gek he, als je aan turnen doetquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Noin het volgende:
Verder vroegen 9 van de 10 leraren of ik wat turn dingen wilde laten zien, liefst split of spagaat....
En nee, ik vergeef het je niet. Kankerhoer.quote:Wat ben jij een vreselijk mens.
Briefje halen.
Nou iets duidelijker dan:quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gek he, als je aan turnen doet
Doe normaal, het was zo te zien terecht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef Homework het volgende:
[..]
En nee, ik vergeef het je niet. Kankerhoer.
En waarom is dat raar? Het waren altijd vrouwelijke docenten die vroegen of ik iets voor ze wilde spelen op de gitaar. Niets vreemds aan.quote:Op zondag 11 april 2010 01:03 schreef Noin het volgende:
[..]
Nou iets duidelijker dan:
Alleen de mannelijke leraren vroegen het.
hehe, dat heb ik ook eens gehad tijdens een proefwerk wiskunde. Komt die kerel langslopen, wijst iets aan en zegt "Fout".quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:58 schreef Adfundum het volgende:
Misschien niet het raarste maar toch vreemd genoeg dat het me altijd is bijgebleven.
Tijdens een proefwerk natuurkunde.
De leraar liep langs, keek naar mijn antwoorden, wees een bepaald antwoord aan: "Weet je dat wel zeker?"
Even de vraag opnieuw bekeken en mijn antwoord was inderdaad fout.
Heb het dus op tijd kunnen verbeteren.
Stond toch wel even vreemd te kijken, zeker omdat ik het van hem nooit verwachtte.
Ja, ook leuk voor de rest die er mee op de foto komtquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
leraar zei toen ik uit de klas ging voor de schoolfoto: ''Nou, gelukkig heb je je haar gekamd /sarcasm''.
Mijn haar stond idd recht overeind, alle kanten op.. maar gast.. ik maak zelf wel uit hoe ik op de schoolfoto ga...
Gatverdamme.quote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef MsKM het volgende:
Een leraar vertelde uitgebreid tijdens seksuele voorlichting hoe hij het vrouwencondoom had voelen zitten bij zijn vriendin en in welk standje niet....
Sommige dingen wil je NIET voor je zien bij een oude vatsige vent!
Oh noesquote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef xmedusa het volgende:
Mijn leraar van groep 8 is ontslagen wegens pedofilie.
Serieus.
"Als je nu niet gaat leren, moet je me een kusje geven."
"Nu heb je me verdrietig gemaakt, kom me maar troosten met kusjes."
Hij was 60.
Gatver.
Aah dat ken ik, zo verschrikkelijk die argumentenquote:Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef -.- het volgende:
Op de basisschool had ik een lerares waar ik nogal eens ruzie mee had.
Lerares: -.-, hou eens op met praten!
Ik: Maar ik praat helemaal niet!
Lerares: Nu praat je wel!
en toen moest ik de klas uit.
Geschiedenis leraren zijn de gekste.quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef tedkees2 het volgende:
Zo hadden wij een leraar geschiedenis (man heette Klok, what's in a name) die de neiging had om af en toe eens flink raar te doen. Hij had sowieso een kantoortje tegenover z'n vaste lokaal, waar steevast een gasmasker naast de deur hing. Hij rookte nogal flink sigaren in z'n kantoor, dus dat was voor de mensen die binnen moesten
Verder gooide ie nog wel eens krijtjes als we met z'n allen opdrachten aan 't maken waren (je schrikt je echt een ongeluk!). Toen hebben we met de hele klas eens krijtjes verzameld en op 't moment dat ie er ééntje gooide met z'n allen teruggegooid. Hij nam 't best goed op, maar hij vond dat we maar allemaal geen krijtjes meer moesten gooien
Verder was 't bij hem ook vaste prik om bij nieuwe leerlingen die niet goed op te letten opeens te roepen: "Ok, ga jij er maar uit!". Als diegene dan een beetje tegensputterde vervolgde ie "... om een bekertje chocomel te halen in de kantine voor me. Hier heb je 2 gulden, haal er zelf maar wat voor wat je overhoudt.". Altijd lol met die gast
Ook hadden we een leraar wiskunde die nogal vaak de termen 'koekebakker' en 'takkerukker' bezigde, als er iemand een domme vraag stelde
Misschien een beetje offtopic, maar 't mooiste verhaal vind ik nog wel die ene keer dat we 'wie-krijgt-de-waarschuwing-bingo' gingen spelen. Iedereen moest 9 namen op een papiertje schrijven, en op 't moment dat de leraar die naam noemt in een negatieve situatie (bijv: 'Pietje, hou eens even op met dat ge-emmer') mocht je die wegstrepen. Er is natuurlijk altijd iemand in de klas die in de eerste vijf minuten van de les al negatieve aandacht heeft (dus die staat bij iedereen op z'n lijstje), dus op dat moment grijpt iedereen naar z'n tas. Toen werd de leraar boos, en mochten we niet weg voordat iemand 't uit had gelegd
Nicequote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef Burakius het volgende:
Het leukste was dat een leerling een keer brutaal deed tegen hem, als straf moest de leerling opschrijven wat Brutaal zijn is. Hierop leverde de leerling een leeg blaadje in bij hem en zei: Dit is brutaal. Kreeg hij een 10!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |