Wacht even, zoek ik het linkje even op.quote:
oa. beautylifenail op eBay. Meestal heb je er al een aantal te pakken als je gewoon op 'nail wheel' zoektquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showenmet uiteraard bijpassende oog make-up!
![]()
In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op!Zonder chips
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showenmet uiteraard bijpassende oog make-up!
![]()
In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op!Zonder chips
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef Daph_ het volgende:
tvp met de 1 april grap van Models Own...
http://www.modelsownit.com/blog/new-product-launch/
Oh zit jij daar ook al op?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En goffer, ik ben verslaafd.
Jep, sinds een dag of 3.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh zit jij daar ook al op?Ik ben ook al 2 dagen bezig
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben geen heel groot assortiment maar wel mooie kleurtjes! Hopelijk hebben ze nog genoeg! Ben benieuwd welke je mee gaat brengen, misschien weer een nieuw kleurtje dan ga ik er ook nog heen hahaquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zou wel tof zijn als dat kon!
Ik ga vanmidag naar de KV in Uden. Duim voor me dat ze nog genoeg kleurtjes hebben!
Krijg ik De Doos!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ze hebben geen heel groot assortiment maar wel mooie kleurtjes! Hopelijk hebben ze nog genoeg! Ben benieuwd welke je mee gaat brengen, misschien weer een nieuw kleurtje dan ga ik er ook nog heen haha![]()
En veel plezier met de doos trouwens!
Gaaf he!!! Ik heb het gisteren ook zitten doen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En goffer, ik ben verslaafd.
Feliquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ooh sorry! heb ik het nou voor je verklaptquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Krijg ik De Doos!!!!!!
* Puckzzz gaat gauw kijken in het topic!!
Neejoh ben je gek! Ik sta helemaal te stuiteren juist en ben nu al aan het bedenken wat ik erin ga doen, en misschien koop ik straks wel speciaal een lakje nogquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh sorry! heb ik het nou voor je verklapt
Jah!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[Show hier je nagels] De Swapdoos # 3!
Heb je dit helemaal gemist?
Er komt nog een rondequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jah!![]()
Ik wil ook de doos.![]()
Mogen daar ook lakjes in die al eens gebruikt / geswatched zijn?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:01 schreef kieskleurig het volgende:
Ik was plaats aan het maken voor mijn nieuwe aanwinsten en heb stashfoto's gemaakt.
Voor ik hier kwam posten was ik een nagellak gek ja, maar geen doorgedraaide gek. Ik had wat leuke kleurtjes, iedere dag een ander lakje, ik was tevreden. Toen kwam ik hier terecht....heel onschuldig vroeg ik nog in het begin, is Opi echt zo fijn? Heb die lak nog nooit gekocht vanwege de prijs. China Glaze kende ik nog niet eens. En nu...nu...nouja kijk zelf maar;
[ afbeelding ]
Opi DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |