abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80287736
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
Mijn oude juf op de basisschool groep 3!.

Ik had haar een keer in haar gezicht geroggeld, toen zei ze dat ik me om moest draaien, En ze rochelde me terug!.

(ik weet dit overigens niet meer uit het geheugen, maar ik kom haar nog wel eens tegen in de kroeg)
Groot gelijk heeft ze! Dat zal je leren
pi_80288048
Mijn enge heks van engels (tevens mijn mentor in 4mavo) zei eerst tegen me:

Erwin, af en toe vind ik je echt zo'n leuke spontane jongen, maar af en toe snap ik niet wat je precies bent?!
Stop Bitching, Start a Revolution
pi_80306288
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef apeding het volgende:
Mijn enge heks van engels (tevens mijn mentor in 4mavo) zei eerst tegen me:

Erwin, af en toe vind ik je echt zo'n leuke spontane jongen, maar af en toe snap ik niet wat je precies bent?!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:15:00 #279
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_80306324
Hmm, kan zo niet hele rare dingen bedenken die tegen me gezegd zijn... Wel mocht ik van mijn docente Engels altijd roken tijdens de les omdat ik in de les toch niks nieuws meer leerde (haalde altijd negens en tienen).

En onze leraar tuinbouw had een brommer en liet ons als 15 jarigen op zijn brommer naar de schooltuin rijden.

Oh, en bij overhoringen die je uiteraard nooit leerde voor je beurt een woordje dat je wel wist eruit flappen, en bij woordjes die je niet wist heel enthousiast je vinger omhoog steken totdat de docent zei "Nee Ludootje, nu wil ik iemand anders horen".
pi_80306903
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef Kardash het volgende:

[..]

Dat's echt disturbing shit
Vandaag noemde hij me 'engeltje' en 'een bijzonder meisje'.
  woensdag 14 april 2010 @ 16:24:54 #281
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_80309148
Een docent Organische Chemie die ik lang geleden had zei ooit: "Over zes maanden durf jij geen hexose meer te zeggen waar ik bij ben!!" (om dze te waarderen moet je wel wat van organische chemie weten...)

Bovendien had deze docent de neiging om iedereen waarvan hij de naam niet wist met 'Antoinette' aan te spreken, man/vrouw maakte niet uit...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_80310173
Hahahahahahahahha
Damn, ik lach me een ongeluk
Wa ne goei ik kan nie meer!
Stop Bitching, Start a Revolution
pi_80310387
een leraar heeft eens mijn stoelpoten weggeschopt omdat ik zat te wiebelen en diezelfde leraar zei dat ik er op de kop best leuk uitzag (toen ik weer eens achterover hing op de stoel)

<-- ik voelde me vereerd want t was de heetste leraar toentertijd
  woensdag 14 april 2010 @ 16:58:17 #284
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_80310632
Ooit een leraar gehad die tijdens een onrustige les heel groot "LUL" op het bord schreef, waarna iedereen opeens muisstil was en zoiets had van
Waarop hij zei: "Met drie letters heb ik jullie allemaal in één keer stil "
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 14 april 2010 @ 19:54:20 #285
206640 Beelzebufo
pi_80317135
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Braddie het volgende:
Ik zou trouwens best wel een keer met mijn Gymlerares uit willen
Op het MBO hat ik een gymlerares die stage liep van de ALO en die jonger was dan sommige klasgenoten. Die lessen waren altijd levensgevaarlijk wegens de kwijlsporen op de grond!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:02:39 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80317548
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Volgens mij is daar verder niks dubbelzinnigs aan
Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:16:54 #287
206640 Beelzebufo
pi_80318159
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Tegen leerling met onleesbaar handschrift: "Weet je zeker dat je rechtshandig bent?"

Leerling: "Meneer, kunt u even komen?"
Docent: "Nee, niet waar iedereen bij is".
In 1982 was ik de eerste op school die werkstukken inleverde die met een tekstverwerker gemaakt waren (als ik me het goed herinner: WordStar op een échte IBM PC met een 4,77 MHz Z80 en wel 16kB geheugen!). Leraar: Waarom schrijf je je werkstukken niet gewoon, zoals iedereen?

* Beelzebufo levert een geschreven werkstuk in
Leraar: Wil je ze áls-jé-blíeft weer gaan typen??

[ Bericht 0% gewijzigd door Beelzebufo op 14-04-2010 20:30:29 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 20:27:43 #288
206640 Beelzebufo
pi_80318653
[dubbel]

[/dubbel]
pi_80318883
Leraar tegen leerling: 'Ik heb vannacht over je gedroomd'
Leerling: 'Wat gebeurde er dan?'
Leraar: 'Ik weet het niet precies meer maar het was erg bloederig....'
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  woensdag 14 april 2010 @ 21:21:40 #290
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_80321187
Meer een 'gebeurtenis' van een klasgenoot:

Hij had z'n iPod aan de oplader gedaan voorin de klas en zat zelf achteraan.
Loopt zo in het midden van de les bij een ontzettend gestresste lerares zo naar voren en kijkt op z'n iPod.
Dus zij loopt naar hem toe en trekt die iPod uit z'n hand en trekt de oplader + het halve stopcontact uit de muur !
En ze schreeuwde:"DE BRUTALITEIT!"

Priceless
The Outside Agency
pi_80321460
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.
Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.
pi_80321914
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef haakon het volgende:
Meer een 'gebeurtenis' van een klasgenoot:

Hij had z'n iPod aan de oplader gedaan voorin de klas en zat zelf achteraan.
Loopt zo in het midden van de les bij een ontzettend gestresste lerares zo naar voren en kijkt op z'n iPod.
Dus zij loopt naar hem toe en trekt die iPod uit z'n hand en trekt de oplader + het halve stopcontact uit de muur !
En ze schreeuwde:"DE BRUTALITEIT!"

Priceless
Hahahaha het is ook wel erg brutaal. Wel grappig
  woensdag 14 april 2010 @ 21:49:14 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80322422
Dit topic heeft me meerdere lol-momenten bezorgd

Docent economie: "Als jullie nou niet ophouden, word ik WOEST! Als een STIER!! *gronk*" *grijnst maniakaal*

Docent Duits nadat er een potlood op de grond viel: "KIJK DAARMEE UIT ZO BREEKT DE PUNT!!!!" *briesend rood aangelopen gezicht met kloppende aderen* Wij:

Gezette docente Engels: "Als je nou niet op houd ga ik op je zitten "

Docent Frans: "MARIA doe die jas eens uit, je lijkt wel op een platgedrukte ijsbeer!" *Maria kijkt verbaasd naar zwarte wollen jas* --> *docent begint onsamenhangend verhaal over dat ijsberen eigenlijk zwartharig zijn maar holle haren hebben die licht weerkaatsen maar dat het echt zwart is als je de haren platdrukt*

Docent gym van de eerste klas nadat ie me een jaar of 2 niet gezien had: "Wat ben je groot geworden! De laatste keer dat ik je zag was je zo groot!" *houdt hand op ongeveer 1 meter hoogte*

Docent tekenen: "Wie wil er een banaantje? Maar dan wil ik hem er wel zelf instoppen " (hij had een pot snoepbanaantjes en die stopte hij dan idd zelf in je mond)

Docenten zijn eigenlijk best raar
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 14 april 2010 @ 22:06:41 #294
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_80323259
Niet zo zeer heel raar maar wij hadden een Belgische voor duits, die als ze heel kwaad was riep" En nu ben ik het BEU!"
Alleen kon ze het nooit echt kwaad zeggen +het belgische accent zorgde ervoor dat heel de klas daar altijd bij in de lach schoot, je kon jezelf gewoon niet helpen
1 Minuut stilte voor de storm
pi_80323500
Docent Nederlands:

Brugje was klassenboek vergeten en kwam die ophalen.
De deur was nog maar net dicht of hij zegt, kijk! dat is nu de ideale pijphoogte!
Echt deze vent was de leukste, helaas overleden.

Scheikunde docent, proefje gaat fout, zo nu hebben jullie zojuist gezien hoe het niet moet, jullie dachten toch niet dat ik al gelijk zou laten zien wat er zou moeten gebeuren? uh.. jaa. uuh... echt!

Docent latijn: Zo Nick-Taken, jij hebt je woordjes niet geleerd he? was halverwege de 2e, en ik had er gewoon geen zin in, daarbij ik kon gewoon geen woordjes stampen. Keer erop mocht ik weer voor de klas komen, had er ofc niks aan gedaan , maar dit keer wist ik alles, vreemd genoeg ook eigenlijk. Laten we het eens kijken of je het ook met hints kan Heeft ie nog een paar woorden gedaan

Zo is er nog meer dan genoeg gezegd wat ik ff niet meer weet.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:14:48 #296
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_80323684
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.
Open er een topic over

Wij hadden voor latijn/grieks een hele saaie leraar, met zo'n monotone stem die altijd in zijn corduroy broek met blaser en overhemd en jasje kwam. Helaas voor hem was hij jarig op kamp, en toen hebben ze hem zo'n schort gegeven met een gespierde gorilla in een rode speedo erop. Daarna hebben ze net zo lang zitten pushen tot hij toegaf hem één keer een hele les (van ons) aan te houden.
Vervolgens heeft hij geheel vrijwillig DRIE dagen op school rondgelopen met dat schort onder zijn jasje, over zijn blaser
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 14 april 2010 @ 22:15:33 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80323726
Ohja! Docent Duits had de gewoonte om zich in de kast te verstoppen voor de les begon en er dan net als de klas blij dacht naar huis te kunnen gaan eruit te springen zodat iedereen zich het leplazerus schrok

Hij legde ook naamvallen uit door uit het raam te springen (begane grond maar wel een relatief hoog raam) en toen ie zn voet gebroken had oids sjeeste hij wekenlang met zn scoot-geval door de gangen, luid toeterend, met twee of drie leerlingen achterop Heeft toen menig brugpieper van de sokken gereden

En de docent Latijn lachte zo 'honkend' (denk aan een soort zeeleeuw, met spastische uithalen "HUUU HUUU") dat met een schoolreisje de stewardess aan hem vroeg of het wel goed met hem ging, die dacht dat ie een hartverzakking kreeg
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80325385
Hmmm,

Docent wiskunde tegen klasgenote van me met een naveltruitje: Volgende keer kleed je je fatsoenlijk, ik zie zowat je kokosmatje!

Leraar frans tegen een bolle meid bij mij in de klas: JIj moet je bek houden want je bent een vent!!!

Overigens niks raar gezegd, maar wel mooie actie:
Had in de 2e een lerares duits met rood haar, nu werd er tijdens de 1e les een vragenrondje gehouden voor kennismaking. 1 van de vragen was of ze ook rood van onder was... Waarop die persoon een werkstuk moest maken en een presentatie moest houden over t vrouwelijke geslachtsdeel in het duits
pi_80333425
Tijdens diploma uitreiking:

Leraar Wiskunde: Hey Ben, zie ik jou ook es een keertje!
  donderdag 15 april 2010 @ 09:51:29 #300
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_80333785
Jullie zijn brandhout!
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')