Ik kom net uit bad en kwam erachter dat het toch mijn nagel wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zat de gel er wel dik genoeg op dan? Vreemd dat het zomaar scheurt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom net uit bad en kwam erachter dat het toch mijn nagel was![]()
Dus ik heb de laatste 2 Mohikanen ook maar gescalpeerd en ga er nu tips opzetten![]()
iemand behoefte aan een stap voor stap? Ik heb er nu de tijd voor....
Mooie kleurquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom net uit bad en kwam erachter dat het toch mijn nagel was![]()
Dus ik heb de laatste 2 Mohikanen ook maar gescalpeerd en ga er nu tips opzetten![]()
iemand behoefte aan een stap voor stap? Ik heb er nu de tijd voor....
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lost in mud en Sold out for ever, dat waren mijn 2 favorieten.Vind je dat nou grappig? Over geen manieren en flauwe grappen gesproken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk heh!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zie dat gezicht van dat meisje al helemaal voor me
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ben ik halverwege zijn de batterijen van de camera leeg
gelukkig heb ik zo'n supersnelle oplader dus over een kwartiertje kan ik weer verder
Dat heb ik ook.. dat ik mn eigen nagels viezig vind. Maar ik gebruik ook nooit basecoat, misschien dat het daar ook wel door komt. Maar de tip-vingers zijn zo mooi schoon en wit.. hoewel je dat verder niet ziet als je er een donker lakje over heen smeert. Maargoed, ik ga straks van alle nagels de acryl eraf weken en nieuwe tips zetten enzo..je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en mijn nagels sneuvelen 1 voor 1
Nu heb ik nog maar 4 echte nagels....ik denk dat ik die er ook maar afhaal en tips erop doe, dan kan alles weer een beetje gelijk groeien en met tips zien ze er ook wat netter uit naakt. De echte zien er naakt best 'viezig' uit vind ik
Me too!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik wil het nl ook wel graag zien
Thankyouquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Juud- het volgende:
Delta: mooie kleur trouwens! Lijkt op P2-Glory
quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lost in mud en Sold out for ever, dat waren mijn 2 favorieten.Dat is echt wel heel erg lullig van je :")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
remover van de action!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb nieuwe nagellakremover. Maar moet echt brute kracht gebruiken om mijn lak eraf te krijgen
Issie van Etos eigen merk?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb nieuwe nagellakremover. Maar moet echt brute kracht gebruiken om mijn lak eraf te krijgen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Juud- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. dat ik mn eigen nagels viezig vind. Maar ik gebruik ook nooit basecoat, misschien dat het daar ook wel door komt. Maar de tip-vingers zijn zo mooi schoon en wit.. hoewel je dat verder niet ziet als je er een donker lakje over heen smeert. Maargoed, ik ga straks van alle nagels de acryl eraf weken en nieuwe tips zetten enzo..je brengt me op een idee
Oja, nog ff een snelle swatch van mijn nieuwe P2-lakjes:
[ afbeelding ]
(i need a new camera..waardeloze foto)
Delta: mooie kleur trouwens! Lijkt op P2-Glory
die bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Issie van Etos eigen merk?
die heb ik namelijk laatst gekocht, heb normaal altijd van de Hema, maar was even geen Hema in de buurt en moest echt nieuwe remover hebben.
Nou wát een kut remover is dat zeg! Moet dus echt ook wat jij zegt brute kracht gebruiken om de lak te removen![]()
Ik ga zsm weer 1 van de Hema kopen
De dichtbijzijnde action is een uur weg op de fiets, dus laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
remover van de action!ook voor gel nagels geschikt!
Nee, Herome. En hij ruikt zo lekker, dus ik maak hem wel opquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Issie van Etos eigen merk?
die heb ik namelijk laatst gekocht, heb normaal altijd van de Hema, maar was even geen Hema in de buurt en moest echt nieuwe remover hebben.
Nou wát een kut remover is dat zeg! Moet dus echt ook wat jij zegt brute kracht gebruiken om de lak te removen![]()
Ik ga zsm weer 1 van de Hema kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |