quote:Maandag 16-8 Ploegenpresentatie Steenwijk(NL)
Dinsdag 17-8 Proloog Steenwijk(NL) 5 km
Woensdag 18-8 1e etappe Steenwijk(NL) - Rhenen(NL) 177 km
Donderdag 19-8 2e etappe Rucphen(NL) - Ardooie(B) 210 km
Vrijdag 20-8 3e etappe Ronse(B) - Ronse(B) 187 km
Zaterdag 21-8 4e etappe St-Lievens-Houtem(B) - Roermond(NL) 212 km
Zondag 22-8 5e etappe Roermond(NL) - Sittard(NL) 208 km
Maandag 23-8 6e etappe Bilzen(B) - Heers(B) 205 km
Dinsdag 24-8 Individuele tijdrit Genk(B) - Genk(B) 16,5 km
het ging ze om de leiderstrui en dat is wel geluktquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:12 schreef Sautor het volgende:
Cofidis had het flink verpruts, ze zaten met 3 man vooraan in een kopgroep van 5En dan 3-4 en 5 worden.
Wat ik zo gezien heb zijn er twee potentiele sprinten. De laatste etappe zal met dat stukje bergop toch wel uitmonden in een wegspringer voor het klassement.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Theo Bos rijdt Vuelta a Castilla y León, kan daar denk ik wel een paar ritjes pakken.
Cancellara? Ik zou het niet doen, hij zit nu goed op zijn plek.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Leukemans: "Interesse van andere wielerploeg"
Wie zou hij bedoelen?
Waarschijnlijk omdat Steegmans en Dehaes zo'n succesverhalen waren.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Pozzato? Katusha/Tchmil wilde al meer Belgen gaan binnenhalen
Ik weet het niet, ik krijg juist het gevoel dat het niet Quick-Step is.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:03 schreef Sautor het volgende:
Waar zitten Boonen en Devolder en waar komt Nuyens vandaan?
Zo kan je het ook lezen. Dan zal het wel een ploeg zijn met een goede kopman voor het werkt dat er nu aankomt. Ik denk niet dat ze hem bij Omega Pharma gaan terughalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik krijg juist het gevoel dat het niet Quick-Step is.
Cancellara is zelf nog geeneens zeker van een plekje volgend jaar lijkt me (naja wel verzekert, maar nog niet waar zeg maar)quote:Op woensdag 14 april 2010 11:58 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Cancellara? Ik zou het niet doen, hij zit nu goed op zijn plek.
Boonen natuurlijk Devolder is volgend jaar weg evenals Weylandts en Chavanel kan de verwachting ook niet inlossen in het eendagswerkquote:Op woensdag 14 april 2010 11:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Leukemans: "Interesse van andere wielerploeg"
Wie zou hij bedoelen?
Leukemans is toch veel meer een man voor LBL, AGR etc?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Beregd het volgende:
Voor PR en RvV zijn er bijzonder weinig renners die beter deden dan leukemans dus waarvoor hij als helper zou moeten dienen. Ik tel er maar twee eigenlijk.
Dacht ik ook al aan, maar is Leukemans een vriend van Devolder? En was Devolder nou sterker dan Leukemans de afgelopen weken?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:12 schreef Beregd het volgende:
maarreuh, devolder wou toch een ploeg rond zichzelf bouwen met vrienden
idd, ik bedoelde het eigenlijk ironischquote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, maar is Leukemans een vriend van Devolder? En was Devolder nou sterker dan Leukemans de afgelopen weken?
agr heeft hij al eens een ereplaats gereden, dus dat kan wel en daar heeft hij ook nog ambitiequote:Op woensdag 14 april 2010 12:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Leukemans is toch veel meer een man voor LBL, AGR etc?
quote:Modebewuste Filippo Pozzato inspireert Italiaanse federatie
Filippo Pozzato, deed het vorige zondag weer. De modebewuste Italiaan hobbelde door de Hel met nog eens een andere variant van de kampioenentrui die hij vorige zomer veroverde. Het reglementaire tricolore shirt, met groen, wit en rood netjes verdeeld over de hele oppervlakte, droeg hij alleen op het podium. Te klassiek, volgens Pippo. Hij probeerde voor zijn Katusha-team een wit shirt met grillige driekleurige band in Kremlin-motief, zoals zijn Russische collega Serguei Ivanov. Daarna een witte trui met een meer simpele tricolore bedrukking. Zondag verving hij dat wit pardoes door zwart. Alweer van geen kanten conform met het reglement. Een boete dan maar, zoals fantast Cipollini die destijds om de haverklap incasseerde? Niks daarvan. 'Pozzato maakt enorme publiciteit voor de Italiaanse kampioenentrui', stelt bondspresident Renato Di Rocco in Tuttosport. Meer zelfs: de federatie denkt er zowaar aan om zélf op de proppen te komen met een nieuw ontwerp. 'Dat zwart staat wel goed', mijmert Di Rocco. 'Ook voor renners die wat robuuster zijn van postuur.' Italianen...
quote:Gert Steegmans zegt af
De Ronde van Castilla-Leon moest vandaag de terugkeer van Gert Steegmans in het peloton betekenen. De Limburgse Monegask werd in Parijs-Nice opgeschept en neergesmakt door een venijnige windstoot en moest daarop als gevolg van een zware sleutelbeenbreuk zijn geliefde kasseiklassiekers missen. Na een operatie en de bijhorende revalidatie achtte de ploegleiding van RadioShack het moment rijp om opnieuw te koersen. 'Maar ik ben fysiek niet in orde', stelt Steegmans, die graag de Tour wil rijden.
Waar Steegmans nu wel zal herbeginnen is niet duidelijk. Hij staat alvast geprogrammeerd voor de Ronde van Romandië, die van start gaat op 27 april, de Ronde van Picardië en de Ronde van België. Via de Dauphiné of de Ronde van Zwitserland moet het daarna hopelijk richting Tour gaan.
Ook Denis Menchov, sedert de Ronde van Catalonië out met een hardnekkige allergie op de luchtwegen, maakt vandaag zijn rentree. Allicht nog niet als concurrent voor topfavoriet Alberto Contador. De Spanjaard gooide in extremis zijn programma om en liet de Ronde van het Baskenland schieten voor Castilla-Leon, waar hij won in 2007 en 2008. (JDS)
Rittenschema: 1ste rit: Belorado-Burgos (157,7 km), 2de rit: Burgos-Carrión de los Condes (209,9 km), 3de rit:León-Alto del Morredero (158,8 km), 4de rit: Ind.tijdrit in Ponferrada (15,1 km), 5de rit: Samos-Santiago de Compostella (176,1 km)
Weinig aandacht voor deze toch aardige wedstrijd hierquote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Reya het volgende:
Brabantse Pijl over een kwartier op Sporza.
Het deelnemersveld is dan ook weer niet je-van-het, bovendien is het een zonnige woensdag. Ergens zou het wel verdiend zijn als Kroon hem een keer weet te winnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef knep het volgende:
[..]
Weinig aandacht voor deze toch aardige wedstrijd hier.
Het is maar hoe je uitlegt dat je zonder dope niet meer met de besten naar boven kunt ...quote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef solaire het volgende:
Michael Rasmussen heeft blijkbaar ook Pfeiffer
Dat is ook wel zo, maar jouw bericht was het eerste over deze koers, ik had toch meer verwacht.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Het deelnemersveld is dan ook weer niet je-van-het, bovendien is het een zonnige woensdag. Ergens zou het wel verdiend zijn als Kroon hem een keer weet te winnen.
ze lopen nauwelijks inquote:Op woensdag 14 april 2010 16:03 schreef marcodej het volgende:
Het wordt nog lastig zat om ze terug te pakken.
In de Ronde van Turkije sowieso.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef knep het volgende:
De vluchters zullen het wel volhouden tot aan de streep.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef ItaloDancer het volgende:
1e etappe Vuelta a Castilla y León
1. Bos
2. Brown
3. Urtasun
Het verschil werd toch snel kleiner in de afgelopen ronde.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef knep het volgende:
De vluchters zullen het wel volhouden tot aan de streep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |