Groot gelijk heeft ze! Dat zal je lerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
Mijn oude juf op de basisschool groep 3!.
Ik had haar een keer in haar gezicht geroggeld, toen zei ze dat ik me om moest draaien, En ze rochelde me terug!.
(ik weet dit overigens niet meer uit het geheugen, maar ik kom haar nog wel eens tegen in de kroeg)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef apeding het volgende:
Mijn enge heks van engels (tevens mijn mentor in 4mavo) zei eerst tegen me:
Erwin, af en toe vind ik je echt zo'n leuke spontane jongen, maar af en toe snap ik niet wat je precies bent?!
Op het MBO hat ik een gymlerares die stage liep van de ALO en die jonger was dan sommige klasgenoten. Die lessen waren altijd levensgevaarlijk wegens de kwijlsporen op de grond!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:06 schreef Braddie het volgende:
Ik zou trouwens best wel een keer met mijn Gymlerares uit willen![]()
Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
"Als ik goed ben ben ik ook heel erg goed, maar als ik slecht ben ben ik beter". Oftewel, als jij heel erg goed bent ben je nog steeds slecht.
Volgens mij is daar verder niks dubbelzinnigs aan
In 1982 was ik de eerste op school die werkstukken inleverde die met een tekstverwerker gemaakt waren (als ik me het goed herinner: WordStar op een échte IBM PC met een 4,77 MHz Z80 en wel 16kB geheugen!). Leraar: Waarom schrijf je je werkstukken niet gewoon, zoals iedereen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Tegen leerling met onleesbaar handschrift: "Weet je zeker dat je rechtshandig bent?"
Leerling: "Meneer, kunt u even komen?"
Docent: "Nee, niet waar iedereen bij is".
Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het niet weet, zeg dan ook niets. Die tekst is zo dubbelzinnig als de neten en gaat gewoon over seks.
Hahahaha het is ook wel erg brutaal. Wel grappigquote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef haakon het volgende:
Meer een 'gebeurtenis' van een klasgenoot:
Hij had z'n iPod aan de oplader gedaan voorin de klas en zat zelf achteraan.
Loopt zo in het midden van de les bij een ontzettend gestresste lerares zo naar voren en kijkt op z'n iPod.
Dus zij loopt naar hem toe en trekt die iPod uit z'n hand en trekt de oplader + het halve stopcontact uit de muur !
En ze schreeuwde:"DE BRUTALITEIT!"
Priceless
Open er een topic overquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, internetheld. Blijkbaar snap jij het veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |