Dus zal ik dat gewoon doen? Of is dat spul echt zo sterk dat het misschien wel barsten veroorzaakt in het hout er om heen?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
PUR-schuim FTW! Als ze echt hardnekkig zijn vreten ze wel door een beetje PUR heen, maar als het zo'n groot gat is een hele bus PUR er in leegspuiten, dat is vaak wel effectief.
Ik heb je andere topic niet gelezen, maar muizenvallen met pindakaas werken meestal gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef delano.888 het volgende:
Er zit een uitgang naar binnen, en waarschijnlijk 1 naar buiten (ik kan wel van binnen zonlicht zien, maar zie aan de buitenkant niks) zoals jullie in mijn muizentopic kunnen lezen heb ik al 5 vallen gezet die allemaal gevuld werden en gif gestrooid wat opgegeten blijft worden. Ik vermoed dat als ik dit hol afsluit dat ze gewoon weer naar buiten vertrekken. Dat hoop ik dan maar.
Ja, de muizenvallen werkten ook, maar ik heb geen zin om nog veel meer lijkjes te vinden van babymuisjes waarvan het hoofd doormidden is gesplit.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je andere topic niet gelezen, maar muizenvallen met pindakaas werken meestal gewoon.
Wij hadden 19 (!!!)muizen gevangen in tien dagen tijd
En toen waren ze op.
ok.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, de muizenvallen werkten ook, maar ik heb geen zin om nog veel meer lijkjes te vinden van babymuisjes waarvan het hoofd doormidden is gesplit.
Als dit alles goed gaat gaan ze "gewoon" naar buiten en is het klaar.
Geloof er geen fuck van, of ze vreten zich door de pur naar binnen, of ze zoeken een andere ingang. Maar je kan het proberenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef delano.888 het volgende:
Als dit alles goed gaat gaan ze "gewoon" naar buiten en is het klaar.
Wacht nog maar effe af, dat kleine beetje wordt vanzelf wel meer.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef delano.888 het volgende:
Buiten is er een klein beetje uitgekomen,
Ben benieuwd...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:48 schreef klipper het volgende:
[..]
Wacht nog maar effe af, dat kleine beetje wordt vanzelf wel meer.
T ging eigenlijk best goed hoor, geen enkele druppel geknoeid.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Doet me denken aan mijn pur ontmaagding.
Godver wat een teringzooi was dat.
Een muis leeft niet in een hol achter de plint zoals in Tom en Jerry, maar leeft en verplaatst zich in de ruimtes van een huis waar mensen niet komen. Kruipruimtes, de ruimte tussen vloeren, tussen de muren. Je hebt waarschijnlijk een stuk spouwmuur volgestopt nuquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T ging eigenlijk best goed hoor, geen enkele druppel geknoeid.
Vraag me alleen af hoe het kon dat ik gewoon zoooo veel achter elkaar erin kon spuiten..
Zie topic in op.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef jakkop het volgende:
Waarom niet gewoon zo'n doosje met gif? Dan zit je ook niet met dooie muizen die je weer weg moet gooien.
Nasty! onder je blote voetquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:53 schreef klusfoobje het volgende:
ik ben gewoon op mijn gastje gaan staan... kraakte een beetje en toen was het klaar...
Moet wel toegeven dat dat niet geheel gepland was. Wist niet eens dat ik een gast had...Ik zet mijn blote voet neer en voel opeens iets zachts eronder en voordat ik het door heb... KRAAAK.. dat was het muiske... die deed het nie meer...
Daarna nooit meer een muis gehad... misschien was ik niet de enige die schrok van dat gekraak
Ik denk:quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef delano.888 het volgende:
Het had niet zo veel nut, ze komen nu ongeveer 50cm verder uit een nieuw gat, snap niet waarom ze zo graag bij mij naar binnen willen![]()
Ik kan geen kat nemen anders had ik t wel gedaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk:Geen poes in huis lekker warm wel wat te eten te vinden
En ja ik heb ook muizen en pur in huisen geen poes
hah mooi he. Ik drukte een bus tussen een putdeksel, op een bouwplaats en toen de deksel dichtstampen. Heel de put volquote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Doet me denken aan mijn pur ontmaagding.
Godver wat een teringzooi was dat.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:08 schreef delano.888 het volgende:
Het had niet zo veel nut, ze komen nu ongeveer 50cm verder uit een nieuw gat, snap niet waarom ze zo graag bij mij naar binnen willen![]()
Zit nu te denken om de hele geul tussen de deur en de vloer dicht te purren, mja..
Wtf? 5mm?quote:Muizen hebben een ruimte van 0,5 cm nodig om ergens doorheen te kunnen kruipen.
Geen grapje. Ze hoeven niet veel te knagen om ergens doorheen te passen dus.quote:
Dat is alleen met ratten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef appy het volgende:
het schijnt te helpen als je zon muis vangt levend verbrand.
Purschuim zit er nog, maar ze zijn op een andere plek terug gekomen, zie topic in OP. Dit gaat niet meer over purschuim dus vandaar is dat topic toepasselijker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |