quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Volgens mij is het een reclame. Als waarschuw. Ook in Teheran is het verkeer een chaos. Straatraces en dergelijke.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit komt wel een beetje in scène gezet over.
Maar dat over de snelweg racen kom je in Cairo ook dagelijks tegen, meestal twee auto's die even met 170 over de snelweg karren.
Nee, waarschijnlijk niet, daar zijn we al eens geweest (het is nog niet duidelijk waar we heen gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk. Strand? Antalya? Ik denk dat ik naar Marmaris of Antalya ga dit jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.Cry me a river.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Sinds wanneer ben jij een gast. Jij bent net als meubilair hier.
Een nederturk?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik alleen maar dat wij jou als een van ons zien, heur.
Whatever Wik.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een nederturk?Een object?
Meubilair
?
Elke keer als mensen 'whatever' zeggen moet ik denken aan het 'whatever I do what I want!'-filmpjequote:
Eet maar gewoon manti, Wik.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder gaat morgen manti maken.![]()
[ afbeelding ]
Hoe maken ze de Manti bij jullie? Van die hele kleine zoals in Kayseri, of de wat grotere met linzen (of gehakt)?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder gaat morgen manti maken.![]()
[ afbeelding ]
Grote met linzen en gehakt? Wij maken icli kofte met linzen en gehakt, geen manti. De manti die wij maken is gewoon zoals op de foto, maar wij maken vader een manti corba dan normale manti. Morgen gaat mijn moeder de normale (kayseri manti) maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe maken ze de Manti bij jullie? Van die hele kleine zoals in Kayseri, of de wat grotere met linzen (of gehakt)?
Op de foto zie je trouwens Kayseri-versie.
quote:amón ligt al bijna 30 jaar krachteloos in zijn bed. Zijn enige uitzicht in het leven is dat uit het raam van zijn kamer, vlakbij de zee waar hij het ongeluk kreeg dat een einde maakte aan zijn jeugd. Sindsdien is het zijn doel zijn leven op een waardige manier te mogen beëindigen. De komst van twee vrouwen verstoort zijn wereld: advocate Julia wil hem in zijn strijd helpen en buurvrouw Rosa wil hem ervan overtuigen dat leven opweegt tegen de pijn. Ramóns persoonlijkheid boeit de vrouwen, en het brengt hen ertoe de principes die hun eigen leven bepalen te onderzoeken. Ramón weet dat alleen zij die werkelijk van hem houdt degene kan zijn die hem wil helpen in de realisering van zijn ultieme reis.
Bij ons wordt dus de grotere versie gemaakt, met linzen ('mercimek').quote:Op donderdag 1 april 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grote met linzen en gehakt? Wij maken icli kofte met linzen en gehakt, geen manti. De manti die wij maken is gewoon zoals op de foto, maar wij maken vader een manti corba dan normale manti. Morgen gaat mijn moeder de normale (kayseri manti) maken.
Ik download hem maar even.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens laatst een prachtige film gezien. Mar Adentro. Waargebeurd verhaal:
[..]
Is toch even groot? Ik heb jullie versie nog nooit gehad, maar het lijkt me niet echt lekker. Mercimek hoort in mercimek koftesi en icli kofte, niet in manti.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons wordt dus de grotere versie gemaakt, met linzen ('mercimek').
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik die lekkerder.
Die heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag Un prophète gezien: best een goede film, hoewel ietwat langdradig naar mijn mening.
Ja, ik heb het eerste gedeelte een paar weken geleden gezien, moet hem ook nog maar eens afkijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag Un prophète gezien: best een goede film, hoewel ietwat langdradig naar mijn mening.
Hoe smaakt lekker gek eten dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Manti is lekker gek. Het is gewoon huisgemaakte pasta, maar dan op zijn Turks.
In 3D?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Alice in wonderland geweest. Was ook leuk.
Nee, Manti is Manti!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Manti is lekker gek. Het is gewoon huisgemaakte pasta, maar dan op zijn Turks.
Hmm, die moet ik ook nog eens zien. Te veel films, te weinig geld/tijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Alice in wonderland geweest. Was ook leuk.
Hetzelfde geldt voor mensen die speculaas 'spiced cookies' noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Manti is Manti!Ik word ook strontziek van mensen die Manti in het buitenland 'Turkish Ravioli' noemen.
Pasta gevuld met kruidig gehakt, yoghurt met knoflook en soort tomatensaus erover. Gewoon lekker dus.quote:
"Het zou goed zijn boeken te kopen, als men de tijd om ze te lezen er bij kon kopen."quote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, die moet ik ook nog eens zien. Te veel films, te weinig geld/tijd.
[..]
Hetzelfde geldt voor mensen die speculaas 'spiced cookies' noemen.
TURKISH RAVIOLI? Wtf.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Manti is Manti!Ik word ook strontziek van mensen die Manti in het buitenland 'Turkish Ravioli' noemen.
Hap hap!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
Kapsalon is toch wel de hoogtepunt van de Turkse cuisine.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
Kapsalon is toch wel het hoogtepunt van de Turkse cuisine.
Cuisineverloederaars, dat zijn het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TURKISH RAVIOLI? Wtf.![]()
Nog erger dan Turkse pizza.
Nederland is toch het enige land waar ze zoiets als kapsalon verkopen? Volgens mij ook een Nederlandse uitvinding.quote:
Een Rotterdamse uitvinding.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland is toch de enige land waar ze zoiets als kapsalon verkopen? Volgens mij ook een Nederlandse uitvinding.
quote:Ook bestaat er een shoarmaschotel 'kapsalon', bestaande uit patat bedekt met shoarma, , knoflooksaus, sambal salade en afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet zodat het smelt . Dit gerecht is in 2003 ontstaan toen de eigenaar van een Rotterdamse kapsalon bij een naburige shoarmazaak een schotel met zijn favoriete ingrediënten liet samenstellen. Als men tegenwoordig een kapsalon bestelt wordt deze klaargemaakt met kebab in plaats van shoarma. Het gerecht is eigenlijk nog steeds alleen verkrijgbaar in Rotterdam en omgeving.
Een Turkse snackbar in Rotterdam volgens mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nederland is toch het enige land waar ze zoiets als kapsalon verkopen? Volgens mij ook een Nederlandse uitvinding.
quote:
Niet zeuren, het is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsss... stomme Rus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is bijna hetzelfde.![]()
Trouwens wij maken geen manti op de traditionele manier. Wij doen het op de luie mensen manier: vulling dun uitsmeren op een laagje deeg. Daarover nog een vel deeg. Even aandrukken en vervolgens met een pizza- snij-wiel- ding erover heen, zodat je kleine vierkantjes overhoudt.
Het blijft fastfood, hè. En dan ook nog ontzettend duur. Shoarma in Nederland is niks vergeleken met die in het MO.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
In Zwolle verkopen ze het ook gewoon. Het zijn ook vaak Nederlanders die dat soort troep eten. Geen gevoel voor smaak zullen we maar zeggen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het niet lekkerhet maken zelf is ook vreselijk om te doen
Ach, zelfs als dat niet zo was zou je het net zo makkelijk zelf kunnen maken; gewoon even het afval uit je afval- en groentebak in een aluminiumbakje gooien en het naar binnen werken.quote:
Iewh.. Wik. viespeuk die je bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, zelfs als dat niet zo was zou je het net zo makkelijk zelf kunnen maken; gewoon even het afval uit je afval- en groentebak in een aluminiumbakje gooien en het naar binnen werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Mijn oma's maken het nog op de ouderwetse manier: deeg maken, uitrollen, in vierkantjes snijden, ieder vierkantje vulling (linzen) geven, allemaal één voor één dichtvouwen, etc.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is bijna hetzelfde.![]()
Trouwens wij maken geen manti op de traditionele manier. Wij doen het op de luie mensen manier: vulling dun uitsmeren op een laagje deeg. Daarover nog een vel deeg. Even aandrukken en vervolgens met een pizza- snij-wiel- ding erover heen, zodat je kleine vierkantjes overhoudt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
A man driving a car hits a woman, whose fault is it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor er vandaag pas voor het eerst over.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
Ik heb nog nooit manti met linzen gegeten...
Bij ons worden linzen best vaak gebruikt in gerechten. Er is zelfs Börek met linzen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
Hmm oke apartquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons wordt het echt veel gebruikt. Er is zelfs Börek met linzen.
Maar goed, zo heeft iedere regio in TR wel zijn eigenaardigheden, zijn eigen gerechten, etc.
Slavenarbeid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn oma's maken het nog op de ouderwetse manier: deeg maken, uitrollen, in vierkantjes snijden, ieder vierkantje vulling (linzen) geven, allemaal één voor één dichtvouwen, etc.Op vakantie krijgen we ook altijd een hoop gedroogde Manti mee die we in NL in de diepvries doen en zo nu en dan eten.
Over luiheid gesproken...
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke apart![]()
Net als patlican receli zeker![]()
Ik ook niet, maar ik heb ook nooit die beroemde kapsalon troep gegeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
Ja, zoiets. Daar had ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke apart![]()
Net als patlican receli zeker![]()
Pics.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens zwarte vans era gekocht mocht je het willen weten.
Ze doen het met plezier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slavenarbeid.Maar het smaakt vast heerlijk.
Nee, sorry. Hoeft echt niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is lekker zeg ik je!![]()
Ik ga je een bakje opsturen!
Ach het is gewoon doner met patat en kaasquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nooit die beroemde kapsalon troep gegeten.
'Beroemd'quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nooit die beroemde kapsalon troep gegeten.
Hoezo maagklachten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Beroemd'.
'Berucht' lijkt mij gepaster. Voor het veroorzaken van maagklachten.
Arme moeder van Bortecinem.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
Hier doen ze het ook gewoon op de ouderwetse manier hoor. Morgen gaat mijn moeder het weer maken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Beroemd'.
'Berucht' lijkt mij gepaster. Voor het veroorzaken van maagklachten.
Sorry, ik vergat dat wij Nederlanders tere maagjes hebben omdat wij niet gewend zijn kapsalon en andere afval-in-een-doosje naar binnen te werken!quote:
Wat een drama altijd weer wanneer het over kapsalon gaat. Het is gewoon friet met doner en kaas.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat dat wij Nederlanders tere maagjes hebben omdat wij niet gewend zijn kapsalon en andere afval-in-een-doosje naar binnen te werken!
Patat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een drama altijd weer wanneer het over kapsalon gaat. Het is gewoon friet met doner en kaas.
Ik heb dat dit jaar voor het eerst gegeten, in Den Haagquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh ok.Dat at ik altijd in Turkije, eet het al jaaaaaaren niet meer.
Baggerdoner ja! En een halve emmer vet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een drama altijd weer wanneer het over kapsalon gaat. Het is gewoon friet met doner en kaas.
iedereen praat altijd over aardappel enzo als ze over kapsalon praten en dat het er rommelig uitziet en zo ziet kumpir eruit ook dus ik dacht wat klaagt iedereen, het is toch best lekker, maar dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb dat dit jaar voor het eerst gegeten, in Den Haag![]()
was wel lekker
Oh in dat geval veel plezier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet gewoon meehelpen met vouwen hoor.
Mijn moeder moet niets hebben van de luie mensen methode.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh in dat geval veel plezier.![]()
Probeer gewoon de luie mensen methode!
Koppige Turken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder moet niets hebben van de luie mensen methode.
Turken en ayranquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, broodje Köfte en een glas schuimige Ayran.![]()
[ afbeelding ]
Hepimiz kardesiz! stomme wik.quote:
Ik ben lui.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees het vorige topic dan eens mang!
Het moest er ooit eens van komen. Nu maar hopen dat het nog even duurt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben lui.
Maar ik lees net in de krant dat de kans groot is dat stufi en OV worden afgeschaft binnen afzienbare tijd. De taart is op in Nederland.
We zijn hier anders wel verwend qua stufi, maar een paar landen hebben het.quote:
Wanneer zal het afgeschaft worden dan (denk je)?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We zijn hier anders wel verwend qua stufi, maar een paar landen hebben het.
Geen idee, dat zal eraan liggen wie de verkiezingen wint, denk ik. Maar ik hoop dat het nog even duurtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer zal het afgeschaft worden dan (denk je)?
Ja, en eigenlijk is zo´n lening nog steeds wel te doen. Misschien motiveert het studenten wat meer om ook echt hun studie af te maken, ook al is het saai.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:00 schreef IHVK het volgende:
En het is waarschijnlijk wel stapsgewijs. Ligt allemaal aan de verkiezingen.
Het wordt waarschijnlijk een lening die je later moet terugbetalen als je dat kan. Lijkt mij meest logische.
Hm. Maar misschien krijg je allemaal ongemotiveerde werknemers.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk is zo´n lening nog steeds wel te doen. Misschien motiveert het studenten wat meer om ook echt hun studie af te maken, ook al is het saai.
VVD wil de economie kapotbezuinigen volgens een Erasmus Hoogleraar net op tv. 30 miljard in een keer maar de HRA enzo blijft intact dus alleen bezuinigen op de armen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef msnk het volgende:
En dan bij DWDD een schema overzicht laten zien waarin wordt weergegeven dat zowel links als rechts niet wil snijden in het onderwijs.
Ik ben erg teleurgesteld in de VVD
Gemengd volgens mij. Wel geinspireerd door traditionele muziek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Traditionele muziek?
Sterkte!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat toevallig, ik ga vanavond ook iets doen wat met Turken/Turkije te maken heeft.
Wel mooi, maar ik denk niet dat het wat voor mij zou zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef IHVK het volgende:
http://www.google.nl/m/search?oe=UTF-8&client=safari&hl=nl&q=sevval+Sam+ben+seni+youtube
Eerste link hier om een beeld te krijgen. @wik
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel mooi, maar ik denk niet dat het wat voor mij zou zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Met wat vrienden waterpijp roken.
Het is bij een Turkse vriend, dus wat nou "quote:
Het spijt me, ik ga me wel in een hoekje schamen.quote:
Gulbeyaz?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef Julis het volgende:
Veel plezier Sinan. Sevval Sam speelde ook in een soap waar ik wel af en toe naar keek (vroeger)
![]()
.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar veel plezier in ieder geval.
Soapiequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik keek (vroeger) daar ook naar (vroeger)
Ik volgde (vroeger) het niet echt, maar ik vond het wel leuk om soms naar te kijken (vroeger)quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik keek (vroeger) daar ook naar (vroeger)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik volgde (vroeger) het niet echt, maar ik vond het wel leuk om soms naar te kijken (vroeger).
Ok, dan is het acceptabel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet soap alsin GTST trouwens. Eerder gewoon serie alsin Friends/King of Queens/ etc
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Goede onderdelen Turkije, inderdaad.
Ooh, jij hebt een Wii. Natuurlijkquote:
Hahahaquote:
Nu weet je iig dat je geen schoonmaker moet worden..quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
Dankje Emel, ik ben al klaar, maar het was echt irritant, klooien met terpetine en was en bah
Maar nu chillen
Hahaha, neequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
Drink je ook breezers tegenwoordig Jülide?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Ayca het volgende:
Die vorige was uit the Weight toch?waar komt deze uit?
Hahha, grapjequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Het is toch normaal om een beetje make-up op te doen
!!
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahha, grapjeIk vind beetje accentueren ook altijd wel mooi staan hoor
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Julis het volgende:
Ik zeg doen! Iedereen make-up. Jongen, meisje, maakt niet uit!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:57 schreef Julis het volgende:
Ik moet iets bekennen Emel. Vorig jaar vond ik make-up toch niets. We hadden zelfs een discussie erover...
Nu ben ik een beetje verslaafd aan eyeliner en foundation. Ik smeer heel weinig
!
ik weet niets over make-up.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:
Ga tips uitwisselen meiden, wat heeeeeeeeeeeeerlijk![]()
![]()
![]()
Volgens mij zit daar wel een beetje make-up in. Maar hé, dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niets over make-up.![]()
getinte dagcreme is ook alleen maar omdat ik er de laatste tijd als een lijk uitzie.
Ik kijk geen VIquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:06 schreef msnk het volgende:
VI is fucking saai. Tennis heameau is te gast
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ging net een jongen toevoegen op msn en pesten., hij vond m'n nicht leuk en is bang voor m'n neef want die ging hem bedreigen (leuk verhaal)
Turkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ging net een jongen toevoegen op msn en pesten., hij vond m'n nicht leuk en is bang voor m'n neef want die ging hem bedreigen (leuk verhaal)
er is niet echt een verhaal. Hij vond m'n nicht leuk en toen ging m'n neef hem bedreigen en werd ie bang.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:10 schreef Julis het volgende:
[..]
! Mogen we het verhaal horen
? Of is dat te lang en privé
?
Turken kunnen alles.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
Leipe Turk: Blinde Turk vestigt record in Ferrari
'Sentürk droeg zijn vermelding op aan vrienden die eveneens blind zijn en hij riep hen op niet binnen te blijven zitten, maar naar buiten te gaan en lef te tonen.'quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
Na "hosgeldiniz" snap ik het al niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kijk geen VI. Ik kijk meestal Stadyum op TRT 1 . heheh
.
Moest meteen denken aan Al Pacino in Scent of a Woman. Prachtige film overigens.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
Hmm ja ik ook, en met neefjes en nichtjes sprak ik ook altijd Nederlands, dus tjaquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef msnk het volgende:
Vast wel
Geen idee eigenlijk waarom mijn Turks zo slecht is. Ik heb al van kinds af aan Nederlandse vrienden gehad, maar mijn ooms en tantes enzo spraken altijd Turks
Overbodig eigenlijk om te vragen of je het leuk hebt gehad, gezien de smiley in de vorige post.quote:
Beetje wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Overbodig eigenlijk om te vragen of je het leuk hebt gehad, gezien de smiley in de vorige post.![]()
ps ik ga morgen naar Rotterdam, Clio bezoeken.
Leuk hoor, juist heel goed dat ze niet alleen maar het standaard Turkse repetoire heeft afgewerkt. Zo hoor je nog eens wat nieuws!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beetje wel.![]()
Ze was best grappig ook nog. Het ging over Anatolië. Ze begon met Alevitische, Koerdische, Armeense, Joodse en Arbische liedjes. (die kende niemand dus ging het niet echt los)
Tweede helft was Turkse liedjes en ze gingen ook alle gebieden langs, was best tof.![]()
Maar je gaat naar Clio? Gezellig.
Ehh ik probeer nog iets te bedenken wat ik niet kan verpesten. (Afhaalpizza?)quote:
B en Jquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:12 schreef Ayca het volgende:
Niet te veel B&J ijs bij Clio eten![]()
kan Clio lekker koken?
Je verveelt je he? Ga slapen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:25 schreef Ayca het volgende:
![]()
Deze smiley he, het lijkt alsof die linker het fijn vindt?
JIj en al die andere mensen in dat topic krijgen de rekeningen van de psycholoog en apotheker en alle andere hulverleners die ik in de nabije toekomst nodig zal hebben.quote:
Het zal daar nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Min-e in rotterdam... ik zou maar oppassen! Enge stad hoor.
Ik vlucht uit voorzorg maar weg!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het zal daar nooit meer hetzelfde zijn.
Praat jij ook zo IHVKquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef IHVK het volgende:
Wik heb je al iemand op zijn muil geslagen?
Wik, dit zijn we niet gewend van jouquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een geschikt slachtoffer.
Normaal gesproken ben ik een rustige jongen, maar er zijn bepaalde dingen die....quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Wik, dit zijn we niet gewend van jou!
Moeten gebeuren. Klopt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik een rustige jongen, maar er zijn bepaalde dingen die....
Wat zijn die bepaalde dingenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik een rustige jongen, maar er zijn bepaalde dingen die....
PVV alert.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse vlaggen in mijn mooie landje.
Aahquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar nee hoor, de laatste keer dat ik razend ben geweest kan ik mij niet eens meer herinneren. Maar volgens mij heb ik dat al eens gezegd.
Heb je geen emoties dan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar nee hoor, de laatste keer dat ik razend ben geweest kan ik mij niet eens meer herinneren. Maar volgens mij heb ik dat al eens gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |