een type voor dit:
[ afbeelding ]
plaatje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
BMW
Die is veel te duurMaar wel zoiets qua model. Geen chopper geval
Ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De broer van mijn homie heeft er 2 van
Ik verwacht er zo een:quote:
Plastic vouwpakketquote:
die is mooiquote:
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Dan hoef ik zelf minder te trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, grapje, ik heb er nog nooit een ATB versie van gezien.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En maar ontkennen dat je een luie neger bent he.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan hoef ik zelf minder te trappen
Nee, grapje, ik heb er nog nooit een ATB versie van gezien.
Ja. Zie fobo, blank huidje. En als ik een luie neger was, had ik wel een auto aangeschaft. Al was het een fiat panda. Hoef ik mijn bier alleen niet naar de auto te tillen, niet naar huis.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat je een luie neger bent he.
Laatst liet je eerst mij, en daarna Erwin je bier tillen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Zie fobo, blank huidje. En als ik een luie neger was, had ik wel een auto aangeschaft. Al was het een fiat panda. Hoef ik mijn bier alleen niet naar de auto te tillen, niet naar huis.
Gaan.quote:
Jup. Ik had ook tassen in mijn handquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatst liet je eerst mij, en daarna Erwin je bier tillen.
Oh, was jij dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik weet dat je blank bent. Ik heb je naakt gezien, weet je nog.
Nee ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup. Ik had ook tassen in mijn hand
[..]
Oh, was jij dat?
Dat was er maar 1 toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jup. Ik had ook tassen in mijn hand
Ja.quote:[..]
Oh, was jij dat?
Gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Billy Idol.
De rest boeit me niet.
Misschien de laatste kans op Billy ooit eens live te zien.
Ja alleen is Juni een dure maand voor mij dus dat gaat lastig worden.quote:
quote:
Klopt, anders ging hij kapotvallen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was er maar 1 toch?En die knuffelde je.
Sparenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja alleen is Juni een dure maand voor mij dus dat gaat lastig worden.
Pinkpop en nog 2 andere dure uitgaven.
Moet ik weer mijn eigendom op hardhandige wijze verdedigen? Je vindt ;t gewoon leuk als er om je gevochten wordt hequote:
En dat zou niet zo leuk zijn. Eiersmotsjquote:[..]
Klopt, anders ging hij kapotvallen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker wijf. Wanneer kom je weer?![]()
[..]
Ja want die heb je ook voor 1200 eurie he grapjasquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ga dan tenminste nog voor een Buell.
[ afbeelding ]
Sssst, ik probeer TLK uit de kast te krijgen!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik weer mijn eigendom op hardhandige wijze verdedigen? Je vindt ;t gewoon leuk als er om je gevochten wordt he
Inderdaad. Weg gebakken eiquote:[..]
En dat zou niet zo leuk zijn. Eiersmotsj
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SparenIk heb een vast maandbudget, want ik spaar al voor iets veel belangrijkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus extra sparen zit er niet in.
Ik moet er gewoon nog goed over nadenken![]()
1 minuut, 2 minuten?quote:
Ja het is best donker in de kast !quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sssst, ik probeer TLK uit de kast te krijgen!
[..]
Inderdaad. Weg gebakken ei
In stukjes misschien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja want die heb je ook voor 1200 eurie he grapjas
Ik geloof je niet. Ik ben in staat om nu m;n spullen bijeen te schrapen en de trein/bus te pakkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sssst, ik probeer TLK uit de kast te krijgen!
ik zat er net over na te denken om een eitje te bakkenquote:[..]
Inderdaad. Weg gebakken ei
Vind ik lelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In stukjes misschien.
Neem gewoon een crossmotor dan
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een vast maandbudget, want ik spaar al voor iets veel belangrijkers.
Dus extra sparen zit er niet in.
Ik moet er gewoon nog goed over nadenken
Ik ook, maar offroadenquote:
Ik kan helemaal niet sparenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan niet voor 5 dingen tegelijk sparen.
ik heb werk ja, maar duur leven. Dat Ez aan de andere kant van ;t IJsselmeer woont helpt niet echtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je geen bijbaantje ?
Of maak je alles op ?
Ja dat zijn allemaal dure hobby's.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb werk ja, maar duur leven. Dat Ez aan de andere kant van ;t IJsselmeer woont helpt niet echtNet als een verstokt roker zijn.
Ez kan hier ook gaan wonen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb werk ja, maar duur leven. Dat Ez aan de andere kant van ;t IJsselmeer woont helpt niet echtNet als een verstokt roker zijn.
Hihi, Ez is een hobbyquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat zijn allemaal dure hobby's.
En weekends wil je natuurlijk ook nog vanalles doen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez kan hier ook gaan wonen natuurlijk
Middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |