Nat daarquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker op het balkon gaan zitten dan
Het zit je ook echt niet mee ook hequote:
Flikker toch op met die banner, murp had toch gezegd dat er geen vaste OP mocht komenquote:
Jonge!quote:
Nopequote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit je ook echt niet mee ook he
Ouderwets gezellig toch!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang dat elke bejaarde vanaf maandag naar koffietijd gaat kijken en dan ben ik wel gedwongen om mee te kijken
Nou wat een feestquote:
Ochtendhumeurtje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op met die banner, murp had toch gezegd dat er geen vaste OP mocht komen
Ik kan precies de toon horen hoe je dat zou zeggenquote:
Jouw vriendin heeft daar zeker geen last van.quote:
Inderdaad jij hebt hier ervaring mee arme cOn?quote:
Helaas wel..quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad jij hebt hier ervaring mee arme cOn?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah die is geweldigquote:
Ach gossiequote:
Zullen we een praatgroep oprichten voor slachtoffers van dit leed?quote:
Goed plan, zullen we zeggen morgenavond 20u? Ik zorg voor het bier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroep oprichten voor slachtoffers van dit leed?
Ik neem de knabbels wel mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed plan, zullen we zeggen morgenavond 20u? Ik zorg voor het bier.
Was hij weg dan?quote:
Zekersquote:
Nee, moet van 17:00 tot 19:00 nog werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
maar jullie hebben nu ook weekend begrijp ik uit het feit dat jullie hier zijn ?
Ik? Was het maar waar. Post de afgelopen paar dagen alleen tijdens telefoongesprekken die me te lang durenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
maar jullie hebben nu ook weekend begrijp ik uit het feit dat jullie hier zijn ?
Dat is wat minder, mja die 2 uurtjes zijn zo voorbij toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, moet van 17:00 tot 19:00 nog werken
Ja dat wel. Ga zo eerst de sportschool van binnen bekijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat is wat minder, mja die 2 uurtjes zijn zo voorbij toch?
haha zit je dan de telefoon te klemmen tussen je hoofd en oor om vervolgens te kunnen typenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik? Was het maar waar. Post de afgelopen paar dagen alleen tijdens telefoongesprekken die me te lang duren
voor de 1e x ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ga zo eerst de sportschool van binnen bekijken
Nee ik ben op het werk maar het is erg rustig weinig klanten die bellen en heel veel collega's zijn vrijquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
Jij hebt echt veel vrije tijd op werk, is dat normaal en mag je dan gewoon je eigen dingen doen of eigenlijk nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik ben op het werk maar het is erg rustig weinig klanten die bellen en heel veel collega's zijn vrij
Dat doe ik ook, maar ik KIJK alleen ik sport nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ga zo eerst de sportschool van binnen bekijken
we mogen wel op internet zolang het werk er niet onder leidquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel vrije tijd op werk, is dat normaal en mag je dan gewoon je eigen dingen doen of eigenlijk niet?
Waar was ik?!quote:
Nee dus!quote:
Ja werk en zulksquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet zo vaak meerdat bedoel ik eigenlijk
Was het maar zoeen feestquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef AskMe het volgende:
Nee, hoor, headsetquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha zit je dan de telefoon te klemmen tussen je hoofd en oor om vervolgens te kunnen typen
Callcentermutsquote:
Chillquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
we mogen wel op internet zolang het werk er niet onder leid
Vandaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waar was ik?!
[..]
Nee dus!
[..]
Ja werk en zulks![]()
Ook aan 't werk?quote:
Zie je me zitten?quote:
quote:
Jep!quote:
wat doe je als ik vragen mag ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jep!
Maar er is bijna niemand en heb gister overgewerkt tot laat dus ik mag wel even wat ontspannen
Huppel je bent er weerquote:
Hm, ik heb geen bolletje om mijn micquote:
quote:
Je booty is toch al übersexy?quote:
Fudge?quote:
Koeienstalquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik heb geen bolletje om mijn mic
En ik heb mijn eigen bureau, niet zo'n koeienstal waar iedereen naast elkaar zit.
Mjah, ik wil het nog net geen zwijnenstal noemenquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen daarvoor heb ik het ook gedaan he!
Lijkt me ook niks, 2 collega's naast je die dicht tegen je aan zitten en ook bellen..zou er gek van worden, althans dat denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik wil het nog net geen zwijnenstal noemen.
nog eitjes gehad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
De paashaas is bij ons lang geweest hij vond het alleen niet zo leuk dat mijn collega aan zijn staart en vervolgens aan zijn beide oren trok.
Je collega is 5?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
De paashaas is bij ons lang geweest hij vond het alleen niet zo leuk dat mijn collega aan zijn staart en vervolgens aan zijn beide oren trok.
nee een paashaas van chocoladequote:
Nee ze is gewoon gekquote:
zekersquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |