Ez is ook goed hoorquote:
*Hey Luna*quote:
Lady Marmelade?quote:
Nee dat nietquote:
Hm, ken ik niet. Vanavond maar eens luisteren als ik weer thuis benquote:
Blegh.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Waar zal ik mee gaan lunchen, na een lange ochtend hard studeren?
Pannenkoeken?
English Breakfast?
Frituur?
French toast?
Broodje kroketquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Pannenkoeken?
English Breakfast?
Frituur?
French toast?
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Pannenkoeken?
English Breakfast?
Frituur?
French toast?
HARAM!quote:
Dat hoeft helemaal niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je wil vast vet eten en ik hou daar niet van.
halal shoarma?quote:
Nee, hotdogsquote:
Wafelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Witte chocolaquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WatermeloenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik heb witte chocolade eitjesquote:
Ik ookquote:
Ik wil wel wafels voor je maken, ik kan dat goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef timmmmm het volgende:
Het moet iets zijn wat ik in huis heb. Ik heb ook nog wat tonijn, gehakt, sla en paprika. Dat is het wel.
En ik heb geen wafelijzer.
Tegen de tijd dat jij in Roosendaal bent om mijn eten te maken, is het al avondeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel wafels voor je maken, ik kan dat goed
Dat is waar. En daar heb ik geen geld voor. Ik ga niet lager dan utrecht, jeweet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij in Roosendaal bent om mijn eten te maken, is het al avondeten.
Ohja, jij woont zo'n pokke eind weg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij in Roosendaal bent om mijn eten te maken, is het al avondeten.
ik hoef dan ook geen quotes aan te passen, ik kan posts aanpassen, en die quotenquote:
Jij vuile godvergeten klapjostie met het brein van een pinda en het gewicht van een ofifant! Dat je langzaam en pijnlijk moge sterven!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben bang dat we onze internetrelatie moeten staken. DeLuna, ik ben nu virtueel verloofd met Myraela
ja en wij zijn al een hele tijd wakker dus wij hebben trek. Wij kunnen er toch niks aan doen dat jij zolang in jouw nest ligt te meurenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
PatatuurIk ben net een half uur m;n bed uit ja!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij vuile godvergeten klapjostie met het brein van een pinda en het gewicht van een ofifant! Dat je langzaam en pijnlijk moge sterven!
Ik ben een monogame internetkasanova.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet mijn virtuele harem maar weer eens uitbreiden vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |