abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 12:35:11 #151
8781 crew  Frutsel
pi_80629945
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Uitgerekend dit weekend... ik zou een smoes verzinnen.
Juist dit weekend omdat het mooi weer is
Maar het zal me niet in dank afgenomen worden
Ik zal me d'r toe moeten zetten, maar ja, neemt niet weg dat ik het niet leuk vind
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 12:36:46 #152
137949 Disana
pi_80630005
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zal me d'r toe moeten zetten, maar ja, neemt niet weg dat ik het niet leuk vind
Misschien valt het ook wel weer mee als je er eenmaal bent en houd je er een goed gevoel aan over.

Ik probeer maar wat hoor... ben blij dat ik onbelemmerd van het mooie weer kan gaan genieten.
pi_80630050
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_80686603
Ik las in een ander topic over iets wat AR blijkbaar dwars zat.
Vanaf dat moment kreeg ik het opeens moeilijk, ik begreep al eerder dat AR issues had, maar dit zat me echt dwars. Dus goed nieuws voor de moderators van dit forum.
Van mijn kant is de oorlog afgelopen, geen respectloze opmerkingen meer, het is genoeg.

zondag 25 april 2010 @ 04:59:05 #155
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80686611
quote:
Op zondag 25 april 2010 04:54 schreef DeParo het volgende:
Ik las in een ander topic over iets wat AR blijkbaar dwars zat.
Vanaf dat moment kreeg ik het opeens moeilijk, ik begreep al eerder dat AR issues had, maar dit zat me echt dwars. Dus goed nieuws voor de moderators van dit forum.
Van mijn kant is de oorlog afgelopen, geen respectloze opmerkingen meer, het is genoeg.

[ afbeelding ]
Je denkt toch niet dat de moderators hier op een quasi-cynische post zitten te wachten?
pi_80686615
quote:
Op zondag 25 april 2010 04:59 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de moderators hier op een quasi-cynische post zitten te wachten?
Ik meen het , als dat voor de mods niet duidelijk is en voor Disana, ik zal het ook bewijzen tegenover AR, soms moet je niet verder gaan, anders doe je mensen pijn waar je ze niet pijn wilt doen. Ik zeg niet dat ik ongelijk had, nee helemaal niet, inhoudelijk zat ik goed, maar ik had met betrekking tot AR eerder een punt erachter moeten zetten, want die discussie werd een discussie vol onverwerkte RL trauma's.
  zondag 25 april 2010 @ 05:03:28 #157
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80686621
quote:
Op zondag 25 april 2010 05:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik meen het , als dat voor de mods niet duidelijk is en voor Disana, ik zal het ook bewijzen tegenover AR, soms moet je niet verder gaan, anders doe je mensen pijn waar je ze niet pijn wilt doen. Ik zeg niet dat ik ongelijk had, nee helemaal niet, inhoudelijk zat ik goed, maar ik had met betrekking tot AR eerder een punt erachter moeten zetten, want die discussie werd een discussie vol onverwerkte RL trauma's.
Ik heb nooit last van trauma's gehad, dus nogmaals: niemand zit op een quasi-cynische reactie te wachten.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 08:44:31 #158
137949 Disana
pi_80687031
quote:
Op zondag 25 april 2010 05:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de directe aanleiding hiertoe is, maar dicht je jezelf nu niet teveel macht toe?

Inmiddels ben ik het tegengekomen. Je dicht jezelf veel te veel macht toe.

[ Bericht 4% gewijzigd door Disana op 25-04-2010 08:56:18 ]
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 11:57:44 #159
137949 Disana
pi_80690104
Leuk, topic pointers:

Topicpointers: 'voordat je reageert'

Ben benieuwd of de NWS modjes hiermee gaan werken.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 12:28:05 #160
137949 Disana
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 14:00:17 #161
137949 Disana
pi_80696003
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat de directe aanleiding hiertoe is, maar dicht je jezelf nu niet teveel macht toe?

Macht, die snap ik niet helemaal, maar het maakt niet uit
het is aan mij om het te bewijzen, en als anderen niet volgen, neem het hen vooral niet kwalijk .
  zondag 25 april 2010 @ 16:06:06 #163
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80696658
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat ben je tegengekomen?
pi_80699714
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:06 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat ben je tegengekomen?
Vraag ik me ook af afwachten dus maar.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 18:10:27 #165
137949 Disana
pi_80700384
Ik las dat gedoe in het Markuszower topic. Heb net weer bijgelezen. En dan kun je nog zoveel kopjes koffie klaarzetten, ik kan niet meer zeggen dan dat je op een onnodige manier op de man speelt, DeParo. De enige reden die ik kan bedenken waarom je dat zelfs in een topic over een toch vrijwel unaniem als niet koosjer beschouwde man doet, is dat je in een kneejerk reactie schiet omdat het over een jood gaat.
pi_80707837
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
Ik las dat gedoe in het Markuszower topic. Heb net weer bijgelezen. En dan kun je nog zoveel kopjes koffie klaarzetten, ik kan niet meer zeggen dan dat je op een onnodige manier op de man speelt, DeParo. De enige reden die ik kan bedenken waarom je dat zelfs in een topic over een toch vrijwel unaniem als niet koosjer beschouwde man doet, is dat je in een kneejerk reactie schiet omdat het over een jood gaat.
Ik reageerde daar omdat AR er weel vuil zat te spuien.
Maar elders, op een ander forum, kreeg ik opeens medelijden door iets wat hij zei, ja klinkt raar, is wel zo.
Daarna liet ik het maar weer gaan, geen geruzie meer, einde van dat verhaal iing.
Bovendien was er ooit een eerder topic over, ook over Wilders en de PVV, dit heeft niets met het Jodendom te maken, net zoals een rellende Turkse jongen, niets met de Islam te maken heeft.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 21:21:22 #167
137949 Disana
pi_80707970
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik reageerde daar omdat AR er weel vuil zat te spuien.
Maar elders, op een ander forum, kreeg ik opeens medelijden door iets wat hij zei, ja klinkt raar, is wel zo.
Daarna liet ik het maar weer gaan, geen geruzie meer, einde van dat verhaal iing.
Bovendien was er ooit een eerder topic over, ook over Wilders en de PVV, dit heeft niets met het Jodendom te maken, net zoals een rellende Turkse jongen, niets met de Islam te maken heeft.
Streven naar het begraven van de strijdbijl is goed.

Ik bedoel ook iets meer algemeens: je hoeft niet altijd overal op te zitten en landen of personen te verdedigen. Je mag best eens iets overslaan, de zware taak om een persoon, land, of de hele wereld te redden rust gelukkig niet op jouw schouders.
pi_80708199
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Streven naar het begraven van de strijdbijl is goed.

Ik bedoel ook iets meer algemeens: je hoeft niet altijd overal op te zitten en landen of personen te verdedigen. Je mag best eens iets overslaan, de zware taak om een persoon, land, of de hele wereld te redden rust gelukkig niet op jouw schouders.
Ik val net zo graag de racisten aan van Wilders, die moslims en de Islam beledigen, als de Nazi's uit WOII.
Soms voel je je geroepen om iets te doen, zoals ik elders al stelde, het maakt me niet uit wat mensen over me denken. Ik reageer ook echt niet overal mbt dit soort zaken, maar ik reageer wanneer ik dat nodig vind, dat is natuurlijk ieders recht. Maar ik vond dat de ruzie met AR toch wel te ver ging, en zoals ik al zei, ik wil niet dat ik dingen ga zeggen, of hij dingen zegt, waar we spijt van gaan krijgen, het ging nergens meer over, en door bepaalde zaken is het ook beter als we niet met die felheid reageren.

Want dan is het geen kwestie van het met elkaar eens kunnen worden.
Maar willen.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 21:30:42 #169
137949 Disana
pi_80708412
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik val net zo graag de racisten aan van Wilders, die moslims en de Islam beledigen, als de Nazi's uit WOII.
Soms voel je je geroepen om iets te doen, zoals ik elders al stelde, het maakt me niet uit wat mensen over me denken. Ik reageer ook echt niet overal mbt dit soort zaken, maar ik reageer wanneer ik dat nodig vind, dat is natuurlijk ieders recht.
Maar willen.
Je schrijft 'voel je je geroepen' en 'wanneer ik dat nodig vind'. Zolang je kunt kiezen om ook iets te laten liggen, is er niets aan de hand.
pi_80708618
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Je schrijft 'voel je je geroepen' en 'wanneer ik dat nodig vind'. Zolang je kunt kiezen om ook iets te laten liggen, is er niets aan de hand.
Onzin, bepaalde mentaliteiten moeten direct afgestraft worden, dat zie je bv bij Heesters een smerige verrader. Maar mensen gaan zijn gedrag normaliseren, en door datzelfde normaliserende aspect, heeft Hitler ooit zonder al te veel moeite ook in NL de Holocaust kunnen uitvoeren, ruim baan dus voor de nieuwe Hitler die bv dadelijk Moslims wil vermoorden of wie dan ook, diezelfde lafheid en het maken van excuses duikt op.
  zondag 25 april 2010 @ 21:37:51 #171
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80708767
Wat is eigenlijk het nut van dit topic?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 21:40:48 #172
137949 Disana
pi_80708906
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, bepaalde mentaliteiten moeten direct afgestraft worden, dat zie je bv bij Heesters een smerige verrader. Maar mensen gaan zijn gedrag normaliseren, en door datzelfde normaliserende aspect, heeft Hitler ooit zonder al te veel moeite ook in NL de Holocaust kunnen uitvoeren, ruim baan dus voor de nieuwe Hitler die bv dadelijk Moslims wil vermoorden of wie dan ook, diezelfde lafheid en het maken van excuses duikt op.
En daarin ben jij de afstraffer? Ik had het trouwens niet specifiek over dat topic.

Zometeen op Nederland 2 Zembla over Wilders.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 21:42:45 #173
137949 Disana
pi_80708996
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van dit topic?

Je mag hier zwaaien en kattenplaatjes posten en alles bespreken wat niet in FB thuishoort maar wel [urgent] is
pi_80709034
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef Disana het volgende:

[..]

En daarin ben jij de afstraffer? Ik had het trouwens niet specifiek over dat topic.

Zometeen op Nederland 2 Zembla over Wilders.
Ik zie helaas weinig andere mensen die dat doen, en als het verkeerde idee de overhand krijgt, dan stap ik in.
Alle hulp is natuurlijk welkom, en moh, ik neem de Fringe al op bovendien komt er altijd wel iets over de PVV.
pi_80729540
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')