Ik las ik ben weg troelasquote:
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet mijn virtuele harem maar weer eens uitbreiden vind ik
Ik was om 9 uur al wakker jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja en wij zijn al een hele tijd wakker dus wij hebben trek. Wij kunnen er toch niks aan doen dat jij zolang in jouw nest ligt te meuren![]()
owhquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Ik was om 9 uur al wakker ja
Maakt niet uitquote:
Dat krijg je als je ;t over patatuur hebt op de vroege morgenquote:
Nee dat krijg je als je een hele zak kaaspepsels leeg vreet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ;t over patatuur hebt op de vroege morgen
* DevilsWhore geeft panda theequote:
Ga niet meer naar Ezquote:
Ik wel.quote:
Matthijsquote:
Dan breidt ik mijn RL harem uit.quote:
Ik weet het.quote:
Doen! Motorrijden is fijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef justmattie het volgende:
Ik ga in/na de zomer motorrijles nemen denk ik
echt niet, of... ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het.Ez wilt me niet meer
Ik wou het 3 jaar terug al doen, gelijk achter mn rijbewijs auto aandoen maar ja, het bleef er elke keer bijquote:
Met de motor touren lijkt me wel coolquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wou het 3 jaar terug al doen, gelijk achter mn rijbewijs auto aandoen maar ja, het bleef er elke keer bij
Natuurlijk welquote:
Ga het gewoon doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wou het 3 jaar terug al doen, gelijk achter mn rijbewijs auto aandoen maar ja, het bleef er elke keer bij
Mij ook, maar ik heb al een auto dus mocht ik mn rijbewijs A halen koop ik niet nog eens een motor erbij. Ik ben ook maar een studentquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:51 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Met de motor touren lijkt me wel cool
Eerst even extra werken deze zomer. Wil in oktober/november ook nog op vakantiequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga het gewoon doenHet is echt fijn
Ja dat is logischquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb al een auto dus mocht ik mn rijbewijs A halen koop ik niet nog eens een motor erbij. Ik ben ook maar een student
Waarom haal je je rijbewijs dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb al een auto dus mocht ik mn rijbewijs A halen koop ik niet nog eens een motor erbij. Ik ben ook maar een student
BMW E36 coupéquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja dat is logisch![]()
Welke auto heb je?
Wat je hebt nemen ze je niet afquote:
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef RikKer93 het volgende:
Maar ik heb gisteren Darryl (ja die kutrapper) de boks gepast![]()
Ali B, Yes-R Sjaak en Darryl waren bij ons op school
Voor huren heb je toch zoveel jaar rijervaring nodig?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat je hebt nemen ze je niet af
Motor voor en dag huren kan ook he. En dan spaar ik lekker voor een motor, heb ik 1 en waar moet dat ding staan... het hok hier is al vol
Mijn vriend heeft al die rappers de boks gepast en gevraagd aan Ali-B of hij een kind wou van hem.quote:
quote:
Oh ik dacht uitgaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |