Naaierigquote:Op zondag 4 april 2010 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en een schoolarts (telt dat ook?) zei toen ik hooguit een jaar of tien, elf was tegen me 'dat ik wel moest oppassen dat ik niet te dik zou worden'. Ik was niet te dik, ik ben niet te dik en ik ben nooit te dik geweest.Ik heb daar wel lang last van gehad, want dacht dus dat ik te dik was.
onze lerares frans gooide een keer een bijbel op een gothic uit mn klas. als dat niet ironisch isquote:Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef mrbombastic het volgende:
Mijn klas heeft een keer een inval lerares tot wanhoop gedreven.
1 jongen zat elke les wel grapjes met haar uit te halen. Op een gegeven moment knapte er blijkbaar iets bij haar. Ze pakte een stoel op, ging voor hem staan en vroeg op dreigende toon "....., moet ik deze stoel op je hoofd kapot slaan?".
Hahaha dat klinkt toch bijna als een complimentquote:Op maandag 5 april 2010 08:56 schreef muiterij het volgende:
Een leraar scheikunde die zei, nadat ik een keer iets te druk was in zijn les:
'Jij zult poker spelen in hel, met het hellevuur onder je voeten.'
Sowieso een rare gozer.
hoe braver de school klikt, hoe vulgairder ze zijnquote:Op maandag 5 april 2010 12:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha dat klinkt toch bijna als een compliment
De bel ging, ik zat in het klaslokaal in de vensterbank toen de geschiedenisleraar binnen kwam en zei:"
Sacha kom uit het raam! Je lijkt wel een hoer van de Wallen."
Ik was 16, had een beugel, een vormeloze spijkerbroek aan, dito trui, sowieso amper vormen, geen make-up, totáál niets seksueels én ik zat op een behoorlijk christelijke middelbare school. Waar hij het vandaan haalde snap ik nog steeds niet
Op het HBO ben ik er een keer uitgezet omdat ik mijn boek niet bij me had. Ok, het was de tweede keer al maar eeh kom op zeg....quote:Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef i10TD het volgende:
[..]
hoe braver de school klikt, hoe vulgairder ze zijnpas op het mbo / hbo worden ze normaler
Dat deden ze in de bovenbouw op het VWO al niet meerquote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Op het HBO ben ik er een keer uitgezet omdat ik mijn boek niet bij me had. Ok, het was de tweede keer al maar eeh kom op zeg....
beetje eigen schuldquote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Op het HBO ben ik er een keer uitgezet omdat ik mijn boek niet bij me had. Ok, het was de tweede keer al maar eeh kom op zeg....
vooruit. omdat je een beetje ziekig benquote:
Dat je geen boek bij je hebt is je eigen schuld ja. Maar dat je dan eruit gestuurd wordtquote:
pwnd lolquote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik kan niet goed zien of je naar haar tieten kijkt of af zit te kijken, hoe dan ook, je hebt een 1
pwnd lolquote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik kan niet goed zien of je naar haar tieten kijkt of af zit te kijken, hoe dan ook, je hebt een 1
quote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef EggsTC het volgende:
Oh, ik had in het laatste jaar van de havo een duitse leraar, echt zo'n vakidioot die niks belangrijker vond dan duits..quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Bierie het volgende:
In mijn eerste jaar op de LTS moest ik bij de directeur komen. Zijn letterlijke tekst en ik quote: "De enige plek waar jij ooit terecht komt is de goot".
Dat was een heerlijke opsteker destijd en motiveerde mij natuurlijk enorm
Overigens wel aan de slag met een universitaire master aankomende September. Tot zover de goot theorie dus!
Wie weet leest ze deze post welquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn trajectbegeleidster liep langs tijdens een werkuur voor portfolio
"Hey, het is niet de bedoeling dat we op FoK! zitten he!!
- Waat hoe weet je van fok!
"Ik zit zelf ook op fok!"
Ik durf dr username niet te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |