Verrek.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
I see.![]()
Het paasvuur wordt dan waarschijnlijk ook afgelast.
Net zoals buschauffeurs die knipogen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het klonk zo fout. Die man is sowieso fout, echt zo'n charmeur van net 50.
IBkutgrappen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoals buschauffeurs die knipogen.
Nee, het was serieus en geen grap.quote:
wat een lelijke broek zegquote:Op donderdag 1 april 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
Op veler verzoek dan eindelijk een foto van mij en mijn vriendin.
[ afbeelding ]
Het oosten.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verrek.Hoe moet ik nu goedkoop bier scoren en chickies drinken.
Foto's met een thema.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijn nu op hem te lijken.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
Lekkere dochter heb jij zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijn nu op hem te lijken.![]()
Haha, toepasselijke smiley!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Bragi het volgende:
Haha, BP heeft een grote mond. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Broekpaling het volgende:Ja en je leek ook op ozzy en die twee lijken heul niet op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schijn nu op hem te lijken.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Subiele hint, wel.quote:
We hebben wel beide volle lippen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Bragi het volgende:
Haha, BP heeft een grote mond. [ afbeelding ]
Blomm'n plukkn.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, leuk met een kratje / meisje achter op de fiets naar het paasvuur.
Gebruik je die ook bij al je Kate posts?quote:
Niet exact. Kenmerken van allen heb ik wel een beetje. Ik lijk het meest op de jonge Ozzy, alleen heb ik een minder vol gezicht.quote:
Krat op het stuur, meisje achterop. Tringtring!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, leuk met een kratje / meisje achter op de fiets naar het paasvuur.
kijk die scherpe knieeenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vind ik zo'n Twingo nou altijd op een kikker lijken?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |