abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79896906
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:14 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja en dat in combinatie met dat ik het heel goed wil doen en zo eerlijk mogelijk omdat ik weet dat het heel belangrijk is. Maar dan wil ik dus een te persoonlijk of individueel antwoord/hokje, zit ik tussen a en b in zeg maar, en dan kan ik zelf niet zo goed kiezen en dan kan ik nog kwaad worden ook.. want dan moet ik iets kiezen waar ik niet achter sta. Maar zij begreep het meteen en zo zijn we er wel uit gekomen, het heeft alleen extra tijd gekost.

Edit; zonder hulp zou elke vraag bijna een studie worden.. dan duurt het echt lang
Perfectionisme. Veel mensen van ons soort hebben daar last van.
pi_79898211
perfectionisme, hoef je me niet over te praten. Ik ben er zelf een van. En dat is niet altijd makkelijk.
Vooral kwa studie, ik verlies vaak onnodig veel tijd doordat ik niet tevreden ben met het resultaat en weer opnieuw begin.

Laatst een project voor administraite, waarin je een soort plan voor een bedrijf moest opstellen in een groep van 4. Nou..ik vondt het werk van anderen dusdanig laag,(2 kantjes voor ruim 4 onderdelen) dat ik het zelf ben gaan hermaken, tot diep in de nacht bezig geweest, met als resultaat een prima plan. En de anderen maar een beetje meeliften...maar tijdens de presentatie werd er wel duidelijk wie het meeste werk had verricht.

Maar zoals hierboven...het kan een gigantisch energie en tijdvreten zijn!
pi_79898658
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef francis998 het volgende:
perfectionisme, hoef je me niet over te praten. Ik ben er zelf een van. En dat is niet altijd makkelijk.
Vooral kwa studie, ik verlies vaak onnodig veel tijd doordat ik niet tevreden ben met het resultaat en weer opnieuw begin.

Laatst een project voor administraite, waarin je een soort plan voor een bedrijf moest opstellen in een groep van 4. Nou..ik vondt het werk van anderen dusdanig laag,(2 kantjes voor ruim 4 onderdelen) dat ik het zelf ben gaan hermaken, tot diep in de nacht bezig geweest, met als resultaat een prima plan. En de anderen maar een beetje meeliften...maar tijdens de presentatie werd er wel duidelijk wie het meeste werk had verricht.

Maar zoals hierboven...het kan een gigantisch energie en tijdvreten zijn!
Ja, het vreet heel veel energie Ik ben er ook vaak op kapot gelopen
pi_79898935
Daar heb ik dan weer geen last van. Ik ben eerder gemakzuchtig. Net genoeg doen om een voldoende te halen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79899011
Heeft wel zijn voordelen, Tijn
pi_79899253
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
Daar heb ik dan weer geen last van. Ik ben eerder gemakzuchtig. Net genoeg doen om een voldoende te halen.
Meestal is dat ook wel mijn motivatie. Daarom had ik op mijn rapport meestal 5.5 a 6... en hooguit een 7 voor duits en een 8...voor frans. Maar dat zijn vakken waar ik nooit moeite voor heb gedaan..en frans nog minder..is heel erg vergelijkbaar met spaans.

Maar de tussen raporten intereseeerden me geen ruk..zolang ik eindcijfer een 6 had.
Zo ook op de studie waar ik in 't buitenland mee begonnen was, daar kreeg je begin van het jaar van ieder vak hoe je je eindcijfer kon berekenen..en tussendoor berekende ik de eindcijfer altijd..en als ik uiteindelijk als laatste een 1 kon halen en toch een voldoende staan voor het vak gingen de boeken voor de rest van het jaar de kast in

Mischien niet de beste motivatie maar het gaater bij mij niet over hoe ik het haal, maar dat ik het haal
pi_79899480
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef francis998 het volgende:

[..]

Meestal is dat ook wel mijn motivatie. Daarom had ik op mijn rapport meestal 5.5 a 6... en hooguit een 7 voor duits en een 8...voor frans. Maar dat zijn vakken waar ik nooit moeite voor heb gedaan..en frans nog minder..is heel erg vergelijkbaar met spaans.

Maar de tussen raporten intereseeerden me geen ruk..zolang ik eindcijfer een 6 had.
Zo ook op de studie waar ik in 't buitenland mee begonnen was, daar kreeg je begin van het jaar van ieder vak hoe je je eindcijfer kon berekenen..en tussendoor berekende ik de eindcijfer altijd..en als ik uiteindelijk als laatste een 1 kon halen en toch een voldoende staan voor het vak gingen de boeken voor de rest van het jaar de kast in

Mischien niet de beste motivatie maar het gaater bij mij niet over hoe ik het haal, maar dat ik het haal
Dat was bij mij niet zo. Bij wiskunde snapte ik er zo weinig van dat ik niet meer de motivatie had om er nog maar iets aan te doen. Ik was de leraar al bij stap 1 kwijt. Dus dan haak ik af.
En aangezien bij bijna alle andere vakken die ik op het MLO had veel wiskunde kwam kijken. Ik snapte de theorie wel maar kon die theorie niet toepassen in de berekeningen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79899661
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat was bij mij niet zo. Bij wiskunde snapte ik er zo weinig van dat ik niet meer de motivatie had om er nog maar iets aan te doen. Ik was de leraar al bij stap 1 kwijt. Dus dan haak ik af.
En aangezien bij bijna alle andere vakken die ik op het MLO had veel wiskunde kwam kijken. Ik snapte de theorie wel maar kon die theorie niet toepassen in de berekeningen
Dan vind ik het toch knap dat je het wel gehaald hebt.....
pi_79899753
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, het vreet heel veel energie Ik ben er ook vaak op kapot gelopen
24/7 en ik kan het niet uitzetten. Maar vannacht ging het goed! Ik heb 6,5 uur geslapen!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_79899798
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan vind ik het toch knap dat je het wel gehaald hebt.....
Euh ja dat is eigenlijk best knap ja.
Wat bij vooral een probleem is dat ik als ik meerdere formules door elkaar moet gebruiken ik het dan niet meer snap. Ik vind een formule toepassen al lastig laat staan 2.
14 SHADES OF GREY
pi_79899907
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:23 schreef Autidude het volgende:

[..]

24/7 en ik kan het niet uitzetten.
Dat is ook erg lastig. Ik kan dingen ook slecht los laten..... Piekeren is ook lastig uit te zetten.
quote:
Maar vannacht ging het goed! Ik heb 6,5 uur geslapen!
Harstikke mooi. Ik hoop dat dit een goed begin voor je is..
pi_79899937
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Euh ja dat is eigenlijk best knap ja.
Wat bij vooral een probleem is dat ik als ik meerdere formules door elkaar moet gebruiken ik het dan niet meer snap. Ik vind een formule toepassen al lastig laat staan 2.
En in het hoger onderwijs zelf formules afleiden, is nog veel leuker hoor
pi_79899956
ik had 30, wat mijn vermoeden bevestigd dat ik gewoon net wat meer heb dat het net lastig wordt, maar niet genoeg voor een ekte auti

en ja, frauderen is echt een stuk taart (a piece of cake ) maar ik heb m echt eerlijk ingevuld hoor!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_79899965
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En in het hoger onderwijs zelf formules afleiden, is nog veel leuker hoor
Dat gaat mij niet lukken
14 SHADES OF GREY
pi_79899976
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Perfectionisme. Veel mensen van ons soort hebben daar last van.
Ik niet

Dus wel
pi_79900064
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is ook erg lastig. Ik kan dingen ook slecht los laten..... Piekeren is ook lastig uit te zetten.
[..]

Harstikke mooi. Ik hoop dat dit een goed begin voor je is..
piekeren...is echt vervelend. Vooral omdat ik dan iig overdag er niks van merk..maar als ik dan 's avonds in mijn bed ligt...gaat pieker modus vanzelf aan
En dan pieker ik over van alles...totdat ik het niet meer uithou..en maar ff opsta en een kop thee ofzo drink..want ik ben echt goed in piekeren
pi_79900111
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

piekeren...is echt vervelend. Vooral omdat ik dan iig overdag er niks van merk..maar als ik dan 's avonds in mijn bed ligt...gaat pieker modus vanzelf aan
En dan pieker ik over van alles...totdat ik het niet meer uithou..en maar ff opsta en een kop thee ofzo drink..want ik ben echt goed in piekeren
Heel herkenbaar Zit er geen uitknop op je hersens
14 SHADES OF GREY
pi_79900163
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat gaat mij niet lukken
Maar is is ook genoeg hoger onderwijs, waarin je dit niet hoeft hoor.
pi_79900202
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar is is ook genoeg hoger onderwijs, waarin je dit niet hoeft hoor.
Maar wel in de richting die ik wil
En zorg en onwelzijn dat is niet aan mij besteed.
Wat voor richtingen zijn er nog meer dan?
14 SHADES OF GREY
pi_79900231
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

Zeker. Vooral 's-avonds en nachts is dat irritant. Het is heel lastig om dat uit te krijgen. Ik heb zo vaak onderwerpen , en dat kan ik lastig loslaten.
pi_79900252
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik niet

Dus wel
Jij bent op dat gebied wel een echte denk ik

Ik baal trouwens wel van dit slechte weer
pi_79900314
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jij bent op dat gebied wel een echte denk ik

Ik niet Laat het maar regenen ik hoef vandaag toch nergens meer naartoe
14 SHADES OF GREY
pi_79900608
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik niet

Dus wel
Maar jij bent volgens mij ook wel heel goed
weet je, eerst dacht ik zo.. Juup? die heb ik meer gezien ofzo.. komt door die ©
Want ik lees al heel lang op Fok! al jaren. Maar ook de kleur blauw.
Dat is ook dat autypische beelddenken van mij Maar jij bent gewoon dezelfde
1 van de allereerste Fokkers
pi_79900638
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:44 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik wou lekker fietsen vandaag.. echt een paar uur lang, zo lang mogelijk.
Morgen is het ook slecht weer
pi_79900861
gmmm...tja die uitknop..die heb ik nog niet kunnen vinden...ben wel dringend op zoek ernaar
Dus meestal zoek ik gewoon afleiding...en dan komt het na een tijd wel weer terug..maar dat raak ik gewend..en bij de psych nu...hebben we het iets meer over die terugkerende onderwerpen!.

Verder..formules.. .bak zelf ook niet veel van wiskunde, mede doordat mijn hoofd dan te snel gaat denken..en ik het zelf niet meer kan bijbenen..en op bepaald moment weet ik niet meer wat ik doe..

En het weer. Stelt me zwaar teleur, zou vandaag naar a'dam gaan, maar dat ging niet door...regent behoorlijk en om nou naar a'dam te gaan om zeiknat te worden..nee dank je.
DUs gaan we woe waarschijnlijk dan wordt het zo'n 18 graadjes..met zon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')