Terecht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef Frutsel het volgende:
DeParo en AraMeyr komen voorlopig niet terug
Daarom ook nog wat opgeruimd
Waarom DAT nou weer????quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef Frutsel het volgende:
DeParo en AraMeyr komen voorlopig niet terug
Daarom ook nog wat opgeruimd
Natuurlijk niet terecht. IEDEREEN heeft vrijheid van meningsuiting. Zelfs een doorgedraaide Israellover als DeParo.quote:
Heb je dan totaal niet door dat het helemaal niet om hun mening gaat over een onderwerp? Dat is dus niet de reden. Lees maar eens terug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet terecht. IEDEREEN heeft vrijheid van meningsuiting. Zelfs een doorgedraaide Israellover als DeParo.
Wegmoffelen omdat iemands mening je niet aanstaat.
Het werd onderbouwd met het noemen van verzetsstrijders die tijdens het verzet of in kampen sneuvelden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef paddy het volgende:
Van mij hadden er trouwens nog wel een paar even een dag rust mogen hebben. Ik schijnt nl ook heel erg op hyenagedrag. Met een groep op één user af. Iemand voor totaal onbenullig om een mening uit te maken zonder ook maar in te gaan op wat hij zegt en dat te proberen te onderbouwen.
Ik sluit me hier volledig bij aan en meer hoef ik er niet over kwijt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Onterecht deze ban voor beiden.
Wat is dat toch vandaag met die zachtgekookte eitjes die zich om het minste geringste op de tenen gertapt voelen? Kan men kritiek niet aan soms?
Laten we wel wezen, iedereen moet tegen een stootje kunnen. We zijn toch geen maatschappij gemaakt van peperkoek en janken bij het eerste wat ons niet aanstaat?
Ik mag hopen dat de modjes tot inkeer komen en de ban ongedaan maken.
Een 24-uursban om wat af te koelen was wat mij betreft ook prima geweest, waarom ze nu 3 maanden weg moeten is mij onduidelijk. DeParo ging echt helemaal door het lint, het had niets meer met mening of inhoud te maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet terecht. IEDEREEN heeft vrijheid van meningsuiting. Zelfs een doorgedraaide Israellover als DeParo.
Wegmoffelen omdat iemands mening je niet aanstaat.
lul niet zo stomquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Onterecht deze ban voor beiden.
kunnen we niet, willen we nietquote:Ik mag hopen dat de modjes tot inkeer komen en de ban ongedaan maken.
Zeg, dat mag ook een toontje lager ja?!!!!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
lul niet zo stom
de heren zijn gewaarschuwd, meerdere malen en op een gegeven moment houd het op
[..]
kunnen we niet, willen we niet
en je weet donders goed waar je heen moet voor dit soort zaken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef sp3c het volgende:
mwoch
geen zin om heel de dag dezelfde domme discussie te voeren met mensen die beter weten
Ik had in PM niet eens door wat je nu bedoelde vandaag, maar ga maar op deze reactie in. Heb je mijn eerdere reactie niet gelezen? Het boeit me niet wanneer iemand /meerderen één persoon tegenspreekt(en) met argumenten over het onderwerp. heb het daar dan ook niet overquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werd onderbouwd met het noemen van verzetsstrijders die tijdens het verzet of in kampen sneuvelden.
Het was maar ook een poging tot humor. Weliswaar een matige, maar toch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:18 schreef sp3c het volgende:
crewbash is ban bansheeboy
die hoofddoekjes zijn gefotosoeptquote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Als er geen hoofddoekjes op te zien waren was je reactie
dat was het altijd alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |