Ja? Nogmaals, mijn vriendin is degene met het geld hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een 21 jarige met automatische gordijnen.
Hmmm...
Dit dus:quote:Op donderdag 1 april 2010 15:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jonge, je moet toch je grapje uitleggen op 1 april!
Je gaat toch ook niet zeggen zo van "Je veter zit los!" en dan nog voordat diegene kijkt zegt dat het een grapje is.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pas als iemand er is ingetrapt ja.
Sowieso als je vrouw bent, ben je ouder. Dat voeren ze ook aan op het moment dat ze jongens van dezelfde leeftijd maar kinderachtig vinden dus zou niet weten waarom dat nu niet meer zou gelden.quote:
4EBE heeft het van Columbus.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die techniek heb ik geleerd in WO I.
Ik kan geen V-Power kiezen.quote:
kippenpootjes?quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die techniek heb ik geleerd in WO I.
Ik wist niet anders wat je met pootjes bedoelde..quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb jij wel eens een kippenpoot met een rollator gezien?![]()
Stinksok dat je der bent
Ah, liefie, toch.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een klant zei dat net tegen mij, via de telefoon.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet anders wat je met pootjes bedoelde..
homo's die klein zijn?
Vanmiddag nog in een X1 gereden. Een 18d die volgende week een kuurtje naar 195 pk krijgt. Het was nu al genieten.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
een X6 is toch best wel een sjieke waggel
die is ook erg netjes inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in een X1 gereden. Een 18d die volgende week een kuurtje naar 195 pk krijgt. Het was nu al genieten.
Het klonk zo fout. Die man is sowieso fout, echt zo'n charmeur van net 50.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, liefie, toch.Trek je het niet aan, pop.
Alleen met mijn 1.96m kon ik achterin absoluut niet zitten en bagageruimte was ook naatje. Maar hij reed toch nog lekker strak voor zo een hoog hok.quote:
BMWquote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in een X1 gereden. Een 18d die volgende week een kuurtje naar 195 pk krijgt. Het was nu al genieten.
Het wordt kutweer.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
BMW, dit weekend kan ik weer mooi de bmw cabrio pakken.
Ja, lekker door de regen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
BMW, dit weekend kan ik weer mooi de bmw cabrio pakken.
quote:
Als ie niet afgelast wordt dooft ie vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
I see.![]()
Het paasvuur wordt dan waarschijnlijk ook afgelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |