Zie post iconquote:
Verschrikkelijke gast iddquote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die gevallen Advocaat.
Wat een enge man.
Ik had het ook het gevoel alsof mevrouw puur door emotie doordrenkt was.quote:Op maandag 5 april 2010 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben het niet met de CU eens, maar Edje Anker maakte een beter punt dan Van Gaal.
Dion Bartels moet wel een keer moe worden.quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die gevallen Advocaat.
Wat een enge man.
Steve Jobs bedient zich dan ook van PR-stunts. Hij zit er niet om het zijn klanten aangenaam te maken...quote:Op maandag 5 april 2010 23:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Die aangekondigde verbetering van de mobiele lay-out schiet helaas niet erg op
Bestond er maar de mogelijkheden om reacties van jouw kant te blokkeren. Zowat bij elke uitzending hoor ik niets anders dan gekanker. De inhoud ontbreek in al je reacties.quote:
Iddquote:Op maandag 5 april 2010 23:46 schreef marcodej het volgende:
Pfff, maakt Anker een mooi slotpleidooi en misbruikt Van Gaal het voor een banaal verkooppraatje.
Neem lekker een FOK!abo. Heeft FOK! ook nog wat aan.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bestond er maar de mogelijkheden om reacties van jouw kant te blokkeren. Zowat bij elke uitzending hoor ik niets anders dan gekanker. De inhoud ontbreek in al je reacties.
Trigger-happy war-minded Amerikanen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:35 schreef TNA het volgende:
Misselijkmakend, wat een walgelijke klootzakken
Ik begrijp eerlijk gezegd ook nog steeds niet waarom je kijkt als je alleen maar klaagt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neem lekker een FOK!abo. Heeft FOK! ook nog wat aan.
Eens...ik snap dat ook niet echt.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef B-612 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in hoe je tegen het plan van Anker kan zijn. Een bekeuring moet pijn doen, zo simpel is het. Wil je als "rijke" niet méér betalen, dan hou je je aan de verkeersregels. Ook dat is niet al te moeilijk te bedenken.
Je moet het hele filmpje eens zien. Opmerkingen als ''come on, let us shoot'' vliegen je om de oren.quote:
Mag ik dat zelf bepalen? Of moet iedereen maarquote:Op maandag 5 april 2010 23:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd ook nog steeds niet waarom je kijkt als je alleen maar klaagt.
Eens. Ik begrijp wel dat je tegen progressieve belastingheffing kunt zijn omdat je dan wordt 'gestraft' voor hard werken (kort door de bocht), maar dit is gewoon een kwestie van boetes die iedereen moeten raken.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef B-612 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in hoe je tegen het plan van Anker kan zijn. Een bekeuring moet pijn doen, zo simpel is het. Wil je als "rijke" niet méér betalen, dan hou je je aan de verkeersregels. Ook dat is niet al te moeilijk te bedenken.
Probleem is dat ie het totaal niet weet over te brengen. Als ie dat wel kon, kreeg ie ook mensen mee.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef B-612 het volgende:
Ik ben voor inkomensafhankelijke boetes, alleen had Anker het toch niet bij het rechte eind. De functie of het doel van een boete is niet om de overtreders pijn te doen of ter preventie, maar om de 'schade' die de gemeenschap lijdt doordat er een regel wordt overtreden te compenseren.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef B-612 het volgende:
Idd, echt genantquote:Op maandag 5 april 2010 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet het hele filmpje eens zien. Opmerkingen als ''come on, let us shoot'' vliegen je om de oren.
Nee, kritisch zijn is goed, maar waarom zou je naar een programma kijken als je op alles kotst, om dat vervolgens in het topic te posten? Ik kan Harry Mens en zijn gasten niet uitstaan, dus kijk ik niet. Ik kan P&W vaak wel waarderen, dus kijk ik wel.quote:Op maandag 5 april 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mag ik dat zelf bepalen? Of moet iedereen maarover iedereen doen?
Inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, kritisch zijn is goed, maar waarom zou je naar een programma kijken als je op alles kotst, om dat vervolgens in het topic te posten? Ik kan Harry Mens en zijn gasten niet uitstaan, dus kijk ik niet. Ik kan P&W vaak wel waarderen, dus kijk ik wel.
Ik moet altijd smullen als een patserige zakenman in Finland met 250 over de snelweg vliegt en daarna fiks wat centen moet afdragen aan de politie.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef B-612 het volgende:
Ik zie eigenlijk niet in hoe je tegen het plan van Anker kan zijn. Een bekeuring moet pijn doen, zo simpel is het.
Kon beter inderdaad...quote:Op maandag 5 april 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probleem is dat ie het totaal niet weet over te brengen. Als ie dat wel kon, kreeg ie ook mensen mee.
Eens.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef B-612 het volgende:
Programma's kijken om je te ergeren kan ook leuk zijn. Ik keek Business Class een aantal jaar geleden vaak met wat vrienden, een jointje en een biertje, juist om te irriteren (en te lachen om al die onnozelheid).quote:Op maandag 5 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, kritisch zijn is goed, maar waarom zou je naar een programma kijken als je op alles kotst, om dat vervolgens in het topic te posten? Ik kan Harry Mens en zijn gasten niet uitstaan, dus kijk ik niet. Ik kan P&W vaak wel waarderen, dus kijk ik wel.
Ik kan veel gasten bij P&W ook waarderen en vaak in dezelfde uitzending een aantal gasten niet. En juist daarover wordt gepost. Dat doe ik niet alleen; da's ook bij anderen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
[..]
True, maar ik neem aan dat jullie toen niet avond op avond het topic opzochten om te zeiken over iedereenquote:Op maandag 5 april 2010 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Programma's kijken om je te ergeren kan ook leuk zijn. Ik keek Business Class een aantal jaar geleden vaak met wat vrienden, een jointje en een biertje, juist om te irriteren (en te lachen om al die onnozelheid).
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, maar het Amerikaanse leger moet verantwoordelijk gesteld worden voor het excessieve geweld dat ze gebruiken tegen onschuldige burgers.quote:Op maandag 5 april 2010 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet het hele filmpje eens zien. Opmerkingen als ''come on, let us shoot'' vliegen je om de oren.
Ik vind jou t.o.v. anderen hier bovengemiddeld negatief.quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan veel gasten bij P&W ook waarderen en vaak in dezelfde uitzending een aantal gasten niet. En juist daarover wordt gepost. Dat doe ik niet alleen; da's ook bij anderen.
Da's waar...maar dat was rond 2002, en toen was ik pas net lid van Fokquote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef TNA het volgende:
[..]
True, maar ik neem aan dat jullie toen niet avond op avond het topic opzochten om te zeiken over iedereen
Hogere boetes voor negatieve mensenquote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Da's waar...maar dat was rond 2002, en toen was ik pas net lid van Fok![]()
Maar ja joh, 't is een forum..live and let live
Da's dan jammer. Ik ben wellicht wat uitgesprokener dan anderen, maar dat boeit me eerlijk gezegd weinig.quote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind jou t.o.v. anderen hier bovengemiddeld negatief.
Die vent van adel trouwens! Niet te gelovenquote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Hogere boetes voor negatieve mensen [ afbeelding ]
Je kijkt wél vrolijkquote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's dan jammer. Ik ben wellicht wat uitgesprokener dan anderen, maar dat boeit me eerlijk gezegd weinig.
Gewoon een regelrechte oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, maar het Amerikaanse leger moet verantwoordelijk gesteld worden voor het excessieve geweld dat ze gebruiken tegen onschuldige burgers.
Ze zien ook echt in elke Irakees een vijand...
Het ergste is dat de bondgenoten zwijggeld toebedeeld krijgen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon een regelrechte oorlogsmisdaad.
Triest inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ergste is dat de bondgenoten zwijggeld toebedeeld krijgen...
Er zijn ook nog gewoon mensen die het trachten goed te praten:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |