Met andere woorden: je hebt 14 lakjes voor 10 euroquote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net op de factuur dat ze 1x de actie niet aangeslagen heeft, heb dus 1x 7 voor 10,= gratis
Is dit het pakketje waar je al een maand ofzo op gewacht hebt?? Mooie bestellingquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Td pakje dat gelukkig toch niet vermist is
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net op de factuur dat ze 1x de actie niet aangeslagen heeft, heb dus 1x 7 voor 10,= gratis
En dit is door de douane onderschept? Wat een pechquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
IK!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb eindelijk na 4 dagen zoeken de Catrice kleuren gevonden die ik wilde hebben![]()
Was bij een KV, dus 30% korting ook nog![]()
Ze hadden zowaar alle kleuren nog, alleen van de populaire kleuren wat minder.
[ afbeelding ]
vlnr
240 Sold out for ever 2x
170 I scream peach!
250 I sea you
280 London's weather forecast
En jaaa 2 rollen anti-slipmat bij de Blokker gehaald![]()
En ja jullie zien het goed, heb 2 maal Sold out for ever gekocht. Dat waren de laatste 2 en ik dacht die kleur is zó populair hiero, dus laat ik er 2 meenemen dan kan ik er 1 swappen met een liefhebber die 'm nog niet heeft![]()
Dus laat maar weten
Ik gooi 'm ook wel even officieel in het swaptopic![]()
Super super super mooi!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Nune het volgende:
Mooie buit heeft iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Here Today... Aragorn Tomorrow, gestempeld met CG Cherish.
DSquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
't Is Pasen danquote:Op donderdag 1 april 2010 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maandag naar de groothandel tog?
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dit het pakketje waar je al een maand ofzo op gewacht hebt?? Mooie bestelling
Ook erg goed geslaagd zegquote:Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef deerntie het volgende:
De hele buit:
[ afbeelding ]
Nog een keer:
[ afbeelding ]
2x Fairy dust, 2x Golden enchantment en Ooh lala peach pearl
[ afbeelding ]
Simply stunning, Pink champagne, Tantalize me, Mr. & Mrs.
[ afbeelding ]
Beauty & the beach, Sexy in the city, DV8, Passion in the pacific en Tree Hugger!
[ afbeelding ]
quote:Reisduur: 1:15 u
Afstand: 128,7 km
Dat is maar eventjes!quote:
Haha ja was wel iets langer dan gepland, maar ach, ik heb ov, kan vrij reizen, dus waarom niet!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:. 5 Uur? Oke ik hou van nagels lakken maar 5 uur reizen is zelfs mij te gek
.
eerlijk gepiktquote:Op donderdag 1 april 2010 20:50 schreef Skaai het volgende:
Keiverweg man, gaat 'm niet worden.
Leuke sig.
ik ook, maar ik woon er maar 141 km vandaanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook cheap ass lakjes uit Veldhoven
De Kruidvat was al dichtquote:
Nieuwe standaard collectiequote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef E.T. het volgende:
Die nieuwe Catrice kleurtjes, is dat eigenlijk een tijdelijke collectie of gewoon nieuwe "standaard"? Worden ze weer bijgevuld na verloop van tijd of is het op=op?
Hihi, ik woon in Veldhoven.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Reska het volgende:
Ik wil ook naar Veldhoven... maar het is voor mij 2 uur met de trein...
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Op een stuk of drie na heb ik net de gehele Catrice collectie gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |