quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Volgens mij is het een reclame. Als waarschuw. Ook in Teheran is het verkeer een chaos. Straatraces en dergelijke.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit komt wel een beetje in scène gezet over.
Maar dat over de snelweg racen kom je in Cairo ook dagelijks tegen, meestal twee auto's die even met 170 over de snelweg karren.
Nee, waarschijnlijk niet, daar zijn we al eens geweest (het is nog niet duidelijk waar we heen gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk. Strand? Antalya? Ik denk dat ik naar Marmaris of Antalya ga dit jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
.Cry me a river.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Sinds wanneer ben jij een gast. Jij bent net als meubilair hier.
Een nederturk?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik alleen maar dat wij jou als een van ons zien, heur.
Whatever Wik.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een nederturk?Een object?
Meubilair
?
Elke keer als mensen 'whatever' zeggen moet ik denken aan het 'whatever I do what I want!'-filmpjequote:
Eet maar gewoon manti, Wik.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder gaat morgen manti maken.![]()
[ afbeelding ]
Hoe maken ze de Manti bij jullie? Van die hele kleine zoals in Kayseri, of de wat grotere met linzen (of gehakt)?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder gaat morgen manti maken.![]()
[ afbeelding ]
Grote met linzen en gehakt? Wij maken icli kofte met linzen en gehakt, geen manti. De manti die wij maken is gewoon zoals op de foto, maar wij maken vader een manti corba dan normale manti. Morgen gaat mijn moeder de normale (kayseri manti) maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe maken ze de Manti bij jullie? Van die hele kleine zoals in Kayseri, of de wat grotere met linzen (of gehakt)?
Op de foto zie je trouwens Kayseri-versie.
quote:amón ligt al bijna 30 jaar krachteloos in zijn bed. Zijn enige uitzicht in het leven is dat uit het raam van zijn kamer, vlakbij de zee waar hij het ongeluk kreeg dat een einde maakte aan zijn jeugd. Sindsdien is het zijn doel zijn leven op een waardige manier te mogen beëindigen. De komst van twee vrouwen verstoort zijn wereld: advocate Julia wil hem in zijn strijd helpen en buurvrouw Rosa wil hem ervan overtuigen dat leven opweegt tegen de pijn. Ramóns persoonlijkheid boeit de vrouwen, en het brengt hen ertoe de principes die hun eigen leven bepalen te onderzoeken. Ramón weet dat alleen zij die werkelijk van hem houdt degene kan zijn die hem wil helpen in de realisering van zijn ultieme reis.
Bij ons wordt dus de grotere versie gemaakt, met linzen ('mercimek').quote:Op donderdag 1 april 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grote met linzen en gehakt? Wij maken icli kofte met linzen en gehakt, geen manti. De manti die wij maken is gewoon zoals op de foto, maar wij maken vader een manti corba dan normale manti. Morgen gaat mijn moeder de normale (kayseri manti) maken.
Ik download hem maar even.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens laatst een prachtige film gezien. Mar Adentro. Waargebeurd verhaal:
[..]
Is toch even groot? Ik heb jullie versie nog nooit gehad, maar het lijkt me niet echt lekker. Mercimek hoort in mercimek koftesi en icli kofte, niet in manti.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons wordt dus de grotere versie gemaakt, met linzen ('mercimek').
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik die lekkerder.
Die heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag Un prophète gezien: best een goede film, hoewel ietwat langdradig naar mijn mening.
Ja, ik heb het eerste gedeelte een paar weken geleden gezien, moet hem ook nog maar eens afkijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag Un prophète gezien: best een goede film, hoewel ietwat langdradig naar mijn mening.
Hoe smaakt lekker gek eten dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Manti is lekker gek. Het is gewoon huisgemaakte pasta, maar dan op zijn Turks.
In 3D?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Alice in wonderland geweest. Was ook leuk.
Nee, Manti is Manti!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Manti is lekker gek. Het is gewoon huisgemaakte pasta, maar dan op zijn Turks.
Hmm, die moet ik ook nog eens zien. Te veel films, te weinig geld/tijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben vanavond naar Alice in wonderland geweest. Was ook leuk.
Hetzelfde geldt voor mensen die speculaas 'spiced cookies' noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Manti is Manti!Ik word ook strontziek van mensen die Manti in het buitenland 'Turkish Ravioli' noemen.
Pasta gevuld met kruidig gehakt, yoghurt met knoflook en soort tomatensaus erover. Gewoon lekker dus.quote:
"Het zou goed zijn boeken te kopen, als men de tijd om ze te lezen er bij kon kopen."quote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, die moet ik ook nog eens zien. Te veel films, te weinig geld/tijd.
[..]
Hetzelfde geldt voor mensen die speculaas 'spiced cookies' noemen.
TURKISH RAVIOLI? Wtf.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Manti is Manti!Ik word ook strontziek van mensen die Manti in het buitenland 'Turkish Ravioli' noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |