Dan voel ik mij een echte Jan Doedel.quote:Lienekien:
Niet zo'n leuke driekwart broek?
Niet om een taalpurist te zijn,maar weet je zeker dat je die training hebt gevolgd,want ik vind,los vanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef Marble het volgende:
Ik heb ooit ook een keer zo'n presentatietechniekenwaarbijjeopcameraopgenomenendanachterafgeanalyseerdendoorgelichtwordt-
training gedaan en toen werd mij hoogst enthousiast en in niet mis te verstane bewoordingen meede
gedeeld dat ik dezelfde presentatiestijl heb als...Tooske van Breugem
.
Heb je Tooske een mail gestuurd met een bedankje dat je voor haar een inspiratie bent geweestquote:Dit werd dan als pluspunt geponeerd maar het heeft me nog nooit zo veel moeite gekost om niet als een
gek naar de bestekbak te rennen om linea recta mijn polsen door te snijden.
En geen beeder dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo zeuren. Extra letters in woorden plaatsen is zeer reviaans en dus goed. Denk bijvoorbeeld eens aan beder.
Hij beheerst zijn interpunctie nog niet eens.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Marble het volgende:
We hebben het de laatste tijd getroffen met o.m. Ringo en picodealion, maar voor de verandering vind ik deze FP128 nu eens wél een kutnewbie die Liene en Gellie van harte mogen wegjagen.
Dat meen je vast niet en is alleen intellectuele window dressing he.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Wie?
Ruben van der Meer in zijn Ajax-shirt. Dan denk ik 'voetballer' en dan denk ik 'dat interesseert me niet'.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat meen je vast niet en is alleen intellectuele window dressing he.
Niet dat daar wat mis mee is, overigens.
Terecht natuurlijk. Het is dat ik in het stadion van ADO te werk ben gesteld en ik dus met deze saecken ende wederwaerdigheden word geconfronteerd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ruben van der Meer in zijn Ajax-shirt. Dan denk ik 'voetballer' en dan denk ik 'dat interesseert me niet'.
Die ja. En van Frøland. Kent iemand dat nog?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat is dus die Ruben van voorheen de Lama's, of zo, hè?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die ja. En van Frøland. Kent iemand dat nog?
Ik heb werkelijk géén idee.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef sigme het volgende:
En nu nog raden wie de schrijver is.
Niemand die de andere coupletten kent?
Had je dat twee jaar geleden niet kunnen melden?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Gellius het volgende:
Een waardevolle aanvulling op het legendarische protestliederentopic van RaisinGirl
Jij moest mee uit protesteren? En nu vul jij je zakken bij een woekerleningverstrekkerwhatever?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Had je dat twee jaar geleden niet kunnen melden?
Protest- en strijdliederen jaren '70 / '80
Ja, da's een mooie!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef sigme het volgende:
♫
Onno het is maar dat je het weet
je dochter zit voor het raam in d'r blote reet
en Onno had ook liever niet dat ze het deed
Maar Onno zal niet klagen
Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
moet je offers durven vragen ♫
Nee zegquote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef mane het volgende:
Toch niet Freek hè. Of Seth.
En folderen voor de PSPquote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moest mee uit protesteren? En nu vul jij je zakken bij een woekerleningverstrekkerwhatever?
Ik sta ook nogal groot in het boek "Nederland zegt NEE"quote:
Dat zou een hint moeten zijn..quote:Op donderdag 1 april 2010 14:39 schreef Ringo het volgende:
Er is via Google niets van dit lied te vinden. Hoe underground, sigme.
Je zou van een modern bedrijf als Sony toch verwachten dat ze dat per e-mail nieuwsbrief doen i.p.v. per ouderwetsche folder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |