abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79900991
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:04 schreef francis998 het volgende:
gmmm...tja die uitknop..die heb ik nog niet kunnen vinden...ben wel dringend op zoek ernaar
Dus meestal zoek ik gewoon afleiding...en dan komt het na een tijd wel weer terug..maar dat raak ik gewend..en bij de psych nu...hebben we het iets meer over die terugkerende onderwerpen!.

Verder..formules.. .bak zelf ook niet veel van wiskunde, mede doordat mijn hoofd dan te snel gaat denken..en ik het zelf niet meer kan bijbenen..en op bepaald moment weet ik niet meer wat ik doe..

En het weer. Stelt me zwaar teleur, zou vandaag naar a'dam gaan, maar dat ging niet door...regent behoorlijk en om nou naar a'dam te gaan om zeiknat te worden..nee dank je.
DUs gaan we woe waarschijnlijk dan wordt het zo'n 18 graadjes..met zon
Lekker toch die regen zeker als je binnen zit.
Ik wil je wel helpen zoeken naar die uitknop
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79901175
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lekker toch die regen zeker als je binnen zit.
Ik wil je wel helpen zoeken naar die uitknop
hmm....nee ..niet prettig die regen..verveel me dood en kan niet naar a'dam en kan ook niet richting centrum wat sokken ruilen

En die uitknop zoeken..je mag me best wel helpen met het zoeken naar die knop..alleen het wordt wel lastig want hier in huis is het een zooitje
pi_79901545
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmm....nee ..niet prettig die regen..verveel me dood en kan niet naar a'dam en kan ook niet richting centrum wat sokken ruilen

En die uitknop zoeken..je mag me best wel helpen met het zoeken naar die knop..alleen het wordt wel lastig want hier in huis is het een zooitje
Gelukkig kan je nog fokken
Ik heb vandaag gewoon in thuisblijfdagje dus ik vind het niet erg dat het regend.

Dat is goed. Ik heb wel een vermoeden waar die knop zit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79901617
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig kan je nog fokken
Ik heb vandaag gewoon in thuisblijfdagje dus ik vind het niet erg dat het regend.

Dat is goed. Ik heb wel een vermoeden waar die knop zit
ja...hulde aan FOK

ow..enne waar zit die knop dan?
pi_79901685
oh jee
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79901812
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef francis998 het volgende:

[..]

ja...hulde aan FOK

ow..enne waar zit die knop dan?
Ik fok! dus ik besta

Ja dat zou jij wel willen weten he
14 SHADES OF GREY
pi_79901817
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef Autidude het volgende:
oh jee
wat is er auti?
pi_79901947
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:32 schreef francis998 het volgende:

[..]

wat is er auti?
Weet ik eigenlijk niet, kwam er net achter dat ik een euh, heer ben
pi_79902019
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:35 schreef Autidude het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet, kwam er net achter dat ik een euh, heer ben

Dit vraagt om verdere uitleg
14 SHADES OF GREY
pi_79902132
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dit vraagt om verdere uitleg
Het komt er op neer dat ik er nu niet meer op in ga
pi_79902163
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Autidude het volgende:

[..]

Oke
14 SHADES OF GREY
pi_79902786
Ik kan zo de politiek in, jonguh
pi_79902831
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef Autidude het volgende:
Ik kan zo de politiek in, jonguh
Ik zeg doen Welke partij had je ingedachten? Of ga je een eigen partij oprichten?
14 SHADES OF GREY
pi_79903120
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zeg doen Welke partij had je ingedachten? Of ga je een eigen partij oprichten?
Dat is bij mij dus echt 50/50 heh.. ik wil niet zo openbaar namelijk. Onherkenbaar.
Maar misschien moet het ook wel, het is veel werk maar met goede inzet is er zeker weten nog een
groep te vormen ook. Mede dankzij internet.
Maar het is echt heel veel werk hoor. Ik heb wel vaak gedacht aan gemeenteraad, misschien dat ik dat ook nog wel ga doen of proberen.

En qua huidige partijen ben ik echt helemaal de weg kwijt, ik weet niet eens meer of ik ga stemmen.. ik heb ook nooit gestemd. Ik had hoop maar ik zie nu zoveel shit, ik moet het nog maar zien al die campagnes en de praatjes. Maar ik vind het stuk voor stuk vreselijke mensen, en dat komt ook omdat ik heel rebels ben en ik een hoop van die kromme dingen echt spuug en spuugzat ben. Want ze leveren zelfs dus helemaal niets in en bla bla.. je kan er uren over doorgaan..

Toppunt vind ik nog dat er laffaards zijn die plotseling een gezin hebben en gewoon naar huis gaan.
Maar dat is allemaal een hele discussie en verschillende meningen..

Het is misschien schokkend, maar ik vind een vorm van communisme lang zo gek nog niet.
En dan dat gelul over links en rechts.. ik weet niet eens wat ik ben.. want ik ben gewoon mens en zit echt in het midden.. ik kan niet kiezen, net als met die tests.. er bestaat geen links of rechts.. mensen moeten gewoon normaal doen!
pi_79903250
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat is bij mij dus echt 50/50 heh.. ik wil niet zo openbaar namelijk. Onherkenbaar.
Maar misschien moet het ook wel, het is veel werk maar met goede inzet is er zeker weten nog een
groep te vormen ook. Mede dankzij internet.
Maar het is echt heel veel werk hoor. Ik heb wel vaak gedacht aan gemeenteraad, misschien dat ik dat ook nog wel ga doen of proberen.

En qua huidige partijen ben ik echt helemaal de weg kwijt, ik weet niet eens meer of ik ga stemmen.. ik heb ook nooit gestemd. Ik had hoop maar ik zie nu zoveel shit, ik moet het nog maar zien al die campagnes en de praatjes. Maar ik vind het stuk voor stuk vreselijke mensen, en dat komt ook omdat ik heel rebels ben en ik een hoop van die kromme dingen echt spuug en spuugzat ben. Want ze leveren zelfs dus helemaal niets in en bla bla.. je kan er uren over doorgaan..

Toppunt vind ik nog dat er laffaards zijn die plotseling een gezin hebben en gewoon naar huis gaan.
Maar dat is allemaal een hele discussie en verschillende meningen..

Het is misschien schokkend, maar ik vind een vorm van communisme lang zo gek nog niet.
En dan dat gelul over links en rechts.. ik weet niet eens wat ik ben.. want ik ben gewoon mens en zit echt in het midden.. ik kan niet kiezen, net als met die tests.. er bestaat geen links of rechts.. mensen moeten gewoon normaal doen!
Er is wel links en rechts.
Links= zorgen dat iedereen in de maatschappij een fatsoenlijk leven kan hebben.
Rechts= Iedereen moet zelf maar zien te regelen dat het een fatsoenlijk leven kan hebben.

Verder zijn politici gewoon leugenaars
14 SHADES OF GREY
pi_79903760
Volgen jullie het autismedag topic? Yvonne heeft een mooie post geplaatst
pi_79903864
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef Autidude het volgende:
Nee ik zal eens gaan kijken
14 SHADES OF GREY
pi_79906507
Net naar de stad, een en al regen en hagel Ben ik net thuis, is het droog en schijnt de zon
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:03:59 #194
295984 Demise
I saw you look away
pi_79906796
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En in het hoger onderwijs zelf formules afleiden, is nog veel leuker hoor
Dat vind ik dus oprecht leuk. Ik ben over het algemeen niet zo creatief, haat aan knutselen, tekenen en alles wat je met je handen moet 'maken', maar ik kan erg creatief technisch nadenken. Voordat ik echt gemotiveerd of geïnteresseerd ben, moet ik uitgedaagd worden. Het moet moeilijk zijn. Dan pas doe ik mijn best. Zelfde met combineren, dat vind ik de leukste opgaves.
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Autidude het volgende:

[..]

Oeh! Ik geloof dat ik 'm snap...
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79906924
Ik snapte 'm al bij de reactie van Autidude
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:19:30 #196
295984 Demise
I saw you look away
pi_79907274

Zucht. Eigenlijk verveel ik me dood. Morgen en overmorgen heb ik wel afspraken gepland, maar vandaag niets en daardoor kijk ik nu steeds vooruit in plaats van nu iets te gaan doen.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:30:57 #197
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79907618
Nou het schiet weer op met het topic. Net ff bijgelezen maar heb eigenlijk weinig bij dragen behalve een twitterreport.

[twitter]
Net ff gewerkt en nog geleerd. Nu eten, leren en straks naar 'n vriend.
[/twitter]
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79909219
Ik snap er niks van mbt Autidude.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:45:48 #199
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79909920
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef Autidude het volgende:
Welk topic?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:52:47 #200
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79910103
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: