Die kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef Friek_ het volgende:
"Jongen, jij komt nog eens op het verkeerde pad!"
Haha, wij hadden echt een held van een NASK-docent die dingen zei als "Als je mij ooit tegenkomt in een kroeg weet je dat je in een hele foute zaak zit"quote:Op maandag 5 april 2010 13:59 schreef Say-Ahh het volgende:Maar een vriendin en ik keken toch wel raar op toen we een leraar tegen kwamen van haar vorige school in de kroeg.. Dronken.
even je fotoboek bekeken, maar geen foto aangetroffen waaruit ik kan opmaken of dat inderdaad het bekijken waard isquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Mardy_Bum het volgende:
Mijn metor op de docentenopleiding:
"Je moet op paaldansen gaan, dan kom ik wel kijken"
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
even je fotoboek bekeken, maar geen foto aangetroffen waaruit ik kan opmaken of dat inderdaad het bekijken waard is
Christelijke school zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:59 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Haha, wij hadden echt een held van een NASK-docent die dingen zei als "Als je mij ooit tegenkomt in een kroeg weet je dat je in een hele foute zaak zit"![]()
Maar die school was dan ook geweldig, excursie naar Londen, alle leerlingen (3de klas) gedragen zich eigenlijk prima, geen alcohol enzo en de docenten zuipen zich lam in de pub.
En Koos vond zelf dat alles wel op rolletjes liep?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:01 schreef tong80 het volgende:
tegen mijn vriendje Koos Alberts :
'Je blijft zitten.'
Correct, al heb ik er nooit in Christen gezien onder de leerlingen en onder de docenten kan ik me het ook niet meer herinneren op die vestiging.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Christelijke school zeker
Ik zat op een hervormde middelbare school en tijdens onze tripjes waren de docenten ineens van god los![]()
Ze dronken zelf heel veel maar vonden het ook niet erg storend dat wij zaten te slempen
Heb je em wel op kunnen lossen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Was van mijn wiskundedocente die ook het praatje gaf over mij bij de diploma-uitreking.
Ik had een hele strijd met wiskunde erop zitten (ambulante begeleiding, bijles, etc.) en ik kreeg ook nog van de school een éxtra bos bloemen omdat ik zo hard had gewerkt ervoor. Wiskundedocente gaf iedereen bij wie ze een praatje hield een soort van wiskundige puzzel. Een soort van houten kubus waar een balletje inzat en wat je er uit moet krijgen.
Heeft ze zo d'r praatje gehouden, iedereen klappen enzo, loopt ze naar me toe, pakt mn schouders stevig beet, kijkt me recht in de ogen aan en fluistert ze; 'Ik heb jou de simpelste gegeven, hoor!'
Het was wel lief bedoeld natuurlijk, maartoch ook wel weer een '' waard.
Ik zei niet dat ze er niet naast zat met die opmerking,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |