quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als een blok, alleen ik ben nu vet beroerd.Die eend neemt wraak.
Ik heb geen snavel.quote:
cool story, stinksokquote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik heet geen jitzzzze
jitzzzze wordt trouwens door de spellingscontrole fout gerekend en als suggestie geeft ie puzzelrit
en zijn vriendjes.quote:
Bullshitttttquote:Op donderdag 1 april 2010 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
als je echt vrienden zou hebben zou je hier niet posten
Maar...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
als je echt vrienden zou hebben zou je hier niet posten
IK HEB WEEKEND HOIHOIHOIHOIquote:Op donderdag 1 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
Nog een uurtje en ik pak dem auto nach hause.
quote:
Ik ben vandaag gaan werken, zodat ik morgenavond flink aan het bier kan in het café omdat ik er dan niet zaterdag vroeg uit hoef.quote:
Ik heb deze week ook veel gewerktquote:Op donderdag 1 april 2010 15:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gaan werken, zodat ik morgenavond flink aan het bier kan in het café omdat ik er dan niet zaterdag vroeg uit hoef.
dat is 1 dag werken.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook veel gewerkt, 92 euries verdiend hihihihih
.
En ik had toets week en ik ben echt zo kapot.
Ijslanders?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe weet jij wat voor soort dit is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat het ijslanders waren, maar wist het niet zekerquote:
Dat verdien ik al bijna als ik een maandlang geen poot uitsteek.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook veel gewerkt, 92 euries verdiend hihihihih
.
En ik had toets week en ik ben echt zo kapot.
Ja, jullie schelen ook 100 jaar ofzo.quote:
Een paard.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe weet jij wat voor soort dit is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard. Voor minder dan 6 uurtjes kom ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor jou, maar jij werkt de hele dag
Fout, pony.quote:
komt dat door mijn sint ui?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jullie schelen ook 100 jaar ofzo.
En toch blijf jij de bejaardste.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jullie schelen ook 100 jaar ofzo.
Ik ook. Tenzij mensen falen met een 1 april grap en je ze daar 2 keer zo hard op terug kan pakken.quote:
Nee, door de manier waarop je post, opa.quote:
Nee, dit is een Pony.quote:
Nee, want bobbyb, jitzeee, jb en ado zijn nog ouder dan ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch blijf jij de bejaardste.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij mensen falen met een 1 april grap en je ze daar 2 keer zo hard op terug kan pakken.
Wat een lelijke auto, daar ga je toch niet mee rijden?quote:
oh ja, ik moet mijn wandelstok weer lakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, door de manier waarop je post, opa.
Heul nie! Dat denk jij maar. Ik ben eigenlijk 21.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want bobbyb, jitzeee, jb en ado zijn nog ouder dan ik.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oh ja, ik moet mijn wandelstok weer lakken
Een 21 jarige met automatische gordijnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul nie! Dat denk jij maar. Ik ben eigenlijk 21.
Leugenaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want bobbyb, jitzeee, jb en ado zijn nog ouder dan ik.
Jonge, je moet toch je grapje uitleggen op 1 april!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar issie de laatste tijd goed in ja.
En Bragi ook.quote:
Pas als iemand er is ingetrapt ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jonge, je moet toch je grapje uitleggen op 1 april!
Niemand is ouder dan jij, oma.quote:
Ah, gaan we in de ontkenningsfase?quote:
nee, dat is voor pootjesquote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je bent nog niet geüpgraded naar een rollator?
Komt goed, schatje.quote:
Ja, die techniek heb ik geleerd in WO I.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, gaan we in de ontkenningsfase?_!
Ja? Nogmaals, mijn vriendin is degene met het geld hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een 21 jarige met automatische gordijnen.
Hmmm...
Dit dus:quote:Op donderdag 1 april 2010 15:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jonge, je moet toch je grapje uitleggen op 1 april!
Je gaat toch ook niet zeggen zo van "Je veter zit los!" en dan nog voordat diegene kijkt zegt dat het een grapje is.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pas als iemand er is ingetrapt ja.
Sowieso als je vrouw bent, ben je ouder. Dat voeren ze ook aan op het moment dat ze jongens van dezelfde leeftijd maar kinderachtig vinden dus zou niet weten waarom dat nu niet meer zou gelden.quote:
4EBE heeft het van Columbus.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die techniek heb ik geleerd in WO I.
Ik kan geen V-Power kiezen.quote:
kippenpootjes?quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die techniek heb ik geleerd in WO I.
Ik wist niet anders wat je met pootjes bedoelde..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb jij wel eens een kippenpoot met een rollator gezien?![]()
Stinksok dat je der bent
Ah, liefie, toch.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een klant zei dat net tegen mij, via de telefoon.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet anders wat je met pootjes bedoelde..
homo's die klein zijn?
Vanmiddag nog in een X1 gereden. Een 18d die volgende week een kuurtje naar 195 pk krijgt. Het was nu al genieten.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
een X6 is toch best wel een sjieke waggel
die is ook erg netjes inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in een X1 gereden. Een 18d die volgende week een kuurtje naar 195 pk krijgt. Het was nu al genieten.
Het klonk zo fout. Die man is sowieso fout, echt zo'n charmeur van net 50.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, liefie, toch.Trek je het niet aan, pop.
Alleen met mijn 1.96m kon ik achterin absoluut niet zitten en bagageruimte was ook naatje. Maar hij reed toch nog lekker strak voor zo een hoog hok.quote:
BMWquote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in een X1 gereden. Een 18d die volgende week een kuurtje naar 195 pk krijgt. Het was nu al genieten.
Het wordt kutweer.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
BMW, dit weekend kan ik weer mooi de bmw cabrio pakken.
Ja, lekker door de regen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
BMW, dit weekend kan ik weer mooi de bmw cabrio pakken.
quote:
Als ie niet afgelast wordt dooft ie vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
I see.![]()
Het paasvuur wordt dan waarschijnlijk ook afgelast.
Verrek.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
I see.![]()
Het paasvuur wordt dan waarschijnlijk ook afgelast.
Net zoals buschauffeurs die knipogen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het klonk zo fout. Die man is sowieso fout, echt zo'n charmeur van net 50.
IBkutgrappen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoals buschauffeurs die knipogen.
Nee, het was serieus en geen grap.quote:
wat een lelijke broek zegquote:Op donderdag 1 april 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
Op veler verzoek dan eindelijk een foto van mij en mijn vriendin.
[ afbeelding ]
Het oosten.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verrek.Hoe moet ik nu goedkoop bier scoren en chickies drinken.
Foto's met een thema.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijn nu op hem te lijken.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
Lekkere dochter heb jij zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijn nu op hem te lijken.![]()
Haha, toepasselijke smiley!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Bragi het volgende:
Haha, BP heeft een grote mond. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Broekpaling het volgende:Ja en je leek ook op ozzy en die twee lijken heul niet op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijn nu op hem te lijken.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Subiele hint, wel.quote:
We hebben wel beide volle lippen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Bragi het volgende:
Haha, BP heeft een grote mond. [ afbeelding ]
Blomm'n plukkn.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, leuk met een kratje / meisje achter op de fiets naar het paasvuur.
Gebruik je die ook bij al je Kate posts?quote:
Niet exact. Kenmerken van allen heb ik wel een beetje. Ik lijk het meest op de jonge Ozzy, alleen heb ik een minder vol gezicht.quote:
Krat op het stuur, meisje achterop. Tringtring!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, leuk met een kratje / meisje achter op de fiets naar het paasvuur.
kijk die scherpe knieeenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vind ik zo'n Twingo nou altijd op een kikker lijken?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |