abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 10:38:45 #251
8781 crew  Frutsel
pi_81709581
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:31 schreef paddy het volgende:
Op nr achtien staat bij mij ene Paddy
pi_81709656
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Op nr achtien staat bij mij ene Paddy
Wow! Jij komt niet eens voor op mijn lijstje
Dus een match zit er voor ons niet in

Oké, het kwartje is gevallen. Welke paddy

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 21-05-2010 14:15:07 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81713541
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:14 schreef paddy het volgende:
Bij mij grote overeenkomst
1) Peter van der Vorst
2) Jack Spijkerman
3) Gijs Staverman
4) Peter R de Vries

Minst overeenkomen met;
1) Willem Middelkoop
2) Andre Rouvoet
3) Ruud de Wild.

Het zal allemaal wel. Alsof ik weet hoe die mensen persoonlijk zijn en denken.

Die Gijs vind ik trouwens wel appetijtelijk

Gewoon kolderspelletje dus
Het zijn maar 20 mensen.
Wat zegt dat nu .
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2010 @ 14:08:55 #254
137949 Disana
pi_81718761
Ik heb geen idee waarom Femke bij mij op nummer 1 stond. Ik heb nota bene voor kerncentrales gekozen. Ze is een goed debater, maar verder heb ik niets met haar en vind ik haar nogal tuttig.
pi_81820033
Beste moderators, telkens als mensen hier klachten openen over posters die bepaalde beledingen plaatsen over een specifiek volk, bepaalde mensen die 'topics' openen over een specifiek onderwerp, dan is er tevens een select gezelschap mensen dat de aanklacht probeert te verdoezelen onder het mom van zogenaamd 'dapper', eerlijk, en moet toch kunnen'. Terwijl meer dan eens dit keiharde opmerkingen zijn, beledigingen, en vaak topics die door hun subjectieve instelling elk niveau van informeren voorbij gaan.

Af en toe een topic over een bepaald onderwerp posten, ok, al is het uit selectief oogpunt.
Het herhalen en toestaan van deze manier van posten lokt ook tal van vooroordelen uit die herhaald blijven worden in elk topic. Jullie kunnen zelf wel invulling geven aan wat ik hier bedoel.
Maar ook bij de neutrale mensen en bij de mensen die tegenovergesteld staan mbt hun mening roept dit agressie en irritatie op. Zeker als de opmerkingen en bash chronisch lijkt te worden.
Dat kunnen we allemaal hierboven terug zien.

Er zijn enkele mensen in dat selecte gezelschap die niet dom zijn, die op een redelijk niveau kunnen en willen praten, maar er zijn ook een paar lieden die dat niet kunnen. Een groep die zichzelf graag herhaalt door telkens opnieuw en opnieuw hun vooroordelen op dit forum rondspuiten zonder enige correcte of wetenschappelijke fundering. Daadwerkelijke beledigingen proberen weg te moffelen. Maar als een correct tegenargument wordt gegeven zich als kleine kinderen gedragen wanneer ze daar niet mee overweg kunnen gaan. Dan voelen deze personen zich opeens wel beledigd. In mijn geval gaan ze me negeren, in andere gevallen blijven ze hun ongeinformeerde opmerkingen herhalen en maken ze je voor gek of trol uit zonder ook maar te lezen wat een ander echt schrijft, het zijn mensen die weigeren iets aan te nemen van iemand anders hoe slecht geinformeerd ze ook zijn over dat ene onderwerp.

Dat kan je niemand afdwingen, iets aannemen, en iedereen moet te zeggen krijgen wat hij wilt zeggen.
Maar het nodeloos herhalen van dit soort onderwerpen waarbij zij telkens opnieuw en opnieuw hun vuil kunnen spuien gaat te ver. Daar zit geen enkele vorm van discussie of informeren meer in.
Dit mondt uit in irritatie en beledigingen die zij ook nog proberen te verdedigen.

Daarom ben ik het volledig met posters hierboven eens die vinden dat daar iets tegen gedaan moet worden.
Anders verliest dit forum elke vorm van objectiviteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 24-05-2010 12:38:23 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 05:10:17 #256
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_81820073
quote:
Op maandag 24 mei 2010 04:43 schreef DeParo het volgende:
Beste moderators, telkens als mensen hier klachten openenplaatsen over posters die bepaalde beledingen posten over een specifiek volk, bepaalde mensen die 'topics' openen over een specifiek onderwerp, dan is er tevens een select gezelschap mensen dat de aanklacht probeert te verdoezelen onder dehet mom van zogenaamd 'dapper', eerlijk, en moet toch kunnen'. Terwijl meer dan eens dit keiharde opmerkingen zijn, beledigingen, en vaak topics die door hun subjectieve instelling elk niveau van informeren voorbij gaan.
pi_81955402
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ah Ferdo, ahhhh dat verklaart een hoop.

Veel geluk toegewenst.

Maak van je hart geen moordkuil en zeg wat jij op je hart hebt

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 27-05-2010 06:40:08 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_81955751
quote:
Op maandag 24 mei 2010 04:43 schreef DeParo het volgende:
Beste moderators, telkens als mensen hier klachten openen over posters die bepaalde beledingen plaatsen over een specifiek volk, bepaalde mensen die 'topics' openen over een specifiek onderwerp, dan is er tevens een select gezelschap mensen dat de aanklacht probeert te verdoezelen onder het mom van zogenaamd 'dapper', eerlijk, en moet toch kunnen'. Terwijl meer dan eens dit keiharde opmerkingen zijn, beledigingen, en vaak topics die door hun subjectieve instelling elk niveau van informeren voorbij gaan.

Af en toe een topic over een bepaald onderwerp posten, ok, al is het uit selectief oogpunt.
Het herhalen en toestaan van deze manier van posten lokt ook tal van vooroordelen uit die herhaald blijven worden in elk topic. Jullie kunnen zelf wel invulling geven aan wat ik hier bedoel.
Maar ook bij de neutrale mensen en bij de mensen die tegenovergesteld staan mbt hun mening roept dit agressie en irritatie op. Zeker als de opmerkingen en bash chronisch lijkt te worden.
Dat kunnen we allemaal hierboven terug zien.

Er zijn enkele mensen in dat selecte gezelschap die niet dom zijn, die op een redelijk niveau kunnen en willen praten, maar er zijn ook een paar lieden die dat niet kunnen. Een groep die zichzelf graag herhaalt door telkens opnieuw en opnieuw hun vooroordelen op dit forum rondspuiten zonder enige correcte of wetenschappelijke fundering. Daadwerkelijke beledigingen proberen weg te moffelen. Maar als een correct tegenargument wordt gegeven zich als kleine kinderen gedragen wanneer ze daar niet mee overweg kunnen gaan. Dan voelen deze personen zich opeens wel beledigd. In mijn geval gaan ze me negeren, in andere gevallen blijven ze hun ongeinformeerde opmerkingen herhalen en maken ze je voor gek of trol uit zonder ook maar te lezen wat een ander echt schrijft, het zijn mensen die weigeren iets aan te nemen van iemand anders hoe slecht geinformeerd ze ook zijn over dat ene onderwerp.

Dat kan je niemand afdwingen, iets aannemen, en iedereen moet te zeggen krijgen wat hij wilt zeggen.
Maar het nodeloos herhalen van dit soort onderwerpen waarbij zij telkens opnieuw en opnieuw hun vuil kunnen spuien gaat te ver. Daar zit geen enkele vorm van discussie of informeren meer in.
Dit mondt uit in irritatie en beledigingen die zij ook nog proberen te verdedigen.

Daarom ben ik het volledig met posters hierboven eens die vinden dat daar iets tegen gedaan moet worden.
Anders verliest dit forum elke vorm van objectiviteit.
Zeikwijf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82008278
Zeg slowchatters, ik ben nog op zoek naar deelnemers aan de grote POL Moral Politics test 2010, die dit jaar in het teken staat van de verkiezingen. Of zoiets. Uw medewerking wordt op prijs gesteld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_82110413
Misschien nog brandende vragen over het downloaden? Fred Teeven maandag 31 mei te gast op FOK!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:32:34 #261
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_82140976
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe
lool.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 15:48:41 #263
8781 crew  Frutsel
pi_82192811
zondag 28 graden
  † In Memoriam † dinsdag 1 juni 2010 @ 16:04:16 #264
137949 Disana
pi_82193575
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:48 schreef Frutsel het volgende:
zondag 28 graden
Het is nu al heel lekker, maar ik geloof dat het in het noorden iets beter weer is.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 16:05:01 #265
8781 crew  Frutsel
pi_82193611
en zwaar onweer op komst
  † In Memoriam † dinsdag 1 juni 2010 @ 16:05:44 #266
137949 Disana
pi_82193648
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
en zwaar onweer op komst
Nou da's ook wel lekker als het gepaard gaat met regen. Mijn tuin is kurkdroog.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 16:10:26 #267
8781 crew  Frutsel
pi_82193882
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou da's ook wel lekker als het gepaard gaat met regen. Mijn tuin is kurkdroog.
Koop een tuinslang
  † In Memoriam † dinsdag 1 juni 2010 @ 16:11:30 #268
137949 Disana
pi_82193940
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Koop een tuinslang
Heb ik maar ik heb nog steeds geen koppelstuk voor de nieuwe keukenkraan.

Ben trouwens ook aan het snoeien. Had niet gedacht dat het nog nodig was, maar de struiken zijn knoeihard gegroeid.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 16:12:46 #269
8781 crew  Frutsel
pi_82194036
Onkruid groeit ook hard... maar hier is afgelopen weekend aardig wat regen gevallen hoor
  † In Memoriam † dinsdag 1 juni 2010 @ 16:24:04 #270
137949 Disana
pi_82194666
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Onkruid groeit ook hard... maar hier is afgelopen weekend aardig wat regen gevallen hoor
Nou hier niet zoveel, wij hadden steeds de staartjes geloof ik.

Maar nu op naar mooi weer voor iedereen.
pi_82197472
help! fout gemaakt met TS! hierrrrrr a.u.b. wissen verwijderen en deleten
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 17:33:11 #272
8781 crew  Frutsel
pi_82197758
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef mediacurator het volgende:
help! fout gemaakt met TS! hierrrrrr a.u.b. wissen verwijderen en deleten
vooruit dan maar, dit is echter de SC en geen FB
pi_82426737
  maandag 7 juni 2010 @ 00:47:51 #274
39952 Hukkie