abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79901825
Docent wiskunde: "Jammer dat je weer een goed cijfer hebt, als ik iemand het niet gun ben jij het wel."

Toen een medeleerling tegen de docent natuurkunde zei dat hij een slechte leraar was reageerde de docent met "Domme leerlingen kunnen goede docenten veelal niet waarderen. Dat jij mij een slechte docent vindt zie ik derhalve juist als bewijs van mijn klasse."

En in de brugklas ooit in mijn gezicht geslagen door de docent Nederlands. Ik had mijn huiswerk niet gemaakt waarop ik de vraag kreeg "Zal ik je slaan of doe je het zelf?". Het niet echt serieus nemend reageerde ik met "u mag het wel doen". Damn, ik heb het geweten.
pi_79901827
Oja, er is ook een leraar geweest die mijn toenmalige vriend ging afkraken. "Nééé, je hebt toch niks met hém!?", "Pas maar op met hem, hoor", "Die gaat later echt op het verkeerde pad belanden!".

Had ik maar naar hem, en naar mijn vrienden/mensen die hem (ook) kennen, geluisterd. Hij ging vreemd, en nu heeft hij zich uitgeschreven van school en is afwasser in een restaurant.
pi_79901853
Mijn laatste wiskunde leraar zei uit het niets in ene tegen me 'Je bent een gevaar voor jezelf, en je omgeving'

2 weken later lag ie in coma, aangereden door een auto
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79902700
Ik werd de les uitgestuurd bij natuurkunde, omdat ik zat te praten met degene naast me. Volgende les kwam ik al pratend binnen lopen, en het eerste wat de leraar zei was "ERIK! ER UIT!".

Hij heeft me ook eens verteld dat hij hoopte dat ik een 1 zou halen voor de volgende toets. Haalde gelukkig een goed cijfer

Hij was ook nog eens mijn mentor, maar als mentor kon ik juist wel goed met 'm opschieten. Hij vroeg zich vaak ook hardop af of ik in andere lessen ook altijd zoveel praatte.
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:55:09 #55
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79906489
ik heb ooit een huwelijksaanzoek van mijn leraar duits gekregen... "wat een mooie slimme kindjes moeten dat wel niet worden!" Er liepen genoeg perverts rond op mijn school...
pi_79906703
Ik had met mijn leraar een keer een discussie over de Synthesizers van Yamaha(want hij doet muziek les geven) en toen hij geen goed antwoord meer wist reageerde hij met
"ach paus jonge dat weet ik toch ook niet "
Hij noemt me ook vaak Braadslee!
pi_79906876
Ik zou trouwens best wel een keer met mijn Gymlerares uit willen
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:08:09 #58
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_79906916
Tijdens mijn diploma uitreiking, ik had keihard gezwoegd voor Duits en geslaag met een 7 (!).
De duits leraar vertelde voor de volle zaal, dat zijn hond (een duitse herder) nog beter in duits is dan Bolletje...
doei
pi_79907375
Word ik er uitgestuurd door leraar natuurkunde. Vraag ik hem na de les waarom hij mij er uit gestuurd had,
Ja jij snapt het toch wel.....

Leraar vroeg mij eens: wat kijk je onnozel snap je het wel?
pi_79941404
Gelukkig niet bij mij gebeurd, maar docent geschiedenis liet een pen vallen en die viel onder de tafel van een meisje, zegt hij; ' Oh ik ga even tussen je benen door, vind je vast niet erg.'

En docent Engels (trouwens wel een grappige vent was dat) was druk uitleg aan het geven toen iemand een vraag wilde stellen en met zijn vinger omhoog zat. Dat duurde even een tijdje en toen zei die docent op een gegeven moment tegen hem: 'Moet je poepen jochie?' Echt te droog was dat.

Ook wel eens een tirade aangehoord van de wiskunde leraar omdat iedereen een slecht cijfer had voor het proefwerk. Volgens hem moest je maar de les uit gaan als je te dom en te lui was om een goed cijfer te halen. Aangezien ik vreselijk slecht was/ben in wiskunde voelde ik me zwaar beledigd toen.

En op de basisschool in groep 7 op kamp en gingen een paar moeders mee, zo ook een moeder waarvan iedereen wist dat mannen op haar geilden. Tijdens de bonte avond ging die moeder met nog een paar moeders zon optreden doen van linda roos en jessica (ofzo) en paar meesters zaten achter ons op een kruk te paffen. Hoorde vriendin en ik ze zo over die moeder praten achter ons: 'Zouden die tieten echt zijn?' We keken elkaar aan en toen naar die meesters maar ze deden net of hun neus bloedde.
pi_79941507
Meer óver mij dan tegen mij: "Ze is gewoon oversekst".

Dit naar aanleiding van het feit dat ik uit protest mijn proefwerkblaadje onbeschreven inleverde. Het proefwerk ging namelijk deels over stof die nog niet behandeld was (hij beweerde van wel).

Hij zei dit toen ik het lokaal had verlaten. Toen de directie het te horen kreeg moest hij zijn excuses aan me aanbieden.

Verder overigens een onwijs toffe docent.

Maar wat de relevantie van die uitspraak was, is me nooit echt duidelijk geworden.
pi_79941625
Oh, en een schoolarts (telt dat ook?) zei toen ik hooguit een jaar of tien, elf was tegen me 'dat ik wel moest oppassen dat ik niet te dik zou worden'. Ik was niet te dik, ik ben niet te dik en ik ben nooit te dik geweest. Ik heb daar wel lang last van gehad, want dacht dus dat ik te dik was.
pi_79942160
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en een schoolarts (telt dat ook?) zei toen ik hooguit een jaar of tien, elf was tegen me 'dat ik wel moest oppassen dat ik niet te dik zou worden'. Ik was niet te dik, ik ben niet te dik en ik ben nooit te dik geweest. Ik heb daar wel lang last van gehad, want dacht dus dat ik te dik was.
Niet echt een tactische opmerking inderdaad. Helemaal tegen een kind van die leeftijd.
  zondag 4 april 2010 @ 22:06:37 #64
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79948100
Ik heb ooit een pen naar mijn hoofd gegooid gekregen van mijn oude geschiedenisleraar omdat ik niet zat op te letten. Was overigens een geweldige leraar.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 4 april 2010 @ 22:06:58 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79948117
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:08 schreef Bolletje... het volgende:
Tijdens mijn diploma uitreiking, ik had keihard gezwoegd voor Duits en geslaag met een 7 (!).
De duits leraar vertelde voor de volle zaal, dat zijn hond (een duitse herder) nog beter in duits is dan Bolletje...
Wat een eikel.
pi_79948450
In mijn eerste jaar op de LTS moest ik bij de directeur komen. Zijn letterlijke tekst en ik quote: "De enige plek waar jij ooit terecht komt is de goot".

Dat was een heerlijke opsteker destijd en motiveerde mij natuurlijk enorm

Overigens wel aan de slag met een universitaire master aankomende September. Tot zover de goot theorie dus!
Profiel opgeheven.
  zondag 4 april 2010 @ 22:24:33 #67
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79948752
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Bierie het volgende:
In mijn eerste jaar op de LTS moest ik bij de directeur komen. Zijn letterlijke tekst en ik quote: "De enige plek waar jij ooit terecht komt is de goot".

Overigens wel aan de slag met een universitaire master aankomende September. Tot zover de goot theorie dus!
Niet de behoefte om even terug te gaan en hem dat papiertje onder zijn neus te drukken?
pi_79950112
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet de behoefte om even terug te gaan en hem dat papiertje onder zijn neus te drukken?
Ik wacht even af waar ik eindig (hopelijk met een Phd aka Doctor titel oid) het hoogste uiteindelijke papiertje gaat als kopie richting lerarenkamer samengevoegd met een printje van een middelvinger en de boodschap: "Omdat jullie zo ontzettend in mij geloofde" oid

Dus ja het is een moment waar ik al jaren naar uit kijk en die ooit zal komen

Nee serieus. Dat ben ik al jaren van plan
Profiel opgeheven.
  zondag 4 april 2010 @ 23:04:27 #69
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79950649
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Bierie het volgende:

[..]

Ik wacht even af waar ik eindig (hopelijk met een Phd aka Doctor titel oid) het hoogste uiteindelijke papiertje gaat als kopie richting lerarenkamer samengevoegd met een printje van een middelvinger en de boodschap: "Omdat jullie zo ontzettend in mij geloofde" oid

Dus ja het is een moment waar ik al jaren naar uit kijk en die ooit zal komen

Nee serieus. Dat ben ik al jaren van plan
Herkenbaar.

Ik heb het een beetje met een docent van de basisschool (en een paar mensen van de middelbare school). Zijn redenatie: "Je mag niet naar het gymnasium, want je bent lui. Je bent veel slimmer dan dat andere meisje (dat dus wél naar het gym mocht) maar omdat je lui bent ga je naar een lager niveau."

Ooit nagedacht dat ik lui was omdat ik daadwerkelijk geen reet hoefde uit te voeren? Beetje vertrouwen was wel fijn geweest.

Zelfde overigens met een paar oud-klasgenoten, die kennelijk denken dat ik nooit verder zou komen dan de mavo.
pi_79954525
Toen ik een oude basisschool leraar ontmoette.. het eerste wat hij zei: "Zo wat had jij een hekel aan school zeg, je vond er allemaal niks aan".
  maandag 5 april 2010 @ 00:51:46 #71
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79954843
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef Friek_ het volgende:
"Jongen, jij komt nog eens op het verkeerde pad!"
en toen ontdekte je de wonderlijke wereld van Fok!
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79954910
Geslaagd of niet-geslaagd telefoontje van de mentor (tevens leraar duits): Hey hallo dennis, zal je al lang te wachten? -Ik: nee valt wel mee hoor. -Hij: Dat verzacht dan misschien de pijn -Ik: Ik ben niet geslaagd? -Hij: Ik vind het erg jammer voor je, en ik had het je erg gegund, maar.............Helaas moet ik je teleurstellen dat wij elkaar volgend jaar niet meer zien want je bent GESLAAGD. -Ik: SCHURK! (lachend)

Overigens ook nog eens een keer 'niet ritmisch' genoemd door een slavisch trutje dat geacht werd ons muziekles te geven met een fucking xylofoontje a lá peuterspeelzaal uitvoering. Ik nam plaats achter t drumstel en ik vernietigde een onterecht de wereld ingeslingerde feit als nooit te voren.
  maandag 5 april 2010 @ 01:16:40 #73
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_79955558
"jij komt wel goed terecht"
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_79956081
Mijn klas heeft een keer een inval lerares tot wanhoop gedreven.
1 jongen zat elke les wel grapjes met haar uit te halen. Op een gegeven moment knapte er blijkbaar iets bij haar. Ze pakte een stoel op, ging voor hem staan en vroeg op dreigende toon "....., moet ik deze stoel op je hoofd kapot slaan?".

[ Bericht 3% gewijzigd door mrbombastic op 05-04-2010 01:38:58 ]
pi_79957315
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef mrbombastic het volgende:
1 jongen zat elke les wel grapjes met haar uit te halen. Op een gegeven moment knapte er blijkbaar iets bij haar. Ze pakte een stoel op, ging voor hem staan en vroeg op dreigende toon "....., moet ik deze stoel op je hoofd kapot slaan?".
Ja, juffrouw
pi_79959123
Een leraar scheikunde die zei, nadat ik een keer iets te druk was in zijn les:
'Jij zult poker spelen in hel, met het hellevuur onder je voeten.'
Sowieso een rare gozer.
  Moderator maandag 5 april 2010 @ 09:21:34 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79959311
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Naaierig
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_79960708
Niet mijn wiskundeleraar, maar die van de andere klas gooide met een natte spons (die uit dat ranzige krijtwater kwam ) als je zat te praten.
Mijn leraar Frans in de 4e mocht mij niet en zocht altijd een excuus om mij af te kraken. Ik had niet goed geleerd voor een toets en haalde een 5, nog iets en zei dat ik de vorige keren geluk had gehad omdat ik toen wel een voldoende scoorde.
Diezelfde leraar heeft ook weleens een kapotte stoel uit het raam gegooid (vanaf de eerste verdieping) .
  maandag 5 april 2010 @ 11:04:16 #79
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79960863
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef mrbombastic het volgende:
onze lerares frans gooide een keer een bijbel op een gothic uit mn klas. als dat niet ironisch is
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79962938
Ik kwam in de 4e weer eens een wiskunde leraar tegen die ik in de 1e had gehad:

Leraar: "Ik had dus echt nooit verwacht dat JIJ nog op het VWO zou zitten he''
Ik: Oh, bedankt hoor

En een keer een leraar Frans tegen een klasgenootje met een Ajax shirt aan:
.... En je kunt nog niet eens fatsoenlijke kleren betalen zo te zien....

Oja een leraar aardrijskunde een keertje toen iemand een of ander vaag object binnen kwam brengen dat ze gevonden hadden:
'Daar is iemand zijn peniskoker vergeten mee naar huis te nemen '
Patat Friet
pi_79964278
quote:
Op maandag 5 april 2010 08:56 schreef muiterij het volgende:
Een leraar scheikunde die zei, nadat ik een keer iets te druk was in zijn les:
'Jij zult poker spelen in hel, met het hellevuur onder je voeten.'
Sowieso een rare gozer.
Hahaha dat klinkt toch bijna als een compliment

De bel ging, ik zat in het klaslokaal in de vensterbank toen de geschiedenisleraar binnen kwam en zei:"
Sacha kom uit het raam! Je lijkt wel een hoer van de Wallen."

Ik was 16, had een beugel, een vormeloze spijkerbroek aan, dito trui, sowieso amper vormen, geen make-up, totáál niets seksueels én ik zat op een behoorlijk christelijke middelbare school. Waar hij het vandaan haalde snap ik nog steeds niet
  maandag 5 april 2010 @ 13:04:59 #82
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79964466
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:57 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Hahaha dat klinkt toch bijna als een compliment

De bel ging, ik zat in het klaslokaal in de vensterbank toen de geschiedenisleraar binnen kwam en zei:"
Sacha kom uit het raam! Je lijkt wel een hoer van de Wallen."

Ik was 16, had een beugel, een vormeloze spijkerbroek aan, dito trui, sowieso amper vormen, geen make-up, totáál niets seksueels én ik zat op een behoorlijk christelijke middelbare school. Waar hij het vandaan haalde snap ik nog steeds niet
hoe braver de school klikt, hoe vulgairder ze zijn pas op het mbo / hbo worden ze normaler
pi_79964532
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef i10TD het volgende:

[..]

hoe braver de school klikt, hoe vulgairder ze zijn pas op het mbo / hbo worden ze normaler
Op het HBO ben ik er een keer uitgezet omdat ik mijn boek niet bij me had. Ok, het was de tweede keer al maar eeh kom op zeg....
pi_79964922
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Op het HBO ben ik er een keer uitgezet omdat ik mijn boek niet bij me had. Ok, het was de tweede keer al maar eeh kom op zeg....
Dat deden ze in de bovenbouw op het VWO al niet meer .......
  maandag 5 april 2010 @ 13:35:46 #85
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79965288
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef Marlalala het volgende:

[..]

beetje eigen schuld
pi_79965351
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:35 schreef i10TD het volgende:

[..]

beetje eigen schuld
Scheid toch uit!
  maandag 5 april 2010 @ 13:50:09 #87
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79965784
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:37 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Scheid toch uit!
vooruit. omdat je een beetje ziekig ben
pi_79965973
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:35 schreef i10TD het volgende:

[..]

beetje eigen schuld
Dat je geen boek bij je hebt is je eigen schuld ja. Maar dat je dan eruit gestuurd wordt . Ik zou bij een ander werkcollege gaan zitten
pi_79966112
Ik kan niet zo snel iets bedenken eigenlijk wat een leraar gezegd heeft.

Maar een vriendin en ik keken toch wel raar op toen we een leraar tegen kwamen van haar vorige school in de kroeg.. Dronken.
pi_79966156
In het examenjaar van de middelbare school moest je je cijferlijst vergelijken met die van de docent. Bij Engels kwam mijn cijferlijst niet overeen met die van de docente dus moest ik naar voren.
Ik stond naast haar tafel en zij begint eens te snuffen met die grote neus van d'r en ze zegt:" Jij moet niet zoveel hasj roken."
Ik had echt zoiets van:"WTF." en mijn klasgenoten vonden dat ook een mooi moment om haar helemaal af te branden.
In de pauze kwam ze naar me toe met de mededeling dat ze daar ook niks mee te maken had en ik heb haar verteld dat ik zelfs niet eens rookte maar het drong niet helemaal door.

Verder hadden wij een gymleraar die graag moch turnen en dan de meiden nogal apart vastpakte.

Onze leraar tekenen was ooit overspannen geweest en daar nooit meer volledig van hersteld. Heeft hij ineens een verhaal over de kaasmeisjes in de supermarkt:"Dat vind ik zo mooi, hè. Die meisjes die de kaas snijden bij de supermarkt, dan zie je die tieten zo boven die kaas heen en weer bewegen."
Wij:

Verder hadden wij de wet van [insert naam leraar] (natuurkunde) : Als een proef lukt is er iets mis gegaan.
Die man liet steevast al zijn proefjes mislukken. Een stuk ijzer vastpakken met de blote hand terwijl hij dat verwarmt met een gasvlam om te laten zien dat warmte...Auw!! En een mooie vorm stond in de vloerbedekking van het betreffende lokaal gebrand.

Helaas heb ik geen les gehad van een bepaalde geschiedenisleraar: die man stond bekend om zijn uitspraken.
pi_79966303
Ik kan niet goed zien of je naar haar tieten kijkt of af zit te kijken, hoe dan ook, je hebt een 1
Lambo of Rekt
  maandag 5 april 2010 @ 14:07:24 #92
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79966376
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik kan niet goed zien of je naar haar tieten kijkt of af zit te kijken, hoe dan ook, je hebt een 1
pwnd lol
pi_79966440
quote:
pwnd lol
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_79966605
quote:
  maandag 5 april 2010 @ 15:11:53 #95
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_79968084
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Bierie het volgende:

Oh, ik had in het laatste jaar van de havo een duitse leraar, echt zo'n vakidioot die niks belangrijker vond dan duits..
Ik haalde altijd net voldoendes en daar was hij niet tevreden mee. In een discussie daarover riep hij:'Je moet beter je best gaan doen voor dit vak! Als je niet je best doet dan zorg ik ervoor dat je blijft zitten! Ik zal ervoor zorgen dat je blijft zitten!'
Uiteindelijk glansrijk geslaagd met ruime voldoendes, en een 6 voor duits. Toen ik dat aan hem ging vertellen had 'ie niet meer zoveel praatjes.

Wat een gozer... Alsof 1 iemand ervoor kon zorgen dat ik zou blijven zitten op alleen duits terwijl ik daar voldoende voor stond.. Wat een faalhaas was dat zeg. Heb een hekel aan dat soort leraren die denken dat ze leerlingen kunnen motiveren door ze te bedreigen...
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  maandag 5 april 2010 @ 15:20:01 #96
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_79968329
tvp
1 Minuut stilte voor de storm
pi_79968574
Leraar geschiedenis: Zilver jij zal wel nooit het onderwijs ingaan, jij houdt teveel van geld, misschien een carriere in de onderwereld voor jou?
Ja en dus?
pi_80012891
Tof topic
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2010 @ 18:20:53 #99
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80013012
Mijn trajectbegeleidster liep langs tijdens een werkuur voor portfolio

"Hey, het is niet de bedoeling dat we op FoK! zitten he!!
- Waat hoe weet je van fok!
"Ik zit zelf ook op fok!"

Ik durf dr username niet te vragen
:')
pi_80013531
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn trajectbegeleidster liep langs tijdens een werkuur voor portfolio

"Hey, het is niet de bedoeling dat we op FoK! zitten he!!
- Waat hoe weet je van fok!
"Ik zit zelf ook op fok!"

Ik durf dr username niet te vragen
Wie weet leest ze deze post wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')