Hey we kunnen wel vanmiddag gaan! Kom ik je ophalen!quote:
Heb 'm al gevondenquote:Op vrijdag 2 april 2010 07:51 schreef mirannie het volgende:
Weet iemand een citroengeel glitterlakje? Dus een beetje zoiets als CG sour apple, maar dan dus citroen geel.
Welke heb jequote:Op vrijdag 2 april 2010 07:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het deze keer ook als grapsavonds kon ik er wel weer om lachen.
Gister eindelijk 2 catrice lakjes kunnen scoren, zal vandaag eens uittesten of ze echt zo kut smeren.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh die collectie die gericht is op het voetballen mag wel hierheen komen ik ben natuurlijk niet voor Nederland!
Lost in mud en Sold out for ever, dat waren mijn 2 favorieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lost in mud en Sold out for ever, dat waren mijn 2 favorieten.EVILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! En in de stad, welke stad?
Komt dit weekend in ordequote:Op vrijdag 2 april 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil trouwens een foto van je nageltjes nu zien Deb!.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EVIL!! En in de stad, welke stad?
[..]
Komt dit weekend in orde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lost in mud en Sold out for ever, dat waren mijn 2 favorieten.Ik zie dat gezicht van dat meisje al helemaal voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Snkr, Nune en ik zijn ook naar Veldhoven geweest met de trein, Nune kon idd gratis reizen maar snkr en ik hebben gewoon kaartjes gekochtquote:Op vrijdag 2 april 2010 06:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar gratis reizen toch??? Als ik met de auto naar Veldhoven ga, ben ik alsnog een vermogen kwijt aan die lakjes, dat schiet gewoon niet op.
Is het bij jou ook al zover dan?? Ach, misschien kan ik het een keer combineren als ik naar Eindhoven ga (wat ook tot op heden nog nooit gebeurd isquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Snkr, Nune en ik zijn ook naar Veldhoven geweest met de trein, Nune kon idd gratis reizen maar snkr en ik hebben gewoon kaartjes gekocht
Mijn oma vraagt dus serieus elke keer als ik iets van nailart streepjes heb of dat zo in de lak zitquote:Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef Daph_ het volgende:
tvp met de 1 april grap van Models Own...
http://www.modelsownit.com/blog/new-product-launch/
Wut?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:11 schreef DonnyDD het volgende:
Mooi Mooi! Waarom zie ik jullie nooit:(
Check mij, geen nagels maar wel een bril!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showenmet uiteraard bijpassende oog make-up!
![]()
In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op!Zonder chips
![]()
[ afbeelding ]
Wauw super mooi ! vooral je ogenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:It's my birthday!!! 25!
Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showenmet uiteraard bijpassende oog make-up!
![]()
In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op!Zonder chips
![]()
[ afbeelding ]
Happy B-day!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:It's my birthday!!! 25!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op eBay, heb er 10 besteld voor 3,50quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:
Hello ladies, waar kan ik zo'n nail wheel kopen?
Hij is die foto in elk 'show hier je...' aan het spammen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn oma vraagt dus serieus elke keer als ik iets van nailart streepjes heb of dat zo in de lak zit'want anders kost dat toch veel te veel tijd?'
[..]
Wut?
Inclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op eBay, heb er 10 besteld voor 3,50
Inclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op eBay, heb er 10 besteld voor 3,50
Wacht even, zoek ik het linkje even op.quote:
oa. beautylifenail op eBay. Meestal heb je er al een aantal te pakken als je gewoon op 'nail wheel' zoektquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef Daph_ het volgende:
tvp met de 1 april grap van Models Own...
http://www.modelsownit.com/blog/new-product-launch/
Oh zit jij daar ook al op?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En goffer, ik ben verslaafd.
Jep, sinds een dag of 3.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh zit jij daar ook al op?Ik ben ook al 2 dagen bezig
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben geen heel groot assortiment maar wel mooie kleurtjes! Hopelijk hebben ze nog genoeg! Ben benieuwd welke je mee gaat brengen, misschien weer een nieuw kleurtje dan ga ik er ook nog heen hahaquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zou wel tof zijn als dat kon!
Ik ga vanmidag naar de KV in Uden. Duim voor me dat ze nog genoeg kleurtjes hebben!
Krijg ik De Doos!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ze hebben geen heel groot assortiment maar wel mooie kleurtjes! Hopelijk hebben ze nog genoeg! Ben benieuwd welke je mee gaat brengen, misschien weer een nieuw kleurtje dan ga ik er ook nog heen haha![]()
En veel plezier met de doos trouwens!
Gaaf he!!! Ik heb het gisteren ook zitten doen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En goffer, ik ben verslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |