LOL, nou, ik heb ooit 2 shirtjes gehad, 1 felroze waar "Ride Again!" op stond (achteraf ook eigenlijk geen idee waar dat op sloeg, maar ik vond het shirt leuk) en 1 blauwe waar "69" op stond.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef netflanders het volgende:
[..]
Waarom meisjes het ook altijd zo debiel stoer vinden, met een nadruk op debiel, om op een shirt uit te beelden hoe bitchy ze wel niet zijn heb ik mij ook altijd afgevraagd.
Ik had een shirt met op de voorkant in roze letters 'when i'm good I'm really really good...' en dan op de achterkant in rode letters '... but when I'm bad I'm better'quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
LOL, nou, ik heb ooit 2 shirtjes gehad, 1 felroze waar "Ride Again!" op stond (achteraf ook eigenlijk geen idee waar dat op sloeg, maar ik vond het shirt leuk) en 1 blauwe waar "69" op stond.
De eerste les Engels droeg ik het "RIDE AGAIN" shirt, waar de docent maar niet over op kon houden; waar ging ik dan heen, waarom een 2e keer en weetikveelwatieallemaalwelnietvroeg.
Kom ik (lekker nafief nog) de 2e les in mijn "69" shirtje binnen. Docent ziet me binnenkomen en riep keihard "nou! nu weten we in ieder geval hoe je gaat rijden!"![]()
Ik moet is ophouden met alle rare anekdotes van m'n ex-docenten, 't zijn er nogal wat geloofk
Is dat iets dubbelzinnigs, want ik snap hem niet. Kun je hem uitleggen? Eventueel per pm.quote:[b]Op dinsdag 13 april 2010 14:03 schreef
Ik had een shirt met op de voorkant in roze letters 'when i'm good I'm really really good...' en dan op de achterkant in rode letters '... but when I'm bad I'm better'
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Is dat iets dubbelzinnigs, want ik snap hem niet. Kun je hem uitleggen? Eventueel per pm.
Dus de mop is gewoon dat je jezelf tegenspreekt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Volgens mij is daar verder niks dubbelzinnigs aan
Nee, dat is niet de mop...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dus de mop is gewoon dat je jezelf tegenspreekt?
Ik denk dat je bad niet als slecht moet vertalen maar als stout.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Volgens mij is daar verder niks dubbelzinnigs aan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef -En4Cer- het volgende:
"Je hoeft niet naar buiten te kijken <naam> , die fietsen staan wel op slot".
"Niet naar buiten kijken <naam> , je jaagt nieuwe aanmeldingen weg".
"Je hoeft niet naar buiten te kjiken <naam> , jouw plekje in de goot is nog wel vrij".
Allemaal van dezelfde leraar
Dat's echt disturbing shitquote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn leraar geschiedenis.
"-staart me eerst diep aan- Wat heb JIJ mooie ogen, zeg.", "Als ik een harem had, dan zat jij er in, hoor!".
Verder kan ik niks bedenken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Kardash het volgende:
Een leraar toen een vriend en ik (allebei Nieuwe Nederlanders) voor de zoveelste keer geen schrift bij ons hadden:
"Ik weet niet hoe het bij jullie daar gaat, maar hier bij ons in Nederland neem je je schrift mee naar de klas. Weten jullie hoe dat eruit ziet?"
Wat een non-discussie over mijn shirt ontstaan, zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef BlackSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat je bad niet als slecht moet vertalen maar als stout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |