En toch blijf jij de bejaardste.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jullie schelen ook 100 jaar ofzo.
Ik ook. Tenzij mensen falen met een 1 april grap en je ze daar 2 keer zo hard op terug kan pakken.quote:
Nee, door de manier waarop je post, opa.quote:
Nee, dit is een Pony.quote:
Nee, want bobbyb, jitzeee, jb en ado zijn nog ouder dan ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch blijf jij de bejaardste.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij mensen falen met een 1 april grap en je ze daar 2 keer zo hard op terug kan pakken.
Wat een lelijke auto, daar ga je toch niet mee rijden?quote:
oh ja, ik moet mijn wandelstok weer lakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, door de manier waarop je post, opa.
Heul nie! Dat denk jij maar. Ik ben eigenlijk 21.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want bobbyb, jitzeee, jb en ado zijn nog ouder dan ik.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oh ja, ik moet mijn wandelstok weer lakken
Een 21 jarige met automatische gordijnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul nie! Dat denk jij maar. Ik ben eigenlijk 21.
Leugenaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want bobbyb, jitzeee, jb en ado zijn nog ouder dan ik.
Jonge, je moet toch je grapje uitleggen op 1 april!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar issie de laatste tijd goed in ja.
En Bragi ook.quote:
Pas als iemand er is ingetrapt ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jonge, je moet toch je grapje uitleggen op 1 april!
Niemand is ouder dan jij, oma.quote:
Ah, gaan we in de ontkenningsfase?quote:
nee, dat is voor pootjesquote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je bent nog niet geüpgraded naar een rollator?
Komt goed, schatje.quote:
Ja, die techniek heb ik geleerd in WO I.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, gaan we in de ontkenningsfase?_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |