Mooi, mooi, mooi.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef ItaloDancer het volgende:
1e etappe Vuelta a Castilla y León
1. Bos
2. Brown
3. Urtasun
Bosquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Bos
2. Brown
3. Urtasun
Nuyens, Martens, Freire en Tankink volgens mij.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef marcodej het volgende:
Een stuk of vier Rabo's weggesprongen uit het peleton nu...
Martens zit bij Glibert.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef knep het volgende:
[..]
Nuyens, Martens, Freire en Tankink volgens mij.
Ik denk dat ze vooral het groepje Gilbert terug willen pakken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef Wombcat het volgende:
In het peloton nu QS op kop. Die geloven er niet zo in dat de kop wegblijft.
Lijkt me niet, in een koers als de Gold Race heeft hij nog nooit wat laten zien. Gesink kopman daar, en Freire en Nuyens een vrije rol.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef marcodej het volgende:
Martens schaduwkopman voor Rabo in de Gold Race? Op basis van zn prestaties dit seizoen verdient hij dat en kan hij het ook wel denk ik.
Dat zal wel. Maar als ze 't nu terugbrengen, dan gaat vervolgens de volgende Rabo weg. Die zitten nu ideaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral het groepje Gilbert terug willen pakken.
En dan? Het is nog maar 15km...quote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar als ze 't nu terugbrengen, dan gaat vervolgens de volgende Rabo weg. Die zitten nu ideaal.
Maar die gaan geen 2 minuten meer goed maken in de laatste ronde. Ik denk dat het voor die drie vooraan is.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar als ze 't nu terugbrengen, dan gaat vervolgens de volgende Rabo weg. Die zitten nu ideaal.
Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar die gaan geen 2 minuten meer goed maken in de laatste ronde. Ik denk dat het voor die drie vooraan is.
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef marcodej het volgende:
De drie vooraan zitten wel stikkapot...
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef maril het volgende:
Zit "gedwongen"naar sporza te kijken maar die maken ook fouten met het noemen van namen van renners . Het verbaasd men toch altijd dat gezeur van de sporza liefhebbers op de kritiek op de NOS , Herbert Mart en Maarten, tis kennelijk gewoon moeilijk om het meteen te zien in zo'n hokje.
je bent niet de enigequote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef maril het volgende:
Zit "gedwongen"naar sporza te kijken maar die maken ook fouten met het noemen van namen van renners . Het verbaasd men toch altijd dat gezeur van de sporza liefhebbers op de kritiek op de NOS , Herbert Mart en Maarten, tis kennelijk gewoon moeilijk om het meteen te zien in zo'n hokje.
quote:thijsal
Wanneer zal @Vannieuwkerke door hebben dat niet Rob Ruijgh maar Wout Poels op kop rijdt?! about 1 hour ago via UberTwitter
ze hadden het bv snel door dat het nuyens was die de stoep nam aan de linkerkant, een paar ronden voor het einde. aan de stijl van renners kunnen ze hen herkennen. dat kun je echt niet van die sukkels van nos zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef maril het volgende:
Dan had hij in ieder geval de sprint voor de overwinning verloren. Ze waren gewoon veel te inflexibel in hun strategie vandaag. Dat Gilbert ook een fout maakt doet daar niet aan af.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:42 schreef TheArt het volgende:
Met de tactiek van Rabo was echt niet veel mis. De grootste fout komt op het conto van Gilbert. Als Martens had meegeholpen en hij werd verslagen in de sprint door Gilbert dan had iedereen weer gemekkerd dat hij zich nooit zo naar de slachtbank had moeten laten rijden. Gilbert was gewoon weer zijn onstuimige zelve en verkwanselt daarmee zijn eigen kansen. Was gewoon lekker met dat groepje van 15 gaan ronddraaien.
misschien waren ze toch te veel met de agr bezig, en het niet goed kennen van het parcours zal denk ik ook meespelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dan had hij in ieder geval de sprint voor de overwinning verloren. Ze waren gewoon veel te inflexibel in hun strategie vandaag. Dat Gilbert ook een fout maakt doet daar niet aan af.
Hulde, die heeft een goede keus gemaakt met Cervelo volgens mij.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Bos
2. Brown
3. Urtasun
toen het peleton op het circuit kwam was de voorsprong 8 minuten 40. ze hebben het parcours toch onderschat en is de voorsprong veel te veel gebleken.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lokale rondje hebben ze 6 keer gereden, dan is gebrek aan parcourskennis nauwelijks een argument. Nou ja, helemaal geen argument.
Verder maakt het niet echt uit of ze in de achtergrond hadden samengewerkt of niet, ze waren toch te laat gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |