Ben alleen een beetje bang dat ik thuis kom en mijn kabels stuk zijn...quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:17 schreef Flurry het volgende:
Beest zit er wsch al weken, dus geen enkele reden tot haast. Koop vanmiddag een val, beetje pindakaas erop en dan komt 't goed
Als hij er al tijden zit had als hij het zou willen ze allang doorgeknaagd. En je koopt ze in de dierenwinkel of bouwmarkt ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang dat ik thuis kom en mijn kabels stuk zijn...
Waar koop je een val btw
Ja, zo eentje waarbij de nek meteen wordt gebroken. Niet dat dat dier een halve dag in een kooi wordt gevangen, de hele tijd stress hebben tot jij terugkomt.quote:
Ik bedoel meer als TS van het werk komt dat hij dan de val zet niet sochtends en dat beest de hele dag er in moet zitten. Zo'n muizenval waar jij het over hebt wil ook niet altijd goed werken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:49 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ja, zo eentje waarbij de nek meteen wordt gebroken. Niet dat dat dier een halve dag in een kooi wordt gevangen, de hele tijs stress hebben tot jij terugkomt.
Vond t eigenlijk wel een genial idee om zon kooi ding te kopen, en m dan na die hele dag stress de kooi open te zetten met een normale muizenval bij de opening zodat alsnog zn nek word gebroken, ik zal m lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:49 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ja, zo eentje waarbij de nek meteen wordt gebroken. Niet dat dat dier een halve dag in een kooi wordt gevangen, de hele tijs stress hebben tot jij terugkomt.
Ik laat weleens een niet-schoon bord staan ja soms, maar verder niks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef MarkyMarkx het volgende:
Voor iedere muis die ziet, moet je er 10 tellen. Muizen zijn nooit alleen. Je hebt dus een probleem.
Heb je een hond of kat waarvan de etensbak op de grond staat? Laat je zelf eten slingeren?
Dingen dichstoppen heeft totaal een geen zin, een muis propt zich door gaatje zo groot als een gemiddelde trouwring. En wat veel mensen niet weten is dat muizen recht tegen de muren omhoog lopen als deze een niet volledig glad opervlak hebben.
Dat ga je toch niet filmenquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef delano.888 het volgende:
Gatver, hebben we die ook in nl? Best zielig
Ik riep altijd dat ik zelf nooit een val zou zetten, maar nadat een mol mij 1500 euro had gekost aan 3 keer een nieuw gazon aanleggen, heb ik hem ook zo'n brute klem cadeau gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet filmenDaarom zei ik al koop alsjeblieft een diervriendelijke val en zet die neer als je thuis bent, zodra je weet dat hij er in zit laat hem dan buiten gewoon vrij.
Ik zou het filmen(met tegenzin), het beest zo snel mogelijk(en niet wreed) doden en daarna de boel op youtube zetten. Dan kunnen mensen tenminste weten wat ze doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet filmenDaarom zei ik al koop alsjeblieft een diervriendelijke val en zet die neer als je thuis bent, zodra je weet dat hij er in zit laat hem dan buiten gewoon vrij.
Cruel but effective.. Niet zo netjes, maarja. If everything else fails..quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef delano.888 het volgende:
Gatver, hebben we die ook in nl? Best zielig
Waarom wil je dat beest toch per see dood hebben?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:12 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik zou het filmen(met tegenzin), het beest zo sbel mogelijk(en niet wreed) doden en daarna de boel op youtube zetten. Dan kunnen mensen tenminste weten wat ze doen
Je kan m dr ook vast wel af halen met een of ander flesje uit de keukenkastquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:12 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik zou het filmen(met tegenzin), het beest zo snel mogelijk(en niet wreed) doden en daarna de boel op youtube zetten. Dan kunnen mensen tenminste weten wat ze doen
Kijk wel ff wat voor val ik vind..quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom wil je dat beest toch per see dood hebben?Man als TS een pijnloze muizenval koopt en neerzet zodra hij thuis is en hij hoort het beest er in lopen hij loopt naar beneden zet hem buiten in het gras, TS blij en muisje blij.
Ja, en dat muisje draait zich om en rent net zo hard weer naar binnen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom wil je dat beest toch per see dood hebben?Man als TS een pijnloze muizenval koopt en neerzet zodra hij thuis is en hij hoort het beest er in lopen hij loopt naar beneden zet hem buiten in het gras, TS blij en muisje blij.
Nee want asielzoekers moeten ze gewoon lekker terugsturen. Net als bijna alle andere.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, en dat muisje draait zich om en rent net zo hard weer naar binnen...
Jij bent zeker ook iemand die vindt dat asielzoekers met vluchtgedrag niet gevangen gehouden moeten worden "omdat ze er niets aan kunnen doen?"
Misschien een verre vergelijking, maar volgens mij zit ik on the money.
Hmm ok, ik zat er blijkbaar naastquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want asielzoekers moeten ze gewoon lekker terugsturen. Net als bijna alle andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |