quote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geschiedenis leraren zijn de gekste.
Ik moest een keer een stoel op de tafel zetten en daarop gaan zitten en mijn geschiedenisboek daarop lezen. Hoe kom je erop?
Hij typte op een toetsenbord ZONDER een pc eraan. Helemaal niets. Zat hij gewoon te typen tijdens de les.
Hij knipte 2 gaatjes in een krant en ging tijdens een toets de krant "lezen", maar stiekem hield hij leerlingen in de gaten.
Hij ging soms de klas uit om dan vervolgens via het raampje boven de deur te kijken wat we deden.
Hij liet de gehele klas de geloofsbetuigenis van de Islam zeggen (nee hij is geen Moslim).
Hij gaf me altijd een 7 zonder na te kijken. Ja Burak is wel een 7.
Hij ging worstelen met me neef, rennend door de hele school etc.
Als je het saai vond moest je dat gewoon zeggen.
Het leukste was dat een leerling een keer brutaal deed tegen hem, als straf moest de leerling opschrijven wat Brutaal zijn is. Hierop leverde de leerling een leeg blaadje in bij hem en zei: Dit is brutaal. Kreeg hij een 10!!
Die leraar was dus veel slimmer dan jij, want hij heeft het voor elkaar gekregen dat je aan het werk ging zonder dat jij het doorhad.quote:Op zondag 11 april 2010 23:51 schreef Burakius het volgende:
"Jij zult het nooit halen, omdat je geen huiswerk maakt". Gaf hij mij een 1.
Volgende drie repetitie's alle een tien gehaald. In zijn FACE stomme bio leraar.
Ja door die 1 stond ik anders geen 9 meer. En daarvoor haalde ik ook al 9's en 10'en.quote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die leraar was dus veel slimmer dan jij, want hij heeft het voor elkaar gekregen dat je aan het werk ging zonder dat jij het doorhad.
Daar was onze bilogieleraar slecht in.quote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef MsKM het volgende:
Een leraar vertelde uitgebreid tijdens seksuele voorlichting hoe hij het vrouwencondoom had voelen zitten bij zijn vriendin en in welk standje niet....
Sommige dingen wil je NIET voor je zien bij een oude vatsige vent!
http://www.broodjeaap.nl/studlef.htmlquote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het leukste was dat een leerling een keer brutaal deed tegen hem, als straf moest de leerling opschrijven wat Brutaal zijn is. Hierop leverde de leerling een leeg blaadje in bij hem en zei: Dit is brutaal. Kreeg hij een 10!!
Wat een leuk nieuw verhaal!quote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef Renesite het volgende:
Van de week nog bij een klassikaal tentamen.
Ik was klaar, en de docent kwam naar me toe en pakte mijn papier en zei vervolgens:
"Hmmhmmm, tot de volgende keer maar weer"
Ik keek hem aan en zei dus ook "Ow bedankt, of kan ik hem gelijk overdoen?"
Hij "Huh? Nee?Zo bedoelde ik het niet
"
De hele groep lag in een deuk
helderziend... my ass, hormoonbommen in die klassen van tegenwoordigquote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef silliegirl het volgende:
Docent tegen mij en een mannelijke klasgenoot: : "zo, als jullie nou is even een bed gaan zoeken en dan gezellig samen gaan spelen, ga ik vakantie vieren!"![]()
Een poos later belandde ik nog met die klasgenoot in kwestie in bed ook, die vent zal wel helderziend zijn geweest ofzo.
Oh en dezelfde docent; we hadden een SO en ik had niet geleerd, dus ik haalde een 1. Ik vroeg toen of ik het over mocht doen, met een zielige blik en het excuus dat m'n vader anders kwaad zou worden.
Nu wilde het toeval dat die docent ook aan mijn vader had les gegeven en hij kwam meteen met z'n oude cijferboekjes aanzetten; ik geloof dat het hoogste cijfer van mn pa op die lijst een 4 was..
Aaaaah! Nouja zoiets zeg je toch niet.quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef latexpiepbeestje het volgende:
'Wat heb jij veel puistjes, latexpiepbeestje!' Aldus mijn biologielerares. Gelukkig was ze wel zo sociaal om het in het docentenkantoor tegen me te zeggen.![]()
En ik zei maar dat ik er ook voor naar de huisarts zou gaan.
Ja alsof ik dat zelf ook niet door had ofzo, mijn kop stond stijf van de acne!!!!quote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Aaaaah! Nouja zoiets zeg je toch niet.
docenten....
Ja en je was vast niet de enige puberquote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat zelf ook niet door had ofzo, mijn kop stond stijf van de acne!!!!
*checkt fobo*quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Noin het volgende:
Ik moest voor mijn laatste proefwerk Wiskunde een 8,7 halen om gemiddeld een 5,5 te staan.
Dus ik proefwerk gemaakt, was meetkunde en als ik iets simpel vond was het wel meetkunde.
Ik wist gewoon dat ik maar maximaal 1 foutje had gemaakt, dus zou ik een 9,5 hebben gehaald of zo.
Dus ik zeg met een grote mond: nou meneer, volgens mij heb ik het gehaald he?
En hij zo: dat zullen we nog wel eens zien.
Kerel heeft gewoon een 5,7 gemiddeld afgerond naar 5.0.
En ja, dat mocht volgens de statuten van de school.
Verder vroegen 9 van de 10 leraren of ik wat turn dingen wilde laten zien, liefst split of spagaat....
Wij hadden dezelfde geschiedenisleraar!quote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik moest een keer een stoel op de tafel zetten en daarop gaan zitten en mijn geschiedenisboek daarop lezen. Hoe kom je erop?
Hij typte op een toetsenbord ZONDER een pc eraan. Helemaal niets. Zat hij gewoon te typen tijdens de les.
Hij knipte 2 gaatjes in een krant en ging tijdens een toets de krant "lezen", maar stiekem hield hij leerlingen in de gaten.
Hij ging soms de klas uit om dan vervolgens via het raampje boven de deur te kijken wat we deden.
Hij liet de gehele klas de geloofsbetuigenis van de Islam zeggen (nee hij is geen Moslim).
quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef minutenman het volgende:
lerares attendeerde ons er nog op om voor morgen ons verslag af te maken en dat er niks in de weg mocht staan gezien het wel belangrijk was; zegt iemand ''wat nou als je helemaal seksueel uitgeput bent?'' waarop die lerares zegt ''dan schrijf je het verslag maar met je linker-hand.''
Grappig maar niet efficient. Die leraar wilt gewoon populair zijn onder de kids onder tussen leren ze wel niks.quote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom meisjes het ook altijd zo debiel stoer vinden, met een nadruk op debiel, om op een shirt uit te beelden hoe bitchy ze wel niet zijn heb ik mij ook altijd afgevraagd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:56 schreef Kleuter. het volgende:
en hij vond het niet kunnen dat ik een trui had waar op stond: only bitch.
LOL, nou, ik heb ooit 2 shirtjes gehad, 1 felroze waar "Ride Again!" op stond (achteraf ook eigenlijk geen idee waar dat op sloeg, maar ik vond het shirt leuk) en 1 blauwe waar "69" op stond.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef netflanders het volgende:
[..]
Waarom meisjes het ook altijd zo debiel stoer vinden, met een nadruk op debiel, om op een shirt uit te beelden hoe bitchy ze wel niet zijn heb ik mij ook altijd afgevraagd.
Ik had een shirt met op de voorkant in roze letters 'when i'm good I'm really really good...' en dan op de achterkant in rode letters '... but when I'm bad I'm better'quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
LOL, nou, ik heb ooit 2 shirtjes gehad, 1 felroze waar "Ride Again!" op stond (achteraf ook eigenlijk geen idee waar dat op sloeg, maar ik vond het shirt leuk) en 1 blauwe waar "69" op stond.
De eerste les Engels droeg ik het "RIDE AGAIN" shirt, waar de docent maar niet over op kon houden; waar ging ik dan heen, waarom een 2e keer en weetikveelwatieallemaalwelnietvroeg.
Kom ik (lekker nafief nog) de 2e les in mijn "69" shirtje binnen. Docent ziet me binnenkomen en riep keihard "nou! nu weten we in ieder geval hoe je gaat rijden!"![]()
Ik moet is ophouden met alle rare anekdotes van m'n ex-docenten, 't zijn er nogal wat geloofk
Is dat iets dubbelzinnigs, want ik snap hem niet. Kun je hem uitleggen? Eventueel per pm.quote:[b]Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef
Ik had een shirt met op de voorkant in roze letters 'when i'm good I'm really really good...' en dan op de achterkant in rode letters '... but when I'm bad I'm better'
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Is dat iets dubbelzinnigs, want ik snap hem niet. Kun je hem uitleggen? Eventueel per pm.
Dus de mop is gewoon dat je jezelf tegenspreekt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Volgens mij is daar verder niks dubbelzinnigs aan
Nee, dat is niet de mop...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dus de mop is gewoon dat je jezelf tegenspreekt?
Ik denk dat je bad niet als slecht moet vertalen maar als stout.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef -En4Cer- het volgende:
"Je hoeft niet naar buiten te kijken <naam> , die fietsen staan wel op slot".
"Niet naar buiten kijken <naam> , je jaagt nieuwe aanmeldingen weg".
"Je hoeft niet naar buiten te kjiken <naam> , jouw plekje in de goot is nog wel vrij".
Allemaal van dezelfde leraar
Dat's echt disturbing shitquote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn leraar geschiedenis.
"-staart me eerst diep aan- Wat heb JIJ mooie ogen, zeg.", "Als ik een harem had, dan zat jij er in, hoor!".
Verder kan ik niks bedenken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Kardash het volgende:
Een leraar toen een vriend en ik (allebei Nieuwe Nederlanders) voor de zoveelste keer geen schrift bij ons hadden:
"Ik weet niet hoe het bij jullie daar gaat, maar hier bij ons in Nederland neem je je schrift mee naar de klas. Weten jullie hoe dat eruit ziet?"
Wat een non-discussie over mijn shirt ontstaan, zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef BlackSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat je bad niet als slecht moet vertalen maar als stout.
Groot gelijk heeft ze! Dat zal je lerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
Mijn oude juf op de basisschool groep 3!.
Ik had haar een keer in haar gezicht geroggeld, toen zei ze dat ik me om moest draaien, En ze rochelde me terug!.
(ik weet dit overigens niet meer uit het geheugen, maar ik kom haar nog wel eens tegen in de kroeg)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef apeding het volgende:
Mijn enge heks van engels (tevens mijn mentor in 4mavo) zei eerst tegen me:
Erwin, af en toe vind ik je echt zo'n leuke spontane jongen, maar af en toe snap ik niet wat je precies bent?!
Op het MBO hat ik een gymlerares die stage liep van de ALO en die jonger was dan sommige klasgenoten. Die lessen waren altijd levensgevaarlijk wegens de kwijlsporen op de grond!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Braddie het volgende:
Ik zou trouwens best wel een keer met mijn Gymlerares uit willen![]()
Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
In 1982 was ik de eerste op school die werkstukken inleverde die met een tekstverwerker gemaakt waren (als ik me het goed herinner: WordStar op een échte IBM PC met een 4,77 MHz Z80 en wel 16kB geheugen!). Leraar: Waarom schrijf je je werkstukken niet gewoon, zoals iedereen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Tegen leerling met onleesbaar handschrift: "Weet je zeker dat je rechtshandig bent?"
Leerling: "Meneer, kunt u even komen?"
Docent: "Nee, niet waar iedereen bij is".
Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.
Hahahaha het is ook wel erg brutaal. Wel grappigquote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef haakon het volgende:
Meer een 'gebeurtenis' van een klasgenoot:
Hij had z'n iPod aan de oplader gedaan voorin de klas en zat zelf achteraan.
Loopt zo in het midden van de les bij een ontzettend gestresste lerares zo naar voren en kijkt op z'n iPod.
Dus zij loopt naar hem toe en trekt die iPod uit z'n hand en trekt de oplader + het halve stopcontact uit de muur !
En ze schreeuwde:"DE BRUTALITEIT!"
Priceless
Open er een topic overquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |