abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80216374
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Geschiedenis leraren zijn de gekste.

Ik moest een keer een stoel op de tafel zetten en daarop gaan zitten en mijn geschiedenisboek daarop lezen. Hoe kom je erop?

Hij typte op een toetsenbord ZONDER een pc eraan. Helemaal niets. Zat hij gewoon te typen tijdens de les.

Hij knipte 2 gaatjes in een krant en ging tijdens een toets de krant "lezen", maar stiekem hield hij leerlingen in de gaten.

Hij ging soms de klas uit om dan vervolgens via het raampje boven de deur te kijken wat we deden.

Hij liet de gehele klas de geloofsbetuigenis van de Islam zeggen (nee hij is geen Moslim).

Hij gaf me altijd een 7 zonder na te kijken. Ja Burak is wel een 7.

Hij ging worstelen met me neef, rennend door de hele school etc.

Als je het saai vond moest je dat gewoon zeggen.

Het leukste was dat een leerling een keer brutaal deed tegen hem, als straf moest de leerling opschrijven wat Brutaal zijn is. Hierop leverde de leerling een leeg blaadje in bij hem en zei: Dit is brutaal. Kreeg hij een 10!!
  maandag 12 april 2010 @ 10:49:21 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80217838
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:51 schreef Burakius het volgende:
"Jij zult het nooit halen, omdat je geen huiswerk maakt". Gaf hij mij een 1.

Volgende drie repetitie's alle een tien gehaald. In zijn FACE stomme bio leraar.
Die leraar was dus veel slimmer dan jij, want hij heeft het voor elkaar gekregen dat je aan het werk ging zonder dat jij het doorhad.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_80218024
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

Die leraar was dus veel slimmer dan jij, want hij heeft het voor elkaar gekregen dat je aan het werk ging zonder dat jij het doorhad.
Ja door die 1 stond ik anders geen 9 meer. En daarvoor haalde ik ook al 9's en 10'en.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_80218770
Stoer, man.
pi_80219087
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef MsKM het volgende:
Een leraar vertelde uitgebreid tijdens seksuele voorlichting hoe hij het vrouwencondoom had voelen zitten bij zijn vriendin en in welk standje niet....
Sommige dingen wil je NIET voor je zien bij een oude vatsige vent!
Daar was onze bilogieleraar slecht in.

Hij kwam al met een knalrode kop het lokaal in, lichtelijk nerveus en dan wisten wij al hoe laat het was.
En hij begon als volgt:"Ja, ik weet niet hoe ik er over moet beginnen dus heb ik het aan een collega gevraagd en die zei het als volgt:"We gaan het hebben over kut, lul en neuken.""

Wij:
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 12 april 2010 @ 11:30:51 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80219347
quote:

[..]

Het leukste was dat een leerling een keer brutaal deed tegen hem, als straf moest de leerling opschrijven wat Brutaal zijn is. Hierop leverde de leerling een leeg blaadje in bij hem en zei: Dit is brutaal. Kreeg hij een 10!!
http://www.broodjeaap.nl/studlef.html

Verder wel leuke anekdotes!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 12 april 2010 @ 11:31:42 #232
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_80219384
quote:
Wat een leuk nieuw verhaal!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  maandag 12 april 2010 @ 12:00:19 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_80220307
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef Renesite het volgende:
Van de week nog bij een klassikaal tentamen.

Ik was klaar, en de docent kwam naar me toe en pakte mijn papier en zei vervolgens:
"Hmmhmmm, tot de volgende keer maar weer"
Ik keek hem aan en zei dus ook "Ow bedankt, of kan ik hem gelijk overdoen?"
Hij "Huh? Nee? Zo bedoelde ik het niet "

De hele groep lag in een deuk

Mijn leerkracht aardrijkskunde sprak me altijd aan met 'keetebeest'. Dat is wel het raarste.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 12 april 2010 @ 13:48:51 #234
247356 infp2009
More cowbell!
pi_80224061
Basisschool:
Hier hadden de groep 8 leraren een nakijkversie gemaakt voor de CITO-toets, om iedereen alvast een indicatie te geven van de uitslag. Ik kreeg volgens hen allemaal 4'en en 5'en. Toen de echte uitslag terugkwam had ik in in totaal 13 fouten gemaakt, en zat ik in het 99e percentiel. Leraar: "Ja, er zaten een aantal nieuwe onderdelen in, en we wisten niet precies hoe we die moesten interpreteren."

Zelfde kerel vond het altijd erg leuk om in zijn te korte shorts mee te gymmen, en dan vooral bij trefbal de bal zo snoeihard tegen je harses te gooien dat je nog enkele dagen net zo'n rode kop had als deze ginger. En hij had een snor...

"Those who can't do, teach. And those who can't teach, teach gym."
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_80226806
Docent tegen mij en een mannelijke klasgenoot: : "zo, als jullie nou is even een bed gaan zoeken en dan gezellig samen gaan spelen, ga ik vakantie vieren!"
Een poos later belandde ik nog met die klasgenoot in kwestie in bed ook, die vent zal wel helderziend zijn geweest ofzo .

Oh en dezelfde docent; we hadden een SO en ik had niet geleerd, dus ik haalde een 1. Ik vroeg toen of ik het over mocht doen, met een zielige blik en het excuus dat m'n vader anders kwaad zou worden.
Nu wilde het toeval dat die docent ook aan mijn vader had les gegeven en hij kwam meteen met z'n oude cijferboekjes aanzetten; ik geloof dat het hoogste cijfer van mn pa op die lijst een 4 was..
  maandag 12 april 2010 @ 16:10:34 #236
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_80229805
quote:
Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef silliegirl het volgende:
Docent tegen mij en een mannelijke klasgenoot: : "zo, als jullie nou is even een bed gaan zoeken en dan gezellig samen gaan spelen, ga ik vakantie vieren!"
Een poos later belandde ik nog met die klasgenoot in kwestie in bed ook, die vent zal wel helderziend zijn geweest ofzo .

Oh en dezelfde docent; we hadden een SO en ik had niet geleerd, dus ik haalde een 1. Ik vroeg toen of ik het over mocht doen, met een zielige blik en het excuus dat m'n vader anders kwaad zou worden.
Nu wilde het toeval dat die docent ook aan mijn vader had les gegeven en hij kwam meteen met z'n oude cijferboekjes aanzetten; ik geloof dat het hoogste cijfer van mn pa op die lijst een 4 was..
helderziend... my ass, hormoonbommen in die klassen van tegenwoordig

[ Bericht 3% gewijzigd door bioloogje op 12-04-2010 16:20:41 ]
pi_80230201
Leraar Duits op het vbo.
Ik had mijn huiswerk niet gemaakt en zei tegen hem dat ik nog meer huiswerk had waardoor ik deze niet had gedaan.
Hij: "Ja, ik kan er ook niets aan doen als je moeder vraagt om nog klusjes te doen. Schoolwerk gaan voor".
En ik had echt zoiets van: Huh?
pi_80242704
"Heb je al een nieuwe school gevonden?"
"Volgende keer neem ik een clownpak mee en dan ga je voor de klas staan dan kan iedereen eindelijk om je lachten."
"Haha,Je gaat het niet halen jonge."
"Achterlijke Gladiool"
En in basisschool zei een leraar een keer :
" Na de Show ben jij van mij "
pi_80246120
'Wat heb jij veel puistjes, latexpiepbeestje!' Aldus mijn biologielerares. Gelukkig was ze wel zo sociaal om het in het docentenkantoor tegen me te zeggen. En ik zei maar dat ik er ook voor naar de huisarts zou gaan.
pi_80246242
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef latexpiepbeestje het volgende:
'Wat heb jij veel puistjes, latexpiepbeestje!' Aldus mijn biologielerares. Gelukkig was ze wel zo sociaal om het in het docentenkantoor tegen me te zeggen. En ik zei maar dat ik er ook voor naar de huisarts zou gaan.
Aaaaah! Nouja zoiets zeg je toch niet.
docenten....
pi_80246547
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Aaaaah! Nouja zoiets zeg je toch niet.
docenten....
Ja alsof ik dat zelf ook niet door had ofzo, mijn kop stond stijf van de acne!!!!
pi_80246701
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

Ja alsof ik dat zelf ook niet door had ofzo, mijn kop stond stijf van de acne!!!!
Ja en je was vast niet de enige puber
En het is ook echt een opmerking waar je niets mee kunt...'Eh ja ik zorg er wel voor dat het morgen weg is. Goed?'
pi_80246901
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Noin het volgende:
Ik moest voor mijn laatste proefwerk Wiskunde een 8,7 halen om gemiddeld een 5,5 te staan.
Dus ik proefwerk gemaakt, was meetkunde en als ik iets simpel vond was het wel meetkunde.
Ik wist gewoon dat ik maar maximaal 1 foutje had gemaakt, dus zou ik een 9,5 hebben gehaald of zo.
Dus ik zeg met een grote mond: nou meneer, volgens mij heb ik het gehaald he?
En hij zo: dat zullen we nog wel eens zien.
Kerel heeft gewoon een 5,7 gemiddeld afgerond naar 5.0.
En ja, dat mocht volgens de statuten van de school.

Verder vroegen 9 van de 10 leraren of ik wat turn dingen wilde laten zien, liefst split of spagaat....
*checkt fobo*
  maandag 12 april 2010 @ 23:07:47 #244
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_80247256
quote:

[..]

Ik moest een keer een stoel op de tafel zetten en daarop gaan zitten en mijn geschiedenisboek daarop lezen. Hoe kom je erop?

Hij typte op een toetsenbord ZONDER een pc eraan. Helemaal niets. Zat hij gewoon te typen tijdens de les.

Hij knipte 2 gaatjes in een krant en ging tijdens een toets de krant "lezen", maar stiekem hield hij leerlingen in de gaten.

Hij ging soms de klas uit om dan vervolgens via het raampje boven de deur te kijken wat we deden.

Hij liet de gehele klas de geloofsbetuigenis van de Islam zeggen (nee hij is geen Moslim).

Wij hadden dezelfde geschiedenisleraar!

Verder: een andere geschiedenisleraar had het tijdens de les over vroegere hoeren..en hij zei jaaa, dat waren een beetje vrouwen zoals ZIJ (en hij wees naar mij)

En een Nederlands leraar die zelf onder zijn bureau kroop, ging zitten neuriën en ineens tevoorschijn kwam, riep: JULLIE ZIJN ECHT DOM HE? En vervolgens de rest van de les buiten de klas sigaren ging staan roken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_80247680
lerares attendeerde ons er nog op om voor morgen ons verslag af te maken en dat er niks in de weg mocht staan gezien het wel belangrijk was; zegt iemand ''wat nou als je helemaal seksueel uitgeput bent?'' waarop die lerares zegt ''dan schrijf je het verslag maar met je linker-hand.''
pi_80247936
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef minutenman het volgende:
lerares attendeerde ons er nog op om voor morgen ons verslag af te maken en dat er niks in de weg mocht staan gezien het wel belangrijk was; zegt iemand ''wat nou als je helemaal seksueel uitgeput bent?'' waarop die lerares zegt ''dan schrijf je het verslag maar met je linker-hand.''
hahahahahaha. Wat gevat!
pi_80248081
TeveelPrachtigeVerhalen om nu allemaal te lezen..
pi_80248190
quote:

[..]

Grappig maar niet efficient. Die leraar wilt gewoon populair zijn onder de kids onder tussen leren ze wel niks.
pi_80258486
wiskunde leraar noemde mij altijd inieminie, en dan 'blubte' hij altijd met zijn onderlip, door met zijn hand erover heen te gaan. hmm moeilijk uit te leggen. zoals je ook wel eens naar babys zou doen
geschiedenis leraar heeft een keer een vriendin een paar lessen geweigerd omdat ze een shirt aan had waar op stond: i like skool especially when its closed.
en hij vond het niet kunnen dat ik een trui had waar op stond: only bitch.
pi_80259062
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:56 schreef Kleuter. het volgende:

en hij vond het niet kunnen dat ik een trui had waar op stond: only bitch.
Waarom meisjes het ook altijd zo debiel stoer vinden, met een nadruk op debiel, om op een shirt uit te beelden hoe bitchy ze wel niet zijn heb ik mij ook altijd afgevraagd.
pi_80260143
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef netflanders het volgende:

[..]

Waarom meisjes het ook altijd zo debiel stoer vinden, met een nadruk op debiel, om op een shirt uit te beelden hoe bitchy ze wel niet zijn heb ik mij ook altijd afgevraagd.
LOL, nou, ik heb ooit 2 shirtjes gehad, 1 felroze waar "Ride Again!" op stond (achteraf ook eigenlijk geen idee waar dat op sloeg, maar ik vond het shirt leuk) en 1 blauwe waar "69" op stond.

De eerste les Engels droeg ik het "RIDE AGAIN" shirt, waar de docent maar niet over op kon houden; waar ging ik dan heen, waarom een 2e keer en weetikveelwatieallemaalwelnietvroeg.

Kom ik (lekker nafief nog) de 2e les in mijn "69" shirtje binnen. Docent ziet me binnenkomen en riep keihard "nou! nu weten we in ieder geval hoe je gaat rijden!"

Ik moet is ophouden met alle rare anekdotes van m'n ex-docenten, 't zijn er nogal wat geloofk
pi_80261735
Zegt een stagedocent:

Goed zo. Want als je dat niet kan, dan ben je een kutkind.

dinsdag 13 april 2010 @ 14:03:21 #253
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_80262852
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

LOL, nou, ik heb ooit 2 shirtjes gehad, 1 felroze waar "Ride Again!" op stond (achteraf ook eigenlijk geen idee waar dat op sloeg, maar ik vond het shirt leuk) en 1 blauwe waar "69" op stond.

De eerste les Engels droeg ik het "RIDE AGAIN" shirt, waar de docent maar niet over op kon houden; waar ging ik dan heen, waarom een 2e keer en weetikveelwatieallemaalwelnietvroeg.

Kom ik (lekker nafief nog) de 2e les in mijn "69" shirtje binnen. Docent ziet me binnenkomen en riep keihard "nou! nu weten we in ieder geval hoe je gaat rijden!"

Ik moet is ophouden met alle rare anekdotes van m'n ex-docenten, 't zijn er nogal wat geloofk
Ik had een shirt met op de voorkant in roze letters 'when i'm good I'm really really good...' en dan op de achterkant in rode letters '... but when I'm bad I'm better'
Elke keer als ik dat shirt aanhad moest ik me op school wel een paar keer omdraaien voor een leraar omdat hij/zij de achterkant ook wilde lezen, waarna ze gingen lachen. Na een tijdje heb je het wel gehad daarmee

Eén leraar raakte helemaal enthousiast en ging voor de klas uitgebreid uitleggen dat als de voorkant eindigt op 3 puntjes, je dan de achterkant ook moest lezen, en om het te demonstreren draaide hij me een paar keer rond
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:05:55 #254
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_80262961
"Je hoeft niet naar buiten te kijken <naam> , die fietsen staan wel op slot".

"Niet naar buiten kijken <naam> , je jaagt nieuwe aanmeldingen weg".

"Je hoeft niet naar buiten te kjiken <naam> , jouw plekje in de goot is nog wel vrij".

Allemaal van dezelfde leraar
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:54:47 #255
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_80264978
Een keer met voetbalkamp op een camping vlakbij Maastricht (ik zat op school in Tilburg).
Waren aan het voetballen, schoppen ik en een klasgenoot van me per ongeluk de bal tegen een heel klein caravannetje. Komt onze leraar Aardrijkskunde uit de caravan en het eerste wat ie zei is:

In de les weten jullie nooit iets aan te wijzen op die kaart, maar uitgerekend mij krijg je wel gevonden
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:59:32 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80265157
"Jongen, je loopt de boel hier te verneuken!" zei een leraar in groep 7 tegen een klasgenoot . Ik was zó geschokt dat een leraar dat woord in de mond nam dat ik het nooit vergeten ben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:42:56 #257
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_80274151
quote:
[b]Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef
Ik had een shirt met op de voorkant in roze letters 'when i'm good I'm really really good...' en dan op de achterkant in rode letters '... but when I'm bad I'm better'
Is dat iets dubbelzinnigs, want ik snap hem niet. Kun je hem uitleggen? Eventueel per pm.
Jesus hates you.
pi_80275032
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:42 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Is dat iets dubbelzinnigs, want ik snap hem niet. Kun je hem uitleggen? Eventueel per pm.
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Volgens mij is daar verder niks dubbelzinnigs aan
pi_80276128
Ik had ook regelmatig van die bijdehante tekstshirts aan, zo ook eentje met Yuck Fou. Toen zei de Beeldende Vorming docent ' Fuck You latexpiepbeestje!..Oeps!' Trapte er mooi in.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:00:14 #260
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_80277293
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Dus de mop is gewoon dat je jezelf tegenspreekt?
Jesus hates you.
pi_80278047
Een leraar op de middelbare school noemde mij een keer een kutwijf omdat ik een andere mening had
Ging over de uitspraak van Eurydice, op z'n Grieks (ik) of op z'n Frans (hij).

En een andere leraar vertelde de klas dat hij een keer een trio had gehad met twee mannen,
maar die vent was sowieso gestoord. Zorgde ervoor dat ik bijna bleef zitten, door een verkeerd cijfer door te geven. Toen ik er wat van zei antwoordde hij heel lullig met: 'ja foutjes kunnen gebeuren'. Eikel.

En mijn wiskundeleraar zei altijd 'beter een lul op de fiets dan een fiets op je lul'.

Ik heb echt gestoorde leraren gehad, maar mijn geschiedenisleraar was de beste. Bertje!
Zijn verhalen over Hitler en de Bierhalle-putsch waren geniaal, evenals zijn verhaal over hoe hij en een vriendje een buurjongetje bekogelden met rotte bonenprut uit de schuilkelder van z'n vader en dat z'n moeder zei: 'wacht maar tot je vader thuiskomt!' en z'n vader het alleen maar geniaal vond.
Of over diezelfde schuilkelder, dat ze (incident met Cuba) schuilden en het kleine broertje in z'n broek had gepoept, waardoor ze allemaal weer naar buiten vluchtten en z'n vader zei: 'liever platgebombardeerd dan die smerige stank van je broertje', o.i.d..

[ Bericht 19% gewijzigd door TheHappyPrince op 13-04-2010 20:41:29 ]
pi_80279140
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Dus de mop is gewoon dat je jezelf tegenspreekt?
Nee, dat is niet de mop...
pi_80279607
quote:

[..]

Ik denk dat je bad niet als slecht moet vertalen maar als stout.
pi_80279624
Dubbelpost... Waarom klik nou iedere keer op de quote button ipv de edit button

Goed, ontopic dan maar. ANW docent in 4 VWO: "Heb je polio?"

Ik deed toch echt niks raars
pi_80279631
Oh god helemaal vergeten Ik had een aardrijkskundelerares die soms hele zinnen door elkaar haalde. Dan had ze het over immigranten en zei ze: '...maar zij konden niet vinden een geschikte woning.' De hele klas lag dubbel...

Ik mis die tijd wel... Universiteit is maar saai.
pi_80279692
klein 'lelijkerdje' loopt klas in

meneer den daas:
áh lelijkerdje' ! Ga zitten, pak je boeken voor je en ga verder daar waar je gebleven bent.

'klein lelijkerdje: 'pakt boek, opent m '

Meneer den Daas: geintje! pak je boeken nu maar weer in en ga er maar uit.
'klein lelijkerdje druipt af'

elke les hetzelfde.. ik moest mijn boek pakken, openklappen en daarna zei hij weer dat ik ze weer op moest bergen en eruit moest (waar ik dan WEER de troonrede 19nogwat over moest schrijven)

Maar gelijk in t hokkie zitten mocht niet. Hij moest echt die lol beleven aan het zien uit en inpakken van mijn boeken

Ik was een enorme trut hoor.. dus opzich pakte ie t wel goed aan

en mijn lerares latijn schreeuwde altijd HOUD JE BEK
vond ik ook best pittig voor een lerares
pi_80279778
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef -En4Cer- het volgende:
"Je hoeft niet naar buiten te kijken <naam> , die fietsen staan wel op slot".

"Niet naar buiten kijken <naam> , je jaagt nieuwe aanmeldingen weg".

"Je hoeft niet naar buiten te kjiken <naam> , jouw plekje in de goot is nog wel vrij".

Allemaal van dezelfde leraar
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:08:59 #268
299503 laldans
herrrrp derp
pi_80280347
Tegen een klasgenoot toen leraar wiskunde GEK kwaad was
(betrefte klasgenoot mist rechterhand, btw.)

"JA JE DOET NIKS GOED EN IK VIND DEZE HELE KLAS KUT, EN JIJ MET JE LEPRAHOOFD HELPT DAAR NIET BIJ" met nog een anekdote erachteraan

Hij is de week daarna op staande voet ontslagen
pi_80280494
Jezus dat gaat echt te ver!
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:24:10 #270
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80285152
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn leraar geschiedenis.

"-staart me eerst diep aan- Wat heb JIJ mooie ogen, zeg. ", "Als ik een harem had, dan zat jij er in, hoor!".
Verder kan ik niks bedenken.
Dat's echt disturbing shit
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:26:50 #271
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80285286
Een leraar toen een vriend en ik (allebei Nieuwe Nederlanders ) voor de zoveelste keer geen schrift bij ons hadden:

"Ik weet niet hoe het bij jullie daar gaat, maar hier bij ons in Nederland neem je je schrift mee naar de klas. Weten jullie hoe dat eruit ziet?"
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_80286616
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Kardash het volgende:
Een leraar toen een vriend en ik (allebei Nieuwe Nederlanders ) voor de zoveelste keer geen schrift bij ons hadden:

"Ik weet niet hoe het bij jullie daar gaat, maar hier bij ons in Nederland neem je je schrift mee naar de klas. Weten jullie hoe dat eruit ziet?"

zak
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:50:32 #273
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_80286770
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef BlackSaint het volgende:

[..]

Ik denk dat je bad niet als slecht moet vertalen maar als stout.
Wat een non-discussie over mijn shirt ontstaan, zeg

Ik denk trouwens dat je het gewoon niet echt kan vertalen. Maar de mop zit hem in de dubbele betekenissen van 'good' en 'bad'.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_80287206
Mijn mentor toen de hele klas eens slechte punten had gehaald voor haar vak.

< Naam > op jouw blaadje staat meer rood dan blauw
pi_80287671
Mijn oude juf op de basisschool groep 3!.

Ik had haar een keer in haar gezicht geroggeld, toen zei ze dat ik me om moest draaien, En ze rochelde me terug!.

(ik weet dit overigens niet meer uit het geheugen, maar ik kom haar nog wel eens tegen in de kroeg)
pi_80287736
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
Mijn oude juf op de basisschool groep 3!.

Ik had haar een keer in haar gezicht geroggeld, toen zei ze dat ik me om moest draaien, En ze rochelde me terug!.

(ik weet dit overigens niet meer uit het geheugen, maar ik kom haar nog wel eens tegen in de kroeg)
Groot gelijk heeft ze! Dat zal je leren
pi_80288048
Mijn enge heks van engels (tevens mijn mentor in 4mavo) zei eerst tegen me:

Erwin, af en toe vind ik je echt zo'n leuke spontane jongen, maar af en toe snap ik niet wat je precies bent?!
Stop Bitching, Start a Revolution
pi_80306288
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef apeding het volgende:
Mijn enge heks van engels (tevens mijn mentor in 4mavo) zei eerst tegen me:

Erwin, af en toe vind ik je echt zo'n leuke spontane jongen, maar af en toe snap ik niet wat je precies bent?!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:15:00 #279
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_80306324
Hmm, kan zo niet hele rare dingen bedenken die tegen me gezegd zijn... Wel mocht ik van mijn docente Engels altijd roken tijdens de les omdat ik in de les toch niks nieuws meer leerde (haalde altijd negens en tienen).

En onze leraar tuinbouw had een brommer en liet ons als 15 jarigen op zijn brommer naar de schooltuin rijden.

Oh, en bij overhoringen die je uiteraard nooit leerde voor je beurt een woordje dat je wel wist eruit flappen, en bij woordjes die je niet wist heel enthousiast je vinger omhoog steken totdat de docent zei "Nee Ludootje, nu wil ik iemand anders horen".
pi_80306903
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef Kardash het volgende:

[..]

Dat's echt disturbing shit
Vandaag noemde hij me 'engeltje' en 'een bijzonder meisje'.
  woensdag 14 april 2010 @ 16:24:54 #281
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_80309148
Een docent Organische Chemie die ik lang geleden had zei ooit: "Over zes maanden durf jij geen hexose meer te zeggen waar ik bij ben!!" (om dze te waarderen moet je wel wat van organische chemie weten...)

Bovendien had deze docent de neiging om iedereen waarvan hij de naam niet wist met 'Antoinette' aan te spreken, man/vrouw maakte niet uit...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_80310173
Hahahahahahahahha
Damn, ik lach me een ongeluk
Wa ne goei ik kan nie meer!
Stop Bitching, Start a Revolution
pi_80310387
een leraar heeft eens mijn stoelpoten weggeschopt omdat ik zat te wiebelen en diezelfde leraar zei dat ik er op de kop best leuk uitzag (toen ik weer eens achterover hing op de stoel)

<-- ik voelde me vereerd want t was de heetste leraar toentertijd
  woensdag 14 april 2010 @ 16:58:17 #284
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_80310632
Ooit een leraar gehad die tijdens een onrustige les heel groot "LUL" op het bord schreef, waarna iedereen opeens muisstil was en zoiets had van
Waarop hij zei: "Met drie letters heb ik jullie allemaal in één keer stil "
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 14 april 2010 @ 19:54:20 #285
206640 Beelzebufo
pi_80317135
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Braddie het volgende:
Ik zou trouwens best wel een keer met mijn Gymlerares uit willen
Op het MBO hat ik een gymlerares die stage liep van de ALO en die jonger was dan sommige klasgenoten. Die lessen waren altijd levensgevaarlijk wegens de kwijlsporen op de grond!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:02:39 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80317548
quote:

[..]

Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:16:54 #287
206640 Beelzebufo
pi_80318159
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Tegen leerling met onleesbaar handschrift: "Weet je zeker dat je rechtshandig bent?"

Leerling: "Meneer, kunt u even komen?"
Docent: "Nee, niet waar iedereen bij is".
In 1982 was ik de eerste op school die werkstukken inleverde die met een tekstverwerker gemaakt waren (als ik me het goed herinner: WordStar op een échte IBM PC met een 4,77 MHz Z80 en wel 16kB geheugen!). Leraar: Waarom schrijf je je werkstukken niet gewoon, zoals iedereen?

* Beelzebufo levert een geschreven werkstuk in
Leraar: Wil je ze áls-jé-blíeft weer gaan typen??

[ Bericht 0% gewijzigd door Beelzebufo op 14-04-2010 20:30:29 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 20:27:43 #288
206640 Beelzebufo
pi_80318653
[dubbel]

[/dubbel]
pi_80318883
Leraar tegen leerling: 'Ik heb vannacht over je gedroomd'
Leerling: 'Wat gebeurde er dan?'
Leraar: 'Ik weet het niet precies meer maar het was erg bloederig....'
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  woensdag 14 april 2010 @ 21:21:40 #290
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_80321187
Meer een 'gebeurtenis' van een klasgenoot:

Hij had z'n iPod aan de oplader gedaan voorin de klas en zat zelf achteraan.
Loopt zo in het midden van de les bij een ontzettend gestresste lerares zo naar voren en kijkt op z'n iPod.
Dus zij loopt naar hem toe en trekt die iPod uit z'n hand en trekt de oplader + het halve stopcontact uit de muur !
En ze schreeuwde:"DE BRUTALITEIT!"

Priceless
The Outside Agency
pi_80321460
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.
Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.
pi_80321914
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef haakon het volgende:
Meer een 'gebeurtenis' van een klasgenoot:

Hij had z'n iPod aan de oplader gedaan voorin de klas en zat zelf achteraan.
Loopt zo in het midden van de les bij een ontzettend gestresste lerares zo naar voren en kijkt op z'n iPod.
Dus zij loopt naar hem toe en trekt die iPod uit z'n hand en trekt de oplader + het halve stopcontact uit de muur !
En ze schreeuwde:"DE BRUTALITEIT!"

Priceless
Hahahaha het is ook wel erg brutaal. Wel grappig
  woensdag 14 april 2010 @ 21:49:14 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80322422
Dit topic heeft me meerdere lol-momenten bezorgd

Docent economie: "Als jullie nou niet ophouden, word ik WOEST! Als een STIER!! *gronk*" *grijnst maniakaal*

Docent Duits nadat er een potlood op de grond viel: "KIJK DAARMEE UIT ZO BREEKT DE PUNT!!!!" *briesend rood aangelopen gezicht met kloppende aderen* Wij:

Gezette docente Engels: "Als je nou niet op houd ga ik op je zitten "

Docent Frans: "MARIA doe die jas eens uit, je lijkt wel op een platgedrukte ijsbeer!" *Maria kijkt verbaasd naar zwarte wollen jas* --> *docent begint onsamenhangend verhaal over dat ijsberen eigenlijk zwartharig zijn maar holle haren hebben die licht weerkaatsen maar dat het echt zwart is als je de haren platdrukt*

Docent gym van de eerste klas nadat ie me een jaar of 2 niet gezien had: "Wat ben je groot geworden! De laatste keer dat ik je zag was je zo groot!" *houdt hand op ongeveer 1 meter hoogte*

Docent tekenen: "Wie wil er een banaantje? Maar dan wil ik hem er wel zelf instoppen " (hij had een pot snoepbanaantjes en die stopte hij dan idd zelf in je mond)

Docenten zijn eigenlijk best raar
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 14 april 2010 @ 22:06:41 #294
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_80323259
Niet zo zeer heel raar maar wij hadden een Belgische voor duits, die als ze heel kwaad was riep" En nu ben ik het BEU!"
Alleen kon ze het nooit echt kwaad zeggen +het belgische accent zorgde ervoor dat heel de klas daar altijd bij in de lach schoot, je kon jezelf gewoon niet helpen
1 Minuut stilte voor de storm
pi_80323500
Docent Nederlands:

Brugje was klassenboek vergeten en kwam die ophalen.
De deur was nog maar net dicht of hij zegt, kijk! dat is nu de ideale pijphoogte!
Echt deze vent was de leukste, helaas overleden.

Scheikunde docent, proefje gaat fout, zo nu hebben jullie zojuist gezien hoe het niet moet, jullie dachten toch niet dat ik al gelijk zou laten zien wat er zou moeten gebeuren? uh.. jaa. uuh... echt!

Docent latijn: Zo Nick-Taken, jij hebt je woordjes niet geleerd he? was halverwege de 2e, en ik had er gewoon geen zin in, daarbij ik kon gewoon geen woordjes stampen. Keer erop mocht ik weer voor de klas komen, had er ofc niks aan gedaan , maar dit keer wist ik alles, vreemd genoeg ook eigenlijk. Laten we het eens kijken of je het ook met hints kan Heeft ie nog een paar woorden gedaan

Zo is er nog meer dan genoeg gezegd wat ik ff niet meer weet.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:14:48 #296
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_80323684
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.
Open er een topic over

Wij hadden voor latijn/grieks een hele saaie leraar, met zo'n monotone stem die altijd in zijn corduroy broek met blaser en overhemd en jasje kwam. Helaas voor hem was hij jarig op kamp, en toen hebben ze hem zo'n schort gegeven met een gespierde gorilla in een rode speedo erop. Daarna hebben ze net zo lang zitten pushen tot hij toegaf hem één keer een hele les (van ons) aan te houden.
Vervolgens heeft hij geheel vrijwillig DRIE dagen op school rondgelopen met dat schort onder zijn jasje, over zijn blaser
Chocoladetaartjes.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:15:33 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80323726
Ohja! Docent Duits had de gewoonte om zich in de kast te verstoppen voor de les begon en er dan net als de klas blij dacht naar huis te kunnen gaan eruit te springen zodat iedereen zich het leplazerus schrok

Hij legde ook naamvallen uit door uit het raam te springen (begane grond maar wel een relatief hoog raam) en toen ie zn voet gebroken had oids sjeeste hij wekenlang met zn scoot-geval door de gangen, luid toeterend, met twee of drie leerlingen achterop Heeft toen menig brugpieper van de sokken gereden

En de docent Latijn lachte zo 'honkend' (denk aan een soort zeeleeuw, met spastische uithalen "HUUU HUUU") dat met een schoolreisje de stewardess aan hem vroeg of het wel goed met hem ging, die dacht dat ie een hartverzakking kreeg
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80325385
Hmmm,

Docent wiskunde tegen klasgenote van me met een naveltruitje: Volgende keer kleed je je fatsoenlijk, ik zie zowat je kokosmatje!

Leraar frans tegen een bolle meid bij mij in de klas: JIj moet je bek houden want je bent een vent!!!

Overigens niks raar gezegd, maar wel mooie actie:
Had in de 2e een lerares duits met rood haar, nu werd er tijdens de 1e les een vragenrondje gehouden voor kennismaking. 1 van de vragen was of ze ook rood van onder was... Waarop die persoon een werkstuk moest maken en een presentatie moest houden over t vrouwelijke geslachtsdeel in het duits
pi_80333425
Tijdens diploma uitreiking:

Leraar Wiskunde: Hey Ben, zie ik jou ook es een keertje!
  donderdag 15 april 2010 @ 09:51:29 #300
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_80333785
Jullie zijn brandhout!
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')