Die is er al voor vrouwen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef Gestiech het volgende:
Geweldig, deze dag. Ik wil een emotionele-labiliteitdag.
Inderdaad meerder dagen soms zelfsquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die is er al voor vrouwen.
Elke maand.
En mannen kunnen zich daar niet in inleven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad meerder dagen soms zelfs
Mooi stukje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef yvonne het volgende:
http://koopeendagboek.blo(...)istische-jongen.html
Soms lijken hulpverleners net leraren, altijd maar de les wijzen. Alsof iemand zelf niet kan beslissenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi stukje.
Af en toe vind ik het wat hard wat er hier op R&P gezegd wordt, maar nog erger wordt het wanneer een hulpverlener dat doet. Zij hebben er immersch voor doorgeleerd vinden ze.
Nee dat kan je natuurlijk zelf niet omdat je wat mankeerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:23 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Soms lijken hulpverleners net leraren, altijd maar de les wijzen. Alsof iemand zelf niet kan beslissen
Idd, van die typische hulperleners. Ach, ze weten niet beter denk ik wel eens. Altijd dat opdringere en kinderachtige gedrag van hun.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:23 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Soms lijken hulpverleners net leraren, altijd maar de les wijzen. Alsof iemand zelf niet kan beslissen
stoornis, geen ziektequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:13 schreef Amos_ het volgende:
Autisme is als ziekte echt ontzettend breed met zoveel verschillende gradaties![]()
Voor een leek maakt dat geen verschilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |