Dan voel ik mij een echte Jan Doedel.quote:Lienekien:
Niet zo'n leuke driekwart broek?
Niet om een taalpurist te zijn,maar weet je zeker dat je die training hebt gevolgd,want ik vind,los vanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef Marble het volgende:
Ik heb ooit ook een keer zo'n presentatietechniekenwaarbijjeopcameraopgenomenendanachterafgeanalyseerdendoorgelichtwordt-
training gedaan en toen werd mij hoogst enthousiast en in niet mis te verstane bewoordingen meede
gedeeld dat ik dezelfde presentatiestijl heb als...Tooske van Breugem
.
Heb je Tooske een mail gestuurd met een bedankje dat je voor haar een inspiratie bent geweestquote:Dit werd dan als pluspunt geponeerd maar het heeft me nog nooit zo veel moeite gekost om niet als een
gek naar de bestekbak te rennen om linea recta mijn polsen door te snijden.
En geen beeder dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo zeuren. Extra letters in woorden plaatsen is zeer reviaans en dus goed. Denk bijvoorbeeld eens aan beder.
Hij beheerst zijn interpunctie nog niet eens.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Marble het volgende:
We hebben het de laatste tijd getroffen met o.m. Ringo en picodealion, maar voor de verandering vind ik deze FP128 nu eens wél een kutnewbie die Liene en Gellie van harte mogen wegjagen.
Dat meen je vast niet en is alleen intellectuele window dressing he.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Wie?
Ruben van der Meer in zijn Ajax-shirt. Dan denk ik 'voetballer' en dan denk ik 'dat interesseert me niet'.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat meen je vast niet en is alleen intellectuele window dressing he.
Niet dat daar wat mis mee is, overigens.
Terecht natuurlijk. Het is dat ik in het stadion van ADO te werk ben gesteld en ik dus met deze saecken ende wederwaerdigheden word geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ruben van der Meer in zijn Ajax-shirt. Dan denk ik 'voetballer' en dan denk ik 'dat interesseert me niet'.
Die ja. En van Frøland. Kent iemand dat nog?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat is dus die Ruben van voorheen de Lama's, of zo, hè?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die ja. En van Frøland. Kent iemand dat nog?
Ik heb werkelijk géén idee.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef sigme het volgende:
En nu nog raden wie de schrijver is.
Niemand die de andere coupletten kent?
Had je dat twee jaar geleden niet kunnen melden?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Gellius het volgende:
Een waardevolle aanvulling op het legendarische protestliederentopic van RaisinGirl
Jij moest mee uit protesteren? En nu vul jij je zakken bij een woekerleningverstrekkerwhatever?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Had je dat twee jaar geleden niet kunnen melden?
Protest- en strijdliederen jaren '70 / '80
Ja, da's een mooie!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef sigme het volgende:
♫
Onno het is maar dat je het weet
je dochter zit voor het raam in d'r blote reet
en Onno had ook liever niet dat ze het deed
Maar Onno zal niet klagen
Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
moet je offers durven vragen ♫
Nee zegquote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef mane het volgende:
Toch niet Freek hè. Of Seth.
En folderen voor de PSPquote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moest mee uit protesteren? En nu vul jij je zakken bij een woekerleningverstrekkerwhatever?
Ik sta ook nogal groot in het boek "Nederland zegt NEE"quote:
Dat zou een hint moeten zijn..quote:Op donderdag 1 april 2010 14:39 schreef Ringo het volgende:
Er is via Google niets van dit lied te vinden. Hoe underground, sigme.
Je zou van een modern bedrijf als Sony toch verwachten dat ze dat per e-mail nieuwsbrief doen i.p.v. per ouderwetsche folder.quote:
Uit opstandigheid heb ik als baldadige puber mijn ouders nog een tijdje gevousvoyeerd tot ze er helemaal onpasselijk van werden. Dat was mijn manier van rebelleren, een ander gaat op zijn 15e aan de coke of knockt een ille chick up. Ieder zijn meug.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Lienekien het volgende:
En je noemde je ouders bij de voornaam? (Greet en Henk.)
En werd je lid van Constructief Jong Nederlands om je linkse ouders te pesten?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Uit opstandigheid heb ik als baldadige puber mijn ouders nog een tijdje gevousvoyeerd tot ze er helemaal onpasselijk van werden. Dat was mijn manier van rebelleren, een ander gaat op zijn 15e aan de coke of knockt een ille chick up. Ieder zijn meug.
En zo is dat.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan moet het er ééntje van Joop Visser zijn, die ouwe paranoïde brompot.
Dat van de VIDO?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
En zo is dat.
En ook dat van Lienekien ja.
Nee, dat van die voornamen.quote:
Jeugd & Gezin?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef mane het volgende:
En al helemaal niet op een bepaald ministerie.
Wel leuk dat je in elk geval op het linkje klikt.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:41 schreef mane het volgende:
Echt inspirerend is ie nooit geweest hè.
Ik voel me gerickrolled.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel leuk dat je in elk geval op het linkje klikt.
quote:
Was het een Borrel met Vervelende Mensen? Of is het fenomeen borrel al genoeg om jou weg te jagen?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:32 schreef Gellius het volgende:
Ik heb me zojuist succesvol onder een borrel uitgeweaseld.
Ik ben begin gewoon met een zielig verhaal dat er de afgelopen jaren 10.000 ambtenaren uit zijn gegooid en de komende jaren wellicht nog meer en dat ik, net zoals zij, een overlever ben, speelbal van ingewikkelde Haagsche machinaties, etc.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef mane het volgende:
Dan hebben ze in ieder geval een gezamenlijke vijand, want ze hebben het allebei niet zo op die Rijksoverheid. En al helemaal niet op een bepaald ministerie. zodiakk als bliksemafleider en boksbal, ja, dat zie ik best voor me.
Je eigen stem horen is sowieso verschrikkelijk. De keren dat ik mijn stem op band hoorde dacht ik altijd:"dat er uberhaupt nog mensen zijn die met die vent willen praten."quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef mane het volgende:
Ik heb mezelf in mijn eerste jaar voor de klas ook op video gezien en dan ben je je heel bewust van jezelf. Mijn stem vind ik eigenlijk nog het moeilijkst. In mijn houding en bewegingen zie je weinig nervositeit, maar ik hoor het wel in mijn stemgeluid en dan vind ik echt verschrikkelijk.
Ik stel me bij jou altijd een soort Michael Bublé-achtige stem voor, dat kan toch niet vervelend zijn om te horen? Ik zou dan de hele dag in mezelf praten.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Je eigen stem horen is sowieso verschrikkelijk. De keren dat ik mijn stem op band hoorde dacht ik altijd:"dat er uberhaupt nog mensen zijn die met die vent willen praten."
Precies, een wouter-bosje.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Gellius het volgende:
Hoe ga je gekleed voor zo'n empathische presentatie, zood? Open boordje?
Geen dikke kruinen, maar een paar krulharen, genoeg om te laten zien dat ik niet nat achter de oren ben. Ik heb ook geen flabberig T- shirt onder mijn overhemd, maar voor een groep disgruntled docenten helpt dat misschien juist weer.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Komt jouw borsthaar uit je overhemd, zoodje?
Mijn innerlijke stem lijkt inderdaad op die van Michael Bublé. En mijn uiterlijke stem heeft met schedelresonantie ook voldoende zwaarte. Maar gewoon op een bandje klinkt. Het. Gewoon. Niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou altijd een soort Michael Bublé-achtige stem voor, dat kan toch niet vervelend zijn om te horen? Ik zou dan de hele dag in mezelf praten.
Hij heeft de operatie overleefd en ligt hier nu heel zielig op het kleed in z'n nieuwe T-shirt te slapen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
z'n nieuwe T-shirt
Ik schijn een mooie telefoonstem te hebben. En als ik me zeker voel, hóór ik ook dat warme timbre, waarmee ik iedereen aan de andere kant van de lijn kan inpalmen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb een heel hinderlijke stem. Daarom zit ik op fok.
Parfait van hondentestikelsquote:Op donderdag 1 april 2010 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat wordt een lekker recept vanavond.
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef Gellius het volgende:
En staat Batuwu verteerd door zelfverwijt op het balkon naar de einder te staren?
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Parfait van hondentestikels
Ingrediënten voor 6 personen
120 minuten wachttijd
1 theelepel vloeibare bouillon
250 g hondentestikels
3 tenen knoflook
75 g gezouten boter
1 eetlepel armagnac of cognac (slijter)
zout en versgemalen peper
2 takjes verse oregano (uit zakje verse Italiaanse kruiden)
2 voorgebakken ciabattas met walnoten (koeling)
1 theelepel olijfolie om in te vetten
Bereidingswijze
In pan 1 dl water met bouillon en hondentestikels aan de kook brengen. Testikels in ca. 8 minuten tegen de kook aan gaar laten worden. Afgieten, even laten afkoelen en overdoen in keukenmachine. Knoflook pellen en erboven uitpersen. Boter in stukjes snijden en toevoegen. Tot gladde, luchtige puree mengen. Armagnac druppelsgewijs erdoor mengen. Op smaak brengen met zout en peper. Patévorm dun invetten en hondentestikelparfait erin scheppen. Bovenkant gladstrijken. Blaadjes van takjes oregano plukken. Bovenkant van testikels bedekken met blaadjes oregano. Testikelparfait minstens 2 uur afgedekt in koelkast zetten.
Grill voorverwarmen op hoogste stand. Broodjes schuin in lange, dunne plakjes snijden. Sneetjes op grillrooster ca. 10 cm onder hete grill in 2 a 3 minuten goudbruin roosteren halverwege keren. Patévorm op plank zetten en sneetjes geroosterd brood ernaast leggen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Morgen is 'ie gewoon weer een blij irritant hondje.
Als je dat als oprecht geinteresseerde wetenschapper vraagt: ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Vinden jullie dat nou humor?
Wij hebben een heel lieve dierenarts, dus met de goede zorgen zit het wel snor.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel wat katers laten castreren, de laatste lichting kreeg wegens nieuw baanbrekend inzicht van de dierenarts ook echte pijnstilling. Dat maakte wel verschil.
Dat komt door de bolletjes op onze mutsen. Dat doen we nog steeds zo als we samen de stad in gaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jij lijkt ontzettend op je moeder.
Die man had tandarts moeten worden.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel wat katers laten castreren, de laatste lichting kreeg wegens nieuw baanbrekend inzicht van de dierenarts ook echte pijnstilling. Dat maakte wel verschil.
Vrouw.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:31 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Die man had tandarts moeten worden.
Hij heeft een paar keer geblaft omdat hij het wat raar/eng vond, maar dat was maar eventjes.quote:
Schuifelen, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Wij hadden trouwens een hond. Die overleed toen ik vier was, toen was 'ie 12. Mijn vader was gek op 'm. Maar hij wilde nooit weer een hond, want honden bleven altijd kinderen. Dus daarna hebben we altijd katten gehad. Hij vond dat mijn moeder en ik zo overdreven met ze omgingen, maar stiekem kon hij zelf ook heel goed met ze. Eentje plofte altijd voor mijn vaders voeten op de grond en dan duwde mijn vader met kleine schuivelstappen de kat voor zich uit. Vond dat beest prachtig. En mijn vader ook.
Oh. Ik vond het een leuk woord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Schuifelen, zou ik zeggen.
Toen ik zes maanden oud was namen mijn ouders een puppy. De pup kreeg de naam die ik gekregen zou hebben ware ik een jongetje geweest.
Je laat je lol toch niet door mij vergallen?quote:
Hij wil niet eens wandelen, G., hij ligt met weemoed terug te denken aan de mooie tijd dat hij nog twee ballen had (nu ja, één ingedaalde en één verdwaalde bal).quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef Gellius het volgende:
Een te dik hondje, brrr, nee. Da's naar. Het is overigens een mooie lentedag, maar ik kan vandaag niet met Jimmy in het Vondelpark wandelen, zoals beloofd. Ik heb morgen een feestje, en het huis moet aan kant.
Ik ben 't niet zo gewend dat men mij verbetert.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Je laat je lol toch niet door mij vergallen?
Ik probeerde het nog zo voorzichtig te brengen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben 't niet zo gewend dat men mij verbetert.
Ik vond het irritant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog zo voorzichtig te brengen.
Ook geen 100% plantaardige? Low fat, high fibre, heeft men mij op het hart gedrukt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Hij mag geen hondensnacks meer, want nu hij gecastreerd is zal hij al gauw te dik worden.
Dan veins je toch dat je taalanarchist bent, het ergens niet mee eens was en er overheen getipp-ext hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Ringo het volgende:
godver, witte vlek in de atlas van mijn taal.
Moet jij niet alvast gaan sparen voor de studie van je zoon of verwacht je soms dat de staat het rond die tijd nog betaaltquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Gellius het volgende:
1695,- is redelijk marktconform, hun reguliere prijzen liggen zo te zien nogal hoog. Maar bedankt voor de tip. We willen eigenlijk wel deze maand gaan kopen.
Waren haar vliezen niet gewoon gebroken?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:54 schreef sigme het volgende:
Nee, het was erg waterig, verrassend roze, en geurloos.
Die zie je hier nooit. Zitten er ook gele bij jelui daar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef sigme het volgende:
Vogel van de dag:
[ afbeelding ]
De witte kwikstaart, voor de vogelhatende mokumers een hopelijk acceptabele vogel.
Biotoop: overal in halfopen gebied, vaak bij bebouwing maar niet in steden.
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier al aan het FOK!rouletten?
Zwaluwen hebben we hier wel, heel veel zelfs. Nu nog niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef sigme het volgende:
Geen gele. Die is ook vrij zeldzaam in Nederland.
De witte zie ik sinds een paar dagen weer. Nu de zwaluwen nog.
Dat geldt voor alle dingen des levens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
In suske en wiske is het mooier.
Niet voor vrouwen. Maar wat weet jij daar vanquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle dingen des levens.
Ah, nu weet ik meteen hoe die vogel heet die ik hier vandaag bij het plantsoen zag!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef sigme het volgende:
Vogel van de dag:
[ afbeelding ]
De witte kwikstaart, voor de vogelhatende mokumers een hopelijk acceptabele vogel.
Biotoop: overal in halfopen gebied, vaak bij bebouwing maar niet in steden.
Het album International (soort van Best Of), waarbij vooral rond 2.30 van The Perfect Kiss me verraste.quote:
Gezegend zijn zij die het meesterwerk van Jan en Hubert hebben mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:11 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb vandaag Het Lam Gods gezien.
Niks mis met synthesizer bandjes.quote:Op zondag 4 april 2010 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het album International (soort van Best Of), waarbij vooral rond 2.30 van The Perfect Kiss me verraste.
(Dat Blue Monday één van de allerbeste nummers ooit is behoeft geen nadere toelichting).
(En ja, ik weet dat het erg voor mijn tijd is, maar ik hou wel van die synthesizer bandjes, OMD vind ik ook leuk. Gelukkig heb ik ook nog genoeg altoherrie)
Ouch, dat is wel erg ja.quote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb in mensonterende omstandigheden gewerkt, waarbij het regelmatig voorkwam dat een reislustige collega, bij terugkomst, zegevierend zijn mapje met vakantiefoto's omhoog stak.
Er staan wel meer pareltjes op dat album. Het is nog verder voor mijn tijd, maar 'OMD' ga ik opzoeken.quote:Op zondag 4 april 2010 00:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het album International (soort van Best Of), waarbij vooral rond 2.30 van The Perfect Kiss me verraste.
(Dat Blue Monday één van de allerbeste nummers ooit is behoeft geen nadere toelichting).
(En ja, ik weet dat het erg voor mijn tijd is, maar ik hou wel van die synthesizer bandjes, OMD vind ik ook leuk. Gelukkig heb ik ook nog genoeg altoherrie)
quote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Over werken in mensonterende omstandigheden gesproken: ik ga NOOIT meer zelf een meubelstuk opknappen.En waarom wilde ik in vredesnaam een ijsbeer op Ivans kinderstoel schilderen?
Hé, die beelden heeft Henk Hofstede van de Nits volgens mij ooit in één van de begeleidende video's bij een concert gestopt.quote:Op maandag 5 april 2010 13:08 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
HA, DWERG. Dat is lekker swingen.
Hun eerste single:quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Quir het volgende:
[..]
Er staan wel meer pareltjes op dat album. Het is nog verder voor mijn tijd, maar 'OMD' ga ik opzoeken.
Jij voelt gelukkig wroeging, de moeder van een vriend van mij vond het ooit nodig een grote engel op de muur te schilderen. Ze heeft nooit blijk van spijt getoond.quote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Over werken in mensonterende omstandigheden gesproken: ik ga NOOIT meer zelf een meubelstuk opknappen.En waarom wilde ik in vredesnaam een ijsbeer op Ivans kinderstoel schilderen?
Wat ik had gevonden leek erg op New Order, dit nummer is nieuw voor me. Het mist iets dat ik wel terugvind in New Order, maar is toch zeker niet slecht, en nu het afgelopen is ga ik verder met de Sparks.quote:Op maandag 5 april 2010 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hun eerste single:
supercatchy refreinsynthje
![]()
(Overigens, als je er van houdt moet je dan ook zeker het album No 1 in Heaven van de Sparks beluisteren, geproduceerd door de legendarische Georgio Moroder en ook van die vroege elektrodance. Verder zijn de sparks natuurlijk vooral een ontzettend goede rockband, maar dit kunnen ze ook)
Maar goed, ik wil het wel even gratis doen. Dromen de MP te zijn heeft te maken met macht en potentie. En vaderhaat. Maar omdat je daar bang voor bent, slikt de krokodil je arm in. Want de arm is een fallussymbool. Tegelijk is de krokodil je moeder en je arm je penis en zo bezwanger je haar. Eindelijk wraak op je vader!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:41 schreef Gellius het volgende:
Voor Freud moet je nu zelf lappen, hè IR?
Dat is iets wat ik normaal nooit zou lezen. Maar mijn echtgenote vond het mooi en het zou me toch maar een middagje kosten en ik moest het maar eens proberen. Nou vooruit dan, wie weet werd ik aangenaam verrast.quote:
Wat vond je van De Avondboot dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Weer echt zo'n nietszeggende vrouwenschrijfster, dus.
Tsja, ik kan niet de hele dag naar Eric Dolphy luisteren, dus een beetje poppy kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:48 schreef picodealion het volgende:
Ik vind dat OMD eigenlijk maar vrij poppig en verder niet bijzonder. Gary Numan daarentegen
Ik wil ook niet elke week de Max Havelaar lezen, dus een beetje Vonne van der Meer kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet de hele dag naar Eric Dolphy luisteren, dus een beetje poppy kan nooit kwaad.
Goed punt. Het zou gewoon niet mijn keuze zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet de hele dag naar Eric Dolphy luisteren, dus een beetje poppy kan nooit kwaad.
Ik heb heulegaar niets tegen makkelijke boeken, integendeel. Maar het wordt een ander verhaal als de stijl zo matig is dat ik me voortdurend zit te ergeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook niet elke week de Max Havelaar lezen, dus een beetje Vonne van der Meer kan nooit kwaad.
Namen en rugnummers, Lien!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb me niet geërgerd aan de stijl. Grappig genoeg had ik net daarvoor een ander boek uit de kast (van het vakantiehuis) gepakt dat zo gruwelijk slecht geschreven was dat ik na een halve pagina al afhaakte.
Die heb ik in Lake Placid gekocht of all places.quote:
Ik was nadat ik in 2 weken 50 bladzijden had gelezen was overnieuw begonnen, maar daarna ging het heel soepel en zat ik er heel snel in. Het was moeilijk in te schatten hoe serieus alles is, maar al die vergelijkingen en metaforen waren erg de moeite waard (plus het enigszins surrealistische plot). Dat zie ik Vonne niet doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die heb ik in Lake Placid gekocht of all places.
Ik hou wel van Chabon, maar deze was vrij pittig. Met al die Joodse shizzle en zo.
Is dat nou inderdaad gewoon Maarten 't Hart all over again? Een afrekening met de gereformeerde jeugd, en zo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb deze gelezen:
[ afbeelding ]
('Dorsvloer vol confetti')
Aardig, maar viel toch een beetje tegen. Aardig vanwege het Zeeuwse, viel tegen omdat ik op wat meer ontwikkeling had gehoopt.
Ik mag dat altijd graag lezen, al ken ik het milieu totaal niet uit eigen ervaring. Misschien daarom juist.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat nou inderdaad gewoon Maarten 't Hart all over again? Een afrekening met de gereformeerde jeugd, en zo?
Waar is hij het laatst gezien?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:42 schreef Gellius het volgende:
Moeten we al een Amber-alert uitsturen voor JAM, denken jullie?
In 't boek zelf wordt niet afgerekend. Dat vind ik nou juist een beetje het gebrek aan het boek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat nou inderdaad gewoon Maarten 't Hart all over again? Een afrekening met de gereformeerde jeugd, en zo?
Helaas wel, ja. Ik heb een hele tijd gedacht dat we er wel klaar mee waren, maar dat was ijdele hoop.quote:
Hm... Ik heb er een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar ik denk dat ik het de volgende keer maar gewoon laat liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:50 schreef Lienekien het volgende:
In 't boek zelf wordt niet afgerekend. Dat vind ik nou juist een beetje het gebrek aan het boek.
Nee, John en George zijn dood.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef picodealion het volgende:
Ringo is dood.
Toen John doodging, moest jij nog geboren worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef picodealion het volgende:
Ironisch.
[insert gevatte opmerking]quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen John doodging, moest jij nog geboren worden.
Broekie.
Ja, anders open je maar een topic in KLB, 'Weggepest' of zo.quote:
Ik ook, al heb ik ergens het gevoel dat ik altijd al leefde. Een oude ziel, geërodeerd en gereïncarneerd door de eeuwen heen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen John doodging, moest jij nog geboren worden.
Broekie.
Dan was je er vroeg bij. Mijn eerste keer moet nog komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Wisten jullie dat ik als baby voor het eerst gelachen heb op 3 juli 1971?
Nee, dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Jij leeft in een lastiger tijdsgewricht. Er zijn veel minder hippies om te sterven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bij. Mijn eerste keer moet nog komen.
Welke hippie ging er toen dood, dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Ik gokte Jim Morrison en inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke hippie ging er toen dood, dan?
Dude. Jim Morrison.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke hippie ging er toen dood, dan?
Is dat een opa van James of zo?quote:
Je kan ook zien dat die foto met veel zorg is genomen. Die color-coördinated bloemetjes bij dat jumpertje en zo. Is een hoop planning aan vooraf gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |