Lekker toch die regenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:04 schreef francis998 het volgende:
gmmm...tja die uitknop..die heb ik nog niet kunnen vinden...ben wel dringend op zoek ernaar![]()
Dus meestal zoek ik gewoon afleiding...en dan komt het na een tijd wel weer terug..maar dat raak ik gewend..en bij de psych nu...hebben we het iets meer over die terugkerende onderwerpen!.
Verder..formules...bak zelf ook niet veel van wiskunde, mede doordat mijn hoofd dan te snel gaat denken..en ik het zelf niet meer kan bijbenen..en op bepaald moment weet ik niet meer wat ik doe..
![]()
En het weer. Stelt me zwaar teleur, zou vandaag naar a'dam gaan, maar dat ging niet door...regent behoorlijk en om nou naar a'dam te gaan om zeiknat te worden..nee dank je.
DUs gaan we woe waarschijnlijk dan wordt het zo'n 18 graadjes..met zon![]()
hmm....nee ..niet prettig die regen..verveel me doodquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker toch die regenzeker als je binnen zit.
Ik wil je wel helpen zoeken naar die uitknop
Gelukkig kan je nog fokkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm....nee ..niet prettig die regen..verveel me dooden kan niet naar a'dam en kan ook niet richting centrum wat sokken ruilen
![]()
En die uitknop zoeken..je mag me best wel helpen met het zoeken naar die knop..alleen het wordt wel lastig want hier in huis is het een zooitje![]()
ja...hulde aan FOKquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog fokken![]()
Ik heb vandaag gewoon in thuisblijfdagje dus ik vind het niet erg dat het regend.![]()
Dat is goed. Ik heb wel een vermoeden waar die knop zit
Ik fok! dus ik bestaquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef francis998 het volgende:
[..]
ja...hulde aan FOK![]()
ow..enne waar zit die knop dan?
Weet ik eigenlijk niet, kwam er net achter dat ik een euh, heer benquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:35 schreef Autidude het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, kwam er net achter dat ik een euh, heer ben![]()
quote:
Okequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik er nu niet meer op in ga
Ik zeg doenquote:
Dat is bij mij dus echt 50/50 heh.. ik wil niet zo openbaar namelijk. Onherkenbaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doenWelke partij had je ingedachten? Of ga je een eigen partij oprichten?
Er is wel links en rechts.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus echt 50/50 heh.. ik wil niet zo openbaar namelijk. Onherkenbaar.
Maar misschien moet het ook wel, het is veel werk maar met goede inzet is er zeker weten nog een
groep te vormen ook. Mede dankzij internet.
Maar het is echt heel veel werk hoor. Ik heb wel vaak gedacht aan gemeenteraad, misschien dat ik dat ook nog wel ga doen of proberen.
En qua huidige partijen ben ik echt helemaal de weg kwijt, ik weet niet eens meer of ik ga stemmen.. ik heb ook nooit gestemd. Ik had hoop maar ik zie nu zoveel shit, ik moet het nog maar zien al die campagnes en de praatjes. Maar ik vind het stuk voor stuk vreselijke mensen, en dat komt ook omdat ik heel rebels ben en ik een hoop van die kromme dingen echt spuug en spuugzat ben. Want ze leveren zelfs dus helemaal niets in en bla bla.. je kan er uren over doorgaan..
Toppunt vind ik nog dat er laffaards zijn die plotseling een gezin hebben en gewoon naar huis gaan.
Maar dat is allemaal een hele discussie en verschillende meningen..
Het is misschien schokkend, maar ik vind een vorm van communisme lang zo gek nog niet.
En dan dat gelul over links en rechts.. ik weet niet eens wat ik ben.. want ik ben gewoon mens en zit echt in het midden.. ik kan niet kiezen, net als met die tests.. er bestaat geen links of rechts.. mensen moeten gewoon normaal doen!
Nee ik zal eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef Autidude het volgende:
Volgen jullie het autismedag topic? Yvonne heeft een mooie post geplaatst
Dat vind ik dus oprecht leuk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En in het hoger onderwijs zelf formules afleiden, is nog veel leuker hoor
Oeh! Ik geloof dat ik 'm snap...quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik er nu niet meer op in ga
Welk topic?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:26 schreef Autidude het volgende:
Volgen jullie het autismedag topic? Yvonne heeft een mooie post geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |